AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Днес ми се наложи да изтегля от сметката си в дебитната карта касово от ваш клон и бях неприятно сюрпризирана от промяна в процедурата, при която трябваше до нося договора си с банката и да ми се снима личната карта. Убеждаваше ме ваша колежка, как това е в защита на моя интерес. Но аз исках да се откажа от тази моя защита, т.к. не желая копие от личната ми карта да се мотае с повод и без повод. Аз предоставям документа, вие установявате легитимен ли е и съответно моята самоличност, от там нататък колкото и копия да направите е все това, ако партите ги предадете на друг. Определено в банките по света не се прилагат подобни процедури, не мога да проумея, в какво разположение на духа Вашия УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ е приел тази процедура, без да уведоми клиентите. Дори на сайта Ви не е споменато нищо за тази променена процедура. Явно за вас комфорта на клиента е без значение.
    Наистина в България умеем да рушим добре работещите.
    Ще оставя 1 седмица, ако се откажете от тази идиотска процедура и се завърнете към стария начин на работа с клиентите, ако не ...
    банки много ...
    Безкрайно съм разочарована и сменям банката! Ще загубите един наистина лоялен клиент и ви уверявам, че няма да съм единствената.

  2. Благодаря ви.

  3. Здравейте г-жо Кариева,
    На 10.04.2009 г. Ви е изпратен отговор с препоръчана поща от дирекция "Вътрешен контрол" с пореден изх. номер до посочения от Вас адрес за кореспонденция. Ако все още не сте го получили, това би трябвало да стане днес или утре (15.04.2009г). В случай че след тази дата не сте получили писмото, молим да ни сигнализирате - за да ви пратим копие.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. @ Найденова Ако кредитът е потребителски (до 40.000 лева) няма да имате комисиона за предсрочно погасяване. Ако е ипотечен – да, ще имате, съгласно сключения договор за кредит Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Уважаеми екип на ПИБ,
    Надявам наистина да получа отговор. Неразумно би било да смятате, че искам от вас да ме информирате за вътрешни банкови или междубанкови и др. процедури или пък да излагате факти и лична информация на публична платформа. Факт е, че банката отказва да ми предостави информация, като свой клиент, за каквото и да е по въпроси, които засягат все пак моя (макар и с виртуални ваши средства) сметка. Надявам се става ясно, че не оспорвам "техническото и оперативно време", необходимо на банката, а липсата на обратна информация, с което, мисля, лесно ще се съгласите.
    Благодаря отново за съдействието.

  6. ............ "При погасяване на кредит с друг кредит от ПИБ не се начислява комисиона за предсрочно погасяване, независимо дали кредитът е ипотечен или потребителски и дали погасявате частично задължение."

    Кредитът ще бъде погасен частично с лични средства, а не с друг кредит от Вашата банка. В такъв случай ще имам ли наказателна лихва върху предсрочно погасената сума?

  7. Здравейте г-це Найденова, При погасяване на кредит с друг кредит от ПИБ не се начислява комисиона за предсрочно погасяване, независимо дали кредитът е ипотечен или потребителски и дали погасявате частично задължение. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @ Петя, моля пишете на и-мейл tmilka@offices.fibank.bg - Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно", като предоставите 3 имена и ЕГН, за да можем да Ви съдействаме. Проявяваме разбиране към личната Ви ситуация, но трябва да разгледаме персонално досието Ви, за да Ви бъдем от полза. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Здравейте г-н Стоянов, На датата на падеж (във вашия случай 15-ти) вие можете да се разпоредите със средствата по депозита като можете да откриете нов и да се възползвате от някоя промоционална оферта. Това може да бъде направено както на падеж, така и няколко дни след това. Имайте предвид, че в случай че не се разпоредите със средствата си на датата на падеж, депозитът се подновява автоматично за нов период и по-късното разпореждане от ваша страна със средствата по него се счита за нарушаване на договора Лихвите по депозити, които в момента ПИБ предлага са съобразени с текущите пазарни условия. В момента доста банки имат промоционални оферти и всяка банка се старае да предложи продукт с конкурентно предимство. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Уважаема г-жо Кариева, случаят се разглежда от специализиран отдел на ПИБ - "Вътрешен контрол". Както сте била уведомена на фронт офис, нужно е техническо и оперативно време за изясняване на обстоятелствата. При всеки подобен случай, процедурата е строго индивидуална, за което не се предоставят официално мерките, които банката и съответните служби предприемат за нейното разрешаване. Често подобни въпроси засягат няколко страни - банка издател на картата, банка обслужила транзакцията, оправомощен държател, компроментирана намеса и пр. Тези действия се изследват за оформяне на обективна оценка спрямо извършените действия. До няколко дни ще получите лична кореспонденция от отдел "Вътрешен контрол", чрез която ще бъдете уведомена с подробности за случая. Предпочитаме да не излагаме подобна фактология на публична платформа! Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай