Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2009-06-11 13:33:12
@ колоездач Сега можете да попълните анкетата, добавихме и велосипед :) Поздрави, Екип на ПИБ
Симеон Симеонов 2009-06-11 06:13:51
Здравейте,
Вчера закрих две мой сметки в клона на Народно събрание. Продъжавам да ги виждам във ВБК. Така че моля отговорете ми закрити ли са. Ще останат ли да се виждат във ВБК. И какво значи роля А което се появи на тяхното описание.
колоездач 2009-06-10 18:56:04
В анкетата
Ходя на работа с...?
няма опция "с велосипед"?!
Ралица Кариева 2009-06-10 14:57:04
Да, благодаря, запозната съм с този отговор. Желанието ми е да получа отговор на последната си жалба от 25.05.2009 г. Възможно е това не е станало ясно от последното ми писмо тук.
При всички случаи не виждам смисъл тенденциозно да копирате отговора на това писмо без да вземате под внимание продължението на случая и т.н. Ако банката не желае да отговори на последната ми жалба или смята, че отговорът се подразбира, бих искала това също да бъде изразено в писмен вид, в какъвто вид е и моята жалба. Благодаря предварително.
Customer Support 2009-06-09 14:28:26
Здравейте г-жо Кариева, Ето отговорът изпратен от отдел "Вътрешен контрол" до Вас на 10.04.2009 г:Уважаема г-жо Кариева, Вашата жалба с Вх. №.... беше разгледана от Специализирана служба „Вътрешен контрол” на Първа инвестиционна банка АД, в резултат на което Ви информираме за следното: Оспорихме транзакциите според правилата на VISA, като в отговор получихме подписани разписки, на които се вижда, че подписът не съвпада с Вашия. Според правилата на картовите организации тази документация е достатъчна и случаят се смята за приключен. Съгласно Наредба 16 на БНБ Чл. 26., (2) До получаване на уведомлението, оправомощеният държател понася вредите, които са причинени, но на стойност не повече от 300 лв. Въз основа на горепосоченото, сумата в рамер на .... е възстановена по Вашата сметка.Поздрави, Екип на ПИБ
Мима Радева 2009-06-09 08:18:51
И аз съм напълно съгласна с казаното по-горе. В ПИБ клиентското обслужване е на толкова високо ниво, че нямам думи... В клона и офисите в Стара Загора са невероятни професионалисти и персоналното отношение към всеки клиент винаги ми е правило впечатление. Който се оплаква от банката явно не се е сблъсквал със служители от други банки. ПИБ са номер едно в клиентското обслужване и това е...
Klient 2009-06-08 22:16:41
Да,а всъщност те не са длъжни да ви угаждат,никой не знае тия хора които работят на какво нещо са подложени,и най вече фронта. Това да се сблъскваш ежеднево с идиоти и невежи хора които въпреки всичко си мислят че знаят повече и претендират е... Чувам и други коментари че работят мудно или се чакало ,ами чака се дами и господа защото всеки един такъв с претенции като седне да се обеснява и да не знае какво иска се чака,а не защоото момчетата и момичетата на фронта са мудни.
@ klient 2009-06-08 12:30:36
Съгласна съм с теб. И за мен това е най-добрата и клиентско ориентирана банка в България. Щом мен ме изтърпяват винаги и даже вече си имам познати в офиса на Народно събрание, значи са железни и са сигурни в професионалните си знания. Имам много изисквания и май съм поразглезена, но пък с доста сериозни обороти работим като фирма и като частни лица...отношението винаги е персонално и се опитват да ти угодят.
Klient 2009-06-05 07:35:15
Като всички толкова се оплаквате от тази банка,защо не станете клиенти на друга банка,където изобщо няма да се отнесат с вас лоялно например. Банки колкото иксате,но там и ще ви съсипят от такси и ще чакате на много големи опашки. Разбирам че клиентите на ПИБ са много разглезение,все пак това е банка,не мислете че сте само вие като клиент,тази банка не можете да си представите колко клиенти има. Ако искате да се чувствате като такъв моля използвайте Его клуба да видим дали там ще се оплаквате,но съответно ще си плащате там такса за това нещо,тогава се оплаквайте колкото искате
Ралица Кариева 2009-06-04 20:25:30
Здравейте,
На мен лично вече почти не ми останаха сили да изразявам разочарованието си от вашата банка.
Преди всичко бих искала да помоля за писмен отговор на ПОРЕДНАТА си жалба до вас (отдел Вътрешен контрол) от 25.05.2009 г. във връзка с оспорване на транзакции по кредитната ми карта. Беше ми цитиран чл. 26, ал. 2 на Наредба 16 на БНБ за електронните платежни инструменти, съгласно който аз трябва да поема щетите, нанесени до датата на уведомлението, но не повече от 300 лв. и т.н. Бих искала да ми се отговори конкретно, а именно какви са точно щетите за банката от неоправопомощените транзакции (а именно в периода между извършването на транзакциите - 24/25.01.09 г., появяването на транзакциите за осчетоводяване - 27.01.09 г. и деня, в който аз съм уведомила банката - 29.01.09 г.), които в последствие бяха успешно оспорени; по каква логика е пресметнато, че аз трябва да поема точно максималния размер от 300 лв; защо банката не поема отговорност за нанесени такива щети поради недостатъчна защита на картите и пр.? Банката интересува ли се изобщо от лоялността на своите клиенти, от това че винаги са си изплащали задълженията на време, че по никакъв начин не са я ощетявали? Защо в общите условия и договора за кредитна карта не се упоменават такива случаи (на неправомерно използване на карти), нито фигурира информация за последващата процедура, да не говорим пък към кого да се обърне клиентът на банката.
Най-общото ми впечатление е, че отвъд служителките на фронт офис, които по необходимост комуникират с клиентите, всички останали вътре в банката само и единствено си прехвърлят топката и на всяко запитване отговарят "да си подаде жалба". ПИБ заприличва на поредната соц. бюрократична институция, в която всички се крият и никой не желае да поеме отговорност. Може би вие продължавате, подобно на много търговци в България, да смятате, че ПРАВИТЕ услуга на клиентите си, а не че ПРЕДЛАГАТЕ или ПРОДАВАТЕ такава. Не би било зле да преосмислите политиката си и да престанете на по възможност скорошен етап да се държите като досадна тоталитарна държавна администрация. В тази връзка би било добре да дадете конкретни имена за оплаквания и кореспонденция и да измислите нещо по-оригинално от "ЖАЛБА", която единствено приемате в офисите си и за която издавате входящ номер. Не би било зле и да оптимизирате системата си за вътрешна информация и връзка между служителите, защото е просто безкрайно смешно да ви гледа човек как си задавате едни и същи въпроси помежду си и как си прехвърляте отговорността по вътрешна линия. Когато отговаряте на хората, няма нужда да го правите с минимално количество информация, като по този начин неизбежно пораждате още по-дълга кореспонденция и безкрайна поредица от запитвания и половинчати отговори. Дори и когато го правите от търговски интерес, може би все пак сте наясно, че премълчаването на информация също не се смята за морално. Още повече, че претендирате да правите всичко в услуга на клиента. Възможно е, разбира се, да разчитате и на неимоверно тромавата ни съдебна система, но това в никакъв случай не говори добре за вас.
Едва ли бихте могли да оправдаете с "технологично време" вече повече от 4 месеца, през които аз се опитвам да получа информация от ваши служители (и то задочно) да се запознаят с целия случай, да ми отговорят смислено, а не просто да ми цитират готови изречения. Смятам, че телефонен отговор (30.05.09 г., по неизвестна за мен причина, освен че вероятно в този случай е по-удобно да няма нищо в писмен вид) от типа "ние сме ви писали в едно от първите писма и трябва да платите 300 лв., макар че те щетите са много повече, ама вие толкова..." едва ли ви прави чест. При всяка следваща жалба цитирам безкрайната поредица от входящи номера и дати на декларации и жалби, но през цялото време никой не пожела да се срещне с мен и да ми разясни какво се случва. Почти обичайна ми изглежда вашата практика да не давате почти никаква информация, освен ако изрично и многократно не ви е поискана. Не смятам, че можете да се оправдавате с качеството на пощенскте услуги или нещо друго.
Също толкова смехотворно е да ми се обаждат служителки да платя вноски по транзакции, които в момента оспорвам и да ми се отговаря "аз това не го виждам" или "тя системата автоматично си прави така" и прочее. Без съмнение има начин да се блокират изцяло транзакциите по дадена сметка до решаване на даден проблем, както и да се вземат под внимание нетипични обстоятелства.
Не бих искала да продължавам с множеството примери, които имам за пълната липса на вътрешна комуникация и информация, но се надявам да сте добили представа за това колко възмутена съм от вашето обслужване и изобщо отношението към клиентите ви.
Благодаря ви за отделеното внимание.