AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Чакам си официалното становище от банката. Предполагам е по-добре да се излезе по-бързо с официална информация от овластените лица, отколкото да нараства неудовлетвореността в клиентите, породена от неизвестността. И да попитам - по силата на кой закон се иска представяне на договор, при положение че това е екземпляр на клиента, и може да се иска само при положение че ще се прекратява и/или анулира. За прекратяване на депозит може и да има смисъл, макар че ако вие не знаете че е прекратен вече, какво знаете, но за разплащателна сметка ???

  2. Не ни лъжете с тези глупави приказки за МВР. Хайде нека копирате личната карта, ваша работа. Но НЕ НИ КАРАЙТЕ да си носим договори за сметките всеки ден с нас, незнаейки кога ще решим да изтеглим малко пари от сметките, каква е тази политика, каква е тази банка. Клиент съм ви вече 9 години, изтърпях всичко, и за награда за лоялността какво - ще си търся нова банка ли? Да не говорим, че депозитите съм си ги открил през виртуалния клон, когато още можеше, и изобщо нямам договор за тях. Как може да ме карате да си нося и договор за разплащателната сметка, нали си е моя сметката? По горе се беше оплакала една госпожа. А съпорта нека не отговаря избирателно, а да отговори изчерпателно и цялостно, неведнъж съм молил за това. Нека ни разяснят новата политика, и да знаят всички за какво става въпрос, ръководството на банката да има предвид, че надали има нормален клиент, който да харесва това. Ако преминаването към flexcube причини доста проблеми, то това ще причини още повече, имам предвид отрицателни чуства от клиентите.

  3. Още един глас против необходимостта да нося договор!! Току що се връщам от банката, защото ми поискаха такъв, а аз дори не знаех за новите изисквания. Можеше да го обявите по някакъв начин, а не да разкарвате клиентите си напред-назад.
    По мое лично мнение, ако някой е способен да си направи фалшива лична карта, един прост договор с мокър печат ли ще го спре? Има доста по смислени начини да се предпази клиента, вместо да се правят безсмислени процедури, които ще имат почти нулев ефект, а същевременно затрудняват всички клиенти.
    Харесваше ми това, че винаги мога да отида в банката само с лична карта и да си свърша работата - без предварително да съм го планирал - сега вече не мога !!!

  4. @ Милена Стефанова,
    @ Николай Сербезов,
    С цел защита средствата на своите клиенти, Първа инвестиционна банка АД въведе допълнителни мерки за идентификация на клиентите си, тъй като получихме сигнали от органите на МВР за възможни опити за измама с фалшиви документи за самоличност. Копирането на личната ви карта е част от тези мерки. ПИБ е администратор на лични данни и съхраняването на конфиденциалността при работа с личната информация на всеки клиент на Банката е спазвана стриктно от всеки служител.
    Уверяваме ви, че всички промени, които правим са в интерес на клиентите ни - за нас е важна вашата сигурност и комфорт!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Аз имам няколко банк. сметки в ПИБ, и всеки път като ги откривам ми ксерокопират личната карта. На въпроса ми, защо го правят това след като сигурно имат поне дузина ксерокопия на л.к., ми отговориха, че ми правят досие за всяка банк. сметка и е необходимо за там, което е безмисленно според мен, но както и да е. Друго ме учуди. На падеж на един мой ср. депозит, отидох в един от банк. ви клонове и поисках да ми открият нов ср. депозит, от промоционалните ви, със натрупаната сума от този който е на падеж. Служителката на фронтофиса ми поиска договора на ср. депозит. Аз и казах, че преди това не е било необходимо и съм го осъществявал без да нося договора, само с личната си карта. Но тя ми каза, че има вече нови разпоредби, които изисквали да се носи договора, дори и да се открива нов депозит с тези средства. Ето това е ненужно, след като парите не ги искам в кеш, или да ги прехвърлям в др. банка, а остават в същата банка. Плюс това и никакви претенции, не мога да имам с не дадения договор по-късно, защото подписвам заявление за закриването му. Затова не усложнявайте нещата и не добавяйте допълнителни бюрократични изисквания, защото хората са чувствителни на тази тема и бързо се ориентират към др. банки, които имат по-опростена и по-бърза процедура. Все пак времето на клиентите също е ценно.

  6. @ Милена Стефанова
    Този въпрос и мен ме интересува, а предполагам и другите клиенти. Ще помоля съпорта да се отзове бързичко с точна информация.

  7. Днес ми се наложи да изтегля от сметката си в дебитната карта касово от ваш клон и бях неприятно сюрпризирана от промяна в процедурата, при която трябваше до нося договора си с банката и да ми се снима личната карта. Убеждаваше ме ваша колежка, как това е в защита на моя интерес. Но аз исках да се откажа от тази моя защита, т.к. не желая копие от личната ми карта да се мотае с повод и без повод. Аз предоставям документа, вие установявате легитимен ли е и съответно моята самоличност, от там нататък колкото и копия да направите е все това, ако партите ги предадете на друг. Определено в банките по света не се прилагат подобни процедури, не мога да проумея, в какво разположение на духа Вашия УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ е приел тази процедура, без да уведоми клиентите. Дори на сайта Ви не е споменато нищо за тази променена процедура. Явно за вас комфорта на клиента е без значение.
    Наистина в България умеем да рушим добре работещите.
    Ще оставя 1 седмица, ако се откажете от тази идиотска процедура и се завърнете към стария начин на работа с клиентите, ако не ...
    банки много ...
    Безкрайно съм разочарована и сменям банката! Ще загубите един наистина лоялен клиент и ви уверявам, че няма да съм единствената.

  8. Благодаря ви.

  9. Здравейте г-жо Кариева,
    На 10.04.2009 г. Ви е изпратен отговор с препоръчана поща от дирекция "Вътрешен контрол" с пореден изх. номер до посочения от Вас адрес за кореспонденция. Ако все още не сте го получили, това би трябвало да стане днес или утре (15.04.2009г). В случай че след тази дата не сте получили писмото, молим да ни сигнализирате - за да ви пратим копие.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. @ Найденова Ако кредитът е потребителски (до 40.000 лева) няма да имате комисиона за предсрочно погасяване. Ако е ипотечен – да, ще имате, съгласно сключения договор за кредит Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай