AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам следното питане, на което се надявам да отговорите.

    Имах 3-месечен "Златен депозит", който изтече на 10 май. Когато отидох в клона на ПИБ обаче за закриването му и откриването на нов, се оказа че начислената лихва е с около 15 лв. по-малко от калкулираната според мойте сметки.

    След откриването на депозита е имало 2 довнасяния, като мисля че прецизно съм си пресметнал броя на дните в които всяко от салдата е било олихвявано (досега съм имал няколко депозита и никога разликата не е била повече от няколко стотинки спрямо "моите сметки" и реално получената лихва, което ме води на мисълта че по принцип смятам вярно...).

    Когато поисках някаква по-подробна информация обаче и по-конкретно лихвен лист откъдето да се види, кое салдо за колко дни е било олихвявано, момичето ми обясни че няма възможност за генериране на лихвен лист.... само ми направи разпечатка от движението по сметката откъдето обаче нямаше как да се види броят на дните по които системата на ПИБ счита че депозита е олихвяван за всяко едно от салдата...

    Може ли да ми кажете дали наистина е така (че няма възможност за предоставяне на лихвен лист по депозита) и ако е така, как може да се види от клиента нужната информация - брой дни за всяко едно салдо ?

    Не ме разбирайте погрешно - вероятно аз съм допуснал някаква грешка в изчисленията си (не мога да допусна че софтуера на банката смята грешно), но мисля че редно и коректно да е налична споменатата от мен информация за проверка на начисляването на лихвата.

    Така че ще бъда благодарен ако може да ми кажете, как мога да получа необходимата информация, било то лихвен лист или друга форма на предоставяне.

    Благодаря предварително !

  2. @ Клиент Първо искаме да благодарим за изказаното мнение и да отговорим на последния Ви въпрос - непогасени плащания по кредити, независимо от сумата, се следят от нашите кредитни инспектори и клиентите се уведомяват за което до няколко дни след забавянето. В случай че клиентът не бъде открит, предприемат се редица други действия, които "предпазват" кредитното Ви досие - например банката има право да задължава други сметки, условията на които не биха били нарушени, за да погасят задължение по сметка на кредит. Относно въведената такса за поддръжка на разплащателна сметка - ПИБ въведе тази такса за физически лица и това бе коригирано в Тарифата за такси и комисионни. Извинете ни за причиненото неудобство във Вашата ситуация, но както вече споменахме практика е да се свържем с Вас и да Ви уведомим за наличие на задължение по сметка на кредит (от друга страна като улеснение за клиента ПИБ не изисква минимално салдо за разплащателни сметки на физически лица. Всеки месец системата автоматично отбелязва еднократна месечна такса и при наличност в сметката, дължимата сума от 30 ст. се приспада, а в случай че няма наличност, отметката за дължима такса остава. При заверяване на сметката, дължимите месечни удръжки се приспадат, сметката не излиза на минус и отрицателни лихви не се трупат т.е. постарали сме се отново да бъдем в полза на клиента, а във Вашата ситуация се свързваме с клиента допълнително). Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @ Тодор Колев Благодарим за поредната препоръка от Ваша страна. Офис Сити Център София е един от централните ни банкови салони, който се стараем да ръководим безупречно, предвид високия наплив от клиенти. Мнението Ви е взето под внимание и ще се постараем да предприемем конкретни мерки. Относно обмяната на валута - счетоводната система в ПИБ е разработена на принципа за потвъждаване на всяка операция от втори служител, за да се избегнат технически грешки, така че не е възможно смяната да става директно на каса. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте. Искам да попитам дали може да се направи нещо по въпроса с натовареността на клон Сити Център София. Напоследък там има страшно много клиенти и се налага да чакам по половин час за фронт офиса, къде има опашки, които излизат даже извън самия клон. Момчетата и момичетата от фронта са безупречни и работят много добре, но физически не им е възможно да обслужат толкова хора бързо. Миналата година отворихте допълнителна трета каса, което по-скоро беше излишно, като се има предвид, че аз не съм виждал никога и трите каси да работят едновременно. По мислете за увеличаване на бройката на фронт офиса. Друго което ми прави впечатление е, че в този клон минават доста клиенти за обмяна на валута. Няма ли начин те да минават директно на касата, за да не задръстват допълнително фронта? Успех!

  5. Интересно е като толкова многа ехвалите исе хвали тази банка, какво стана спрограмата и "лоялен клиент". Някой от банката или изван нея знае ли?????

  6. Май много хора публикуват под този ник :)

  7. Това със личните данни се преигра много в тая страна. Дори днес един шофьор на такси се оплакваше, че някъде му искали ЕГНто и това било поверителна информация! Хахаха! Хайде моля ви се! На мен в Америка ми снимат под път над път Айдито - никой нещо не писка, взимам кола под наем - фотокопие на Айдито, шофьорската книжка и кредитната карта - това е съвсем нормално. Пък като теглиш пари - кво ненормално има да те вкарат със снимката във файловете - утре някой ще ти открадне личната карта - смяна на снимката и ти изтегля парите. За парите не ви пука а за личните данни ви е страх!

  8. Здравейте, г-жо Стефанова,
    Моля да ни кажете в кой офис на ПИБ е била искана и снимана вашата лична карта при теглене на суми от сметка на дебитна карта.
    Подобно правило беше въведено за изключително кратък период от време в салоните на ПИБ по изрична препоръка от органите на МВР,като е касаело единствено теглене на суми от депозитни сметки.
    За Ваше успокоение бихме искали още веднъж да напомним, че се отнасяме еднакво конфиденциално както към банковата, така и към личната информация на нашите клиенти.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. @ В. Димитров,
    В момента се правят последните тестове и самата карта V Pay ще бъде пусната до месец.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Здравейте,
    По принцип съм доволен от ПИБ.
    Тези дни ми се случи нещо което малко ме очуди все пак - в негативен смисъл.
    1. Установих, че задължението по гладницата на кредите ми е просрочено и че дължа 83 стотинки на банката. Всичко това като се има предвид, че възстановяването на задължението ми е автоматично и не са ми липсвали средства по съответните сметки. Преведох сумата онлайн и това се оправи (този път)
    2. Установих, че от няколко месеца в тарифата на банката е посочено, че всеки месец разплащателните сметки се обслужват срещу 30 стотинки.
    3. Оказа се, че при начисляването на тази колосална сума 30 стотинки тя е с приоритет при погасяването и заради нея моят кредит не е бил напълно покрит.
    Въпроси/препоръки към банката:
    - При едва ли не всяко ходене в банката ми взимат и адреса на електронната поща. Ами, че пратете по едно писъмце, че си променяте тарифите.
    - Който има електронно банкиране може да получава съобщения от банката относно промени на тарифния план и това не би трябвало да е сложно
    - При промяна на тарифи(30 стотинки такса поддръжка на разплащателна сметка) би трябвало банката да има някакво решение как да се покрива това?
    - Да се смени приоритета за покриване на задължения в сметки покриващи кредити. В крайна сметка ако пазати кредитна история на клиенти не би правилно тя да се нарушава заради горепосочените факти.
    - Не смятам, че е моя работа да ходя до банката за да променям сумата по автоматичното погасяване (увеличаване с 30 ст), или пък, че заради промените в тарифите трябва да се занимавам да го правя лично или пък да съм оставил повече пари в сметката така, че това да се погасява от натрупаната сума. В крайна сметка банката сменя нещо и аз съм потърпевш: първо плащам; второ - налага ми се да губя време за да отида в офис и да уреждам такива подробности.
    Ще съм доволен, ако банката вземе на сериозно предложенеята и коментарите ми и си оправи процедурите и не затруднява клиентите си. Сигурен съм, че има още много хора които ще се сблъскат с тези проблеми и особено ако нямат онлайн банкиране за да ги засекат навреме може да имат и неприятности и допълнителни разходи.
    Поздрави.

Коментирай