AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте. Искам да попитам дали може да се направи нещо по въпроса с натовареността на клон Сити Център София. Напоследък там има страшно много клиенти и се налага да чакам по половин час за фронт офиса, къде има опашки, които излизат даже извън самия клон. Момчетата и момичетата от фронта са безупречни и работят много добре, но физически не им е възможно да обслужат толкова хора бързо. Миналата година отворихте допълнителна трета каса, което по-скоро беше излишно, като се има предвид, че аз не съм виждал никога и трите каси да работят едновременно. По мислете за увеличаване на бройката на фронт офиса. Друго което ми прави впечатление е, че в този клон минават доста клиенти за обмяна на валута. Няма ли начин те да минават директно на касата, за да не задръстват допълнително фронта? Успех!

  2. Интересно е като толкова многа ехвалите исе хвали тази банка, какво стана спрограмата и "лоялен клиент". Някой от банката или изван нея знае ли?????

  3. Май много хора публикуват под този ник :)

  4. Това със личните данни се преигра много в тая страна. Дори днес един шофьор на такси се оплакваше, че някъде му искали ЕГНто и това било поверителна информация! Хахаха! Хайде моля ви се! На мен в Америка ми снимат под път над път Айдито - никой нещо не писка, взимам кола под наем - фотокопие на Айдито, шофьорската книжка и кредитната карта - това е съвсем нормално. Пък като теглиш пари - кво ненормално има да те вкарат със снимката във файловете - утре някой ще ти открадне личната карта - смяна на снимката и ти изтегля парите. За парите не ви пука а за личните данни ви е страх!

  5. Здравейте, г-жо Стефанова,
    Моля да ни кажете в кой офис на ПИБ е била искана и снимана вашата лична карта при теглене на суми от сметка на дебитна карта.
    Подобно правило беше въведено за изключително кратък период от време в салоните на ПИБ по изрична препоръка от органите на МВР,като е касаело единствено теглене на суми от депозитни сметки.
    За Ваше успокоение бихме искали още веднъж да напомним, че се отнасяме еднакво конфиденциално както към банковата, така и към личната информация на нашите клиенти.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. @ В. Димитров,
    В момента се правят последните тестове и самата карта V Pay ще бъде пусната до месец.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Здравейте,
    По принцип съм доволен от ПИБ.
    Тези дни ми се случи нещо което малко ме очуди все пак - в негативен смисъл.
    1. Установих, че задължението по гладницата на кредите ми е просрочено и че дължа 83 стотинки на банката. Всичко това като се има предвид, че възстановяването на задължението ми е автоматично и не са ми липсвали средства по съответните сметки. Преведох сумата онлайн и това се оправи (този път)
    2. Установих, че от няколко месеца в тарифата на банката е посочено, че всеки месец разплащателните сметки се обслужват срещу 30 стотинки.
    3. Оказа се, че при начисляването на тази колосална сума 30 стотинки тя е с приоритет при погасяването и заради нея моят кредит не е бил напълно покрит.
    Въпроси/препоръки към банката:
    - При едва ли не всяко ходене в банката ми взимат и адреса на електронната поща. Ами, че пратете по едно писъмце, че си променяте тарифите.
    - Който има електронно банкиране може да получава съобщения от банката относно промени на тарифния план и това не би трябвало да е сложно
    - При промяна на тарифи(30 стотинки такса поддръжка на разплащателна сметка) би трябвало банката да има някакво решение как да се покрива това?
    - Да се смени приоритета за покриване на задължения в сметки покриващи кредити. В крайна сметка ако пазати кредитна история на клиенти не би правилно тя да се нарушава заради горепосочените факти.
    - Не смятам, че е моя работа да ходя до банката за да променям сумата по автоматичното погасяване (увеличаване с 30 ст), или пък, че заради промените в тарифите трябва да се занимавам да го правя лично или пък да съм оставил повече пари в сметката така, че това да се погасява от натрупаната сума. В крайна сметка банката сменя нещо и аз съм потърпевш: първо плащам; второ - налага ми се да губя време за да отида в офис и да уреждам такива подробности.
    Ще съм доволен, ако банката вземе на сериозно предложенеята и коментарите ми и си оправи процедурите и не затруднява клиентите си. Сигурен съм, че има още много хора които ще се сблъскат с тези проблеми и особено ако нямат онлайн банкиране за да ги засекат навреме може да имат и неприятности и допълнителни разходи.
    Поздрави.

  8. Здравейте!
    Искам да попитам, преразгледа ли се процедурата при всяко теглене от каса, на суми от Дебитна карта, да се снима личната карта на клиента и това копие да придружава разходния документ по целия му счетоводен път, да минава през доста очи и да става достояние на ваши служители с повод и без повод и най-вече пълната информация от нея, в едно с банковата информация ... това би се сторило доста удобно на хората с престъпни помисли.
    А освен това във вашите офиси се чака доста, а това още повече затруднява обслужването на клиентите.
    Искренно е надявам да са възстановени старите правила, които бяха удобни за нас, клиентите, и едновременно с това надеждни и с достатъчно контрол.
    Извинявам се, че търся отговора тук, но въпреки, че се отнесах по мейла до отговорник от вашата банка, до момента не съм удостоена с отговор, освен от вас в този Блог.
    Благодаря Ви предварително!

  9. Здравейте,
    какво стана с Vpay картите ще ги има ли скоро?

  10. @ Недоволна Моля приемете нашите извиненията ако сме Ви причинили неудобство. Началник на отдел "Организация и контрол на клиентското обслужване" е информиран за случая и ще предприеме нужните действия за оптимизиране качеството на клиентското обслужване в конкретния офис. Благодарим за изказаното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай