AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Customer Support
    1. В общите условия също така ясно е посочено, че при изтичане на картата предизвестието е 1 месец. Срокът от 2 месеца е при едностранно прекратяване от моя страна по време на срока на договора! Като пишете е хубаво да изчерпвате всички варианти, а не да посочите удобния Вам.
    Това все е по-маловажно.
    2. След като съм пожелал да закрия дебитната си карта, може би, е редно Ваш служител да ми обясни, че разплащателната сметка остава и след закриването на картата и да ме попита дали не искам да закрия и нея, a не това да се премълчава! Подобни премълчавания не могат да се нарекат коректност към клиентите!
    3. В моя дотовор за Сериозен депозит няма точка, че трябва да нося договора при теглене или при закриване. Изчетох си го много внимателно! Дали е пропуск на Ваш служител или не, не знам!
    Повече считам за ненужно да коментирам!

  2. @клиент Здравейте, от сметка с нулево салдо не бихте "получили сума и лихва от депозита", така че в случая не е нужно да представяте копие от договора, а само да се идентифицирате и писмено заявите чрез съответния формуляр закриване на сметката. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @ минаващ По договор за "Свободен депозит" съществува съответната клауза. В "Общите условия" ясно е посочено, че предизвестие за закриване на дебитна карта е 2 месеца. Когато закриете дебитна карта към разплащателна сметка, партидата остава като текуща/разплащателна сметка със съответните условия, такси и комисионни. Ако закриете и сметката, при нова заявка за сметка в същата валута сте освободен от такса откриване.

    цитат: Буквоедството и превантивните мерки на банката са хубаво нещо, но и коректността към клиентите също.
    Носенето на договора не е буквоядство, по скоро е предпазна мярка и именно коректност към клиентите ни. Ние сме длъжни да пазим парите Ви и това е основен наш приоритет. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. цитирам:
    @ минаващ
    Колегите изискват екземпляр от договора, тъй като съгласно договор за депозит “при теглене и получаване на сумата на депозита и начислените лихви, вложителят е длъжен да представи настоящия договор и документ за самоличност, а в случай, че това се извършва от
    упълномощено от вложителя лице, и писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа.”

    Това значи ли, че ако онлайн си прехвърля всичките средства по друга сметка пак ще ми искат копие от договора за да закрия депозитната сметка?
    Благодаря предварително!

  5. Здравейте,
    би било излишно да споря нововъведение ли е или обичайна практика. Във всеки случай не по всичките ви договори за депозит тази клауза присъства. При свободния депозит няма такава клауза!
    Освен това като говорим за договори, в по-новите ви договори присъства клауза, че при промяна на пазарните условия банката може да промени лихвата по депозита. Надявам се, че до такива безумни клаузи няма да се стига! Както и че ако случайно си загубя договора ПИБ няма да ми откаже да си изтегля парите. Буквоедството и превантивните мерки на банката са хубаво нещо, но и коректността към клиентите също.
    Оносно срока на предизвестие при закриване на дебитна карта срокът е 1 месец, а не 2 месеца! Поне така пише в общите условия, които сте публикували на сайта ви! и аз съм подал заявление за закриване на дебитна карта преди далеч повече от 1 месец. Никой от служителите обаче не ми каза, че закривайки дебитната карта, отделно трябва да закрия и сметката.
    Иначе имам друга картова сметка в ПИБ, която е действаща. Интересува ме при положение, че имам такава, по сметката на закритата вече карта дали ще се начисляват такси?
    Поздрави

  6. @ минаващ

    Колегите изискват екземпляр от договора, тъй като съгласно договор за депозит "<em>при теглене и получаване на сумата на депозита и начислените лихви, вложителят е длъжен да представи настоящия договор и документ за самоличност, а в случай, че това се извършва от
    упълномощено от вложителя лице, и писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа.</em>" Това е обичайна практика, а не е нововъведение и считаме, че при наличието на този текст в договора не е необходимо да информираме допълнително клиентите си.

    Относно закриване на Ваша сметка - попълването на съответния формуляр и полагане на подпис, който изразява желанието Ви, е съгласно Наредба № 3 от 29.09.2005 г. за паричните преводи и платежните системи чл. 7 "<em>Сметка се закрива: 1 . По нареждане на титуляря...</em>". Това също е обичайна както за нас, така и за другите банки практика.

    Съгласно общите условия на ПИБ АД за издаване и ползване на различните видове картови продукти, срокът на предизвестието за прекратяване на договор е два месеца. В случай че нашият служител не Ви е обърнал внимание на този факт, молим да ни извините.

    Карта V Pay ще ви бъде издадена по нова сметка, но Вие не дължите такса, ако имате открита сметка в същата валута.


    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. @ Гавраил
    На 17.05.2009г. автоматично ще Ви бъде изплатена лихвата, така че можете да прехвърлите средствата към друга Ваша сметка, но това трябва да стане преди 17 ч. в неделя, докато системата работи в on-line режим. След това можете да закриете депозитната си сметка в удобно за вас време.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Здравейте,
    днес в офис Женерали на Дондуков ми поискаха договор при закриване на депозит или по-точно за прехвърляне на средства от изтекъл депозит по друга собствена сметка. Доколкото разбрах от предходни коментари във форума и от длъжностни лица на банката, тази практика отпадна.
    Ще може ли все пак да дадете категоричен отговор, дали се изисква договор при закриване или действия по депозит или някаква друга сметка или не! И ако не се изисква да информирате за това служителите във всичките ви клонове! Ако пък се изисква, моля, информирайте чрез официалния сайт, че това е така, за да знаят хората!
    Освен това имам още няколко питания.
    Защо е нужно да попълвам бележка за закриване на сметка, при положение, че лично отивам в банков клон и лично заявявам желанието си да закрия сметката. Преди не се изискваше попълване на бележки! Следващото ми питане е защо при положение, че съм пожелал закриване и унищожаване на дебитна карта, не се закрива автоматично картовата сметка? И защо не всичките ви служители предупреждават, че тази сметка остава и по нея текат по 30 ст. ежемесечна такса. Визирам ваши служители в клон Театър София.
    И последното ми питане е, при положение, че тази сметка съществува, бих ли могъл да направя към нея дебитна карта vpay, в момента в който тя се появи или картата ще се издаде задължително по нова сметка?

  9. Отново ви благодаря за бързата реакция. В такъв случай ще изчакам още малко.

  10. Здравейте г-жо Кариева,
    писмо с отговор на посочената от Вас декларация е изпратена до Вас от ПИБ АД, за което ние получаваме обратна разписка, когато лично получите кореспонденцията. Ако не сте получила лично писмото в определен срок, то се връща при нас. До този момент ние нямаме обратна връзка по партидата, така че Ви съветваме ако държите на бързо получаване на писмен отговор да посочите конкретен офис, от където да го получите. Предлагаме Ви да изчакате писменото копие и Ви съобщаваме, че отговорът е положителен.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай