AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ В. Димитров,
    В момента се правят последните тестове и самата карта V Pay ще бъде пусната до месец.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Здравейте,
    По принцип съм доволен от ПИБ.
    Тези дни ми се случи нещо което малко ме очуди все пак - в негативен смисъл.
    1. Установих, че задължението по гладницата на кредите ми е просрочено и че дължа 83 стотинки на банката. Всичко това като се има предвид, че възстановяването на задължението ми е автоматично и не са ми липсвали средства по съответните сметки. Преведох сумата онлайн и това се оправи (този път)
    2. Установих, че от няколко месеца в тарифата на банката е посочено, че всеки месец разплащателните сметки се обслужват срещу 30 стотинки.
    3. Оказа се, че при начисляването на тази колосална сума 30 стотинки тя е с приоритет при погасяването и заради нея моят кредит не е бил напълно покрит.
    Въпроси/препоръки към банката:
    - При едва ли не всяко ходене в банката ми взимат и адреса на електронната поща. Ами, че пратете по едно писъмце, че си променяте тарифите.
    - Който има електронно банкиране може да получава съобщения от банката относно промени на тарифния план и това не би трябвало да е сложно
    - При промяна на тарифи(30 стотинки такса поддръжка на разплащателна сметка) би трябвало банката да има някакво решение как да се покрива това?
    - Да се смени приоритета за покриване на задължения в сметки покриващи кредити. В крайна сметка ако пазати кредитна история на клиенти не би правилно тя да се нарушава заради горепосочените факти.
    - Не смятам, че е моя работа да ходя до банката за да променям сумата по автоматичното погасяване (увеличаване с 30 ст), или пък, че заради промените в тарифите трябва да се занимавам да го правя лично или пък да съм оставил повече пари в сметката така, че това да се погасява от натрупаната сума. В крайна сметка банката сменя нещо и аз съм потърпевш: първо плащам; второ - налага ми се да губя време за да отида в офис и да уреждам такива подробности.
    Ще съм доволен, ако банката вземе на сериозно предложенеята и коментарите ми и си оправи процедурите и не затруднява клиентите си. Сигурен съм, че има още много хора които ще се сблъскат с тези проблеми и особено ако нямат онлайн банкиране за да ги засекат навреме може да имат и неприятности и допълнителни разходи.
    Поздрави.

  3. Здравейте!
    Искам да попитам, преразгледа ли се процедурата при всяко теглене от каса, на суми от Дебитна карта, да се снима личната карта на клиента и това копие да придружава разходния документ по целия му счетоводен път, да минава през доста очи и да става достояние на ваши служители с повод и без повод и най-вече пълната информация от нея, в едно с банковата информация ... това би се сторило доста удобно на хората с престъпни помисли.
    А освен това във вашите офиси се чака доста, а това още повече затруднява обслужването на клиентите.
    Искренно е надявам да са възстановени старите правила, които бяха удобни за нас, клиентите, и едновременно с това надеждни и с достатъчно контрол.
    Извинявам се, че търся отговора тук, но въпреки, че се отнесах по мейла до отговорник от вашата банка, до момента не съм удостоена с отговор, освен от вас в този Блог.
    Благодаря Ви предварително!

  4. Здравейте,
    какво стана с Vpay картите ще ги има ли скоро?

  5. @ Недоволна Моля приемете нашите извиненията ако сме Ви причинили неудобство. Началник на отдел "Организация и контрол на клиентското обслужване" е информиран за случая и ще предприеме нужните действия за оптимизиране качеството на клиентското обслужване в конкретния офис. Благодарим за изказаното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Препоръка : моля обърнете внимание на свободията, която се шири в клон Патриарх Ефтимий.Никой ли не отговаря за тях,имат ли си шеф...

  7. с една дума - ТОВА Е БАНКАТА за ВАЛУТНИ СМЕТКИ И ПОЛУЧАВАНЕ НА ВАЛУТНИ ПРЕВОДИ... е аз не съм минавал над 10000 евро на превод (де тоз късмет) и за това

  8. @ минаващ @Але За входящи валутни преводи на физически лица ПИБ не начилява такси (това включва преводи от упоменатите от вас виртуални портфейли). За юридически лица и преводи над 10 000 евро или равностойността им в друга валута, клиентът дължи еднократна такса от 10 евро/превод. Месечна такса поддръжка на разплащателна сметка физическо лице е 0.30 лв (сметка "Оптима" няма такса и дава доходност 3% годишна лихва); месечна такса поддръжка на разплащателна сметка юридическо лице е 6 лв. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Не съм от персонала на банката, но получавам преводи от чужбина и мога да ти кажа че проучих повечето банки в БГ и повечето имат някви безумни такси за получени валутни преводи.
    И понеже съм дългогодишен клиент физическо лице си направих и фирмените сметки в ПИБ.
    Месечната такса за поддръжка е съпоставима или по-евтина от повечето други банки и най-важното няма такса за входящи валутни преводи! За физически лица даже не знам дали има месечна такса...

  10. Здравейте,
    бих искал да попитам каква е таксата за получаване на превод от чужда банка или e-wallet-и като paypal, moneybookers, alertpay? Прегледах бюлетина с таксите на ПИБ и доколкото разбрах няма такси, но може нещо да не съм се ориентирал правилно!

    Поздрави

Коментирай