AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Препоръка : моля обърнете внимание на свободията, която се шири в клон Патриарх Ефтимий.Никой ли не отговаря за тях,имат ли си шеф...

  2. с една дума - ТОВА Е БАНКАТА за ВАЛУТНИ СМЕТКИ И ПОЛУЧАВАНЕ НА ВАЛУТНИ ПРЕВОДИ... е аз не съм минавал над 10000 евро на превод (де тоз късмет) и за това

  3. @ минаващ @Але За входящи валутни преводи на физически лица ПИБ не начилява такси (това включва преводи от упоменатите от вас виртуални портфейли). За юридически лица и преводи над 10 000 евро или равностойността им в друга валута, клиентът дължи еднократна такса от 10 евро/превод. Месечна такса поддръжка на разплащателна сметка физическо лице е 0.30 лв (сметка "Оптима" няма такса и дава доходност 3% годишна лихва); месечна такса поддръжка на разплащателна сметка юридическо лице е 6 лв. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Не съм от персонала на банката, но получавам преводи от чужбина и мога да ти кажа че проучих повечето банки в БГ и повечето имат някви безумни такси за получени валутни преводи.
    И понеже съм дългогодишен клиент физическо лице си направих и фирмените сметки в ПИБ.
    Месечната такса за поддръжка е съпоставима или по-евтина от повечето други банки и най-важното няма такса за входящи валутни преводи! За физически лица даже не знам дали има месечна такса...

  5. Здравейте,
    бих искал да попитам каква е таксата за получаване на превод от чужда банка или e-wallet-и като paypal, moneybookers, alertpay? Прегледах бюлетина с таксите на ПИБ и доколкото разбрах няма такси, но може нещо да не съм се ориентирал правилно!

    Поздрави

  6. Мерси за информацията, беше ми от полза.

  7. @ Ada Wong
    За да получавате информация за салда/движения по сметките си е необходимо да се регистрирате за услугата SMStatus в някой от нашите офиси. След регистрация, ще ви бъде предоставен 4-цифрен ПИН (Персонален идентификационен номер), с който се идентифицирате при изпращане на SMS запитвания до банката. Номерът, на който се изпращат запитвания, е 190 190 и е обявен и в сайта ни в информацията за тази услуга (SMS Status):
    <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/231/tab/232" rel="nofollow">Услугата е предназначена за всички клиенти на ПИБ - физически и юридически лица, които могат да се възползват от нея срещу предварителна регистрация. Веднъж регистрирани, Вие ще можете да инициирате запитвания чрез изпращане на SMS с кодова дума на кратък номер 190 190.</a>

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  8. Как мога да проверя състоянието на дадена сметка по телефона със СМС ? На сайта сте написали как трябва да се съставят SMS-ите , обаче никъде не е посочено на кой номер трябва да се изпращат.

  9. Новината, че се преразглеждат новите правила е обнадеждаваща. Според специалистите по измами от МВР, ДАНС и др.специални служби, точно предоставянето за копиране на лични документи води до още по-големи рискове за притежателя на документа, така че се надявам това ваше безумно правило с копирането на лична карта да отпаде. Това, че сте регистриран като администратор на лични данни не е успокоително, защото няма юридическо лице, което да не е регистрирано като такова. Всичките ви нови мерки са криворазбрана грижа да клиента, така ни излагате на по-големи рискове.
    Очакваме скорошното завръщане на старите ви процедури!

  10. Извинявам се!
    Просто при мен, а може би и не само при мен, излизат последните пет теми, в които е публикувано! Поради това и не съм могъл да видя постинга си и вашият отговор!

    Поздрави!

Коментирай