AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-це Найденова, При погасяване на кредит с друг кредит от ПИБ не се начислява комисиона за предсрочно погасяване, независимо дали кредитът е ипотечен или потребителски и дали погасявате частично задължение. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @ Петя, моля пишете на и-мейл tmilka@offices.fibank.bg - Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно", като предоставите 3 имена и ЕГН, за да можем да Ви съдействаме. Проявяваме разбиране към личната Ви ситуация, но трябва да разгледаме персонално досието Ви, за да Ви бъдем от полза. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Здравейте г-н Стоянов, На датата на падеж (във вашия случай 15-ти) вие можете да се разпоредите със средствата по депозита като можете да откриете нов и да се възползвате от някоя промоционална оферта. Това може да бъде направено както на падеж, така и няколко дни след това. Имайте предвид, че в случай че не се разпоредите със средствата си на датата на падеж, депозитът се подновява автоматично за нов период и по-късното разпореждане от ваша страна със средствата по него се счита за нарушаване на договора Лихвите по депозити, които в момента ПИБ предлага са съобразени с текущите пазарни условия. В момента доста банки имат промоционални оферти и всяка банка се старае да предложи продукт с конкурентно предимство. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Уважаема г-жо Кариева, случаят се разглежда от специализиран отдел на ПИБ - "Вътрешен контрол". Както сте била уведомена на фронт офис, нужно е техническо и оперативно време за изясняване на обстоятелствата. При всеки подобен случай, процедурата е строго индивидуална, за което не се предоставят официално мерките, които банката и съответните служби предприемат за нейното разрешаване. Често подобни въпроси засягат няколко страни - банка издател на картата, банка обслужила транзакцията, оправомощен държател, компроментирана намеса и пр. Тези действия се изследват за оформяне на обективна оценка спрямо извършените действия. До няколко дни ще получите лична кореспонденция от отдел "Вътрешен контрол", чрез която ще бъдете уведомена с подробности за случая. Предпочитаме да не излагаме подобна фактология на публична платформа! Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте!Моите уважения към вашата банка ,която до този момент съм смятала за моя пръв помощник в живота .Искам да ви споделя а в същото време и да задам няколко въпроса и надявам се да получа отговор.От седем год съм ваш клиент-кредитоползвател.Единият беше на стойност 5,000 лв който съм изплатила без никакви забележки и пресрочвания.До тук добре.Преди 2 години изтеглих нов на стойност 11,000 лв който също плащам вече две години без забележки и пресрочвания.Значи преди 20 дни ме съкратиха от работа ,което се оправдава с икономическата криза в БЪЛГАРИЯ.Отидох в офиса да се представя и да кажа че ще си внасям вноската по сметката която имам в банката и ги уведомя че съм съкратена .Значи ,заема ми беше на 11,5 %лихва и плащах 154,00 лв месечно ,но сега вече ми се определи месечна вноска 195,00лв месечно На въпроса -защо?-ми отговориха че съм безработна и затова а преди е бил по малък процента защото предприятието мие било грант.Питам ?Как вие подпомагате вашите лоялни клиенти в момент на световна криза и защо мвесто да ме улесните вие ме затруднявате?Предложих да вкарам пари на стойност 2,000лв в сметката си като гаранция че щи си теглят без проблем и нека тя бъде блокирана но да не ми се увеличава лихвения процент .На това ми предложение ми отговориха че неможело така -трябвало тези пари да бъдат взети като частично погасяване на заема и паралелно с това да заплащам месечни вноски с вече новия лихвен процент който е около 20% по мои груби сметки .Или с две думи кредита ми се увеличава с 3,000 лв.Уважаемо ръководсво на тази банка искам да си плащам заема но не да ме обричате да гладувам аз и детето ми .Сама майка съм с дете.Предложиха ми вариант да ми одължат срока на погасяване но това не променя нещата бих искала да си остане същия срок.Уважеми зная и вс един нормален човек би допуснал че в такъв момент ще му се вдигне лихвения процент но това е убииствено ,това е с 40 лв месечно .Имам близак човек който е теглил жилищен кредит от 40,000 лв и месечната му вноска е увеличена с 50 лв - др банка .А ви на моите 9,000 лв слагате месечно по 40,00 лв Исках да кажа също така че една година съм на борсата като съкратена ище получавам стойност която ще покрива заема ми и това е гаранция също според мен защото ще се превежда по сметка в банката ви .Извинете ме ако съм допуснала грешки и неточности но това е защото от дни плача и се чудя какво става в тази наша държава ,тъкмо си бях помислила че и и ние сме хора Извинете но също така предложих мой познат да се ангажира през тези 6 години да подпише договор с вас че ще превежда сумата която съм плащала до сега или един вид като поръчител който работи и ще превежда само сумата който дължа по банков път.Н ьа това ми предло жение отговориха че не става .Трябва ло цялата му заплата да минавала през банката .Питам аз защо като искам да си върна заема без да има потърпевши страни вие нищо не правите за хората попаднали в този световен проблемЩе ви бъда благодарна ако ми отговорите Пиша ви с последна искра надежда да направите нещо за хората . попаднали в такава ситоация

  6. Здравейте!
    При предсрочно частично погасяване на ипотечен кредит от Вашата банка, дължа ли наказателна лихва върху предсрочно погасената сума?

  7. Уважаеми г-н Миланов, Бихме искали да Ви уверим, че направените от Вас препоръки са взети под внимание и ще бъдат разгледани.Благодарим за изпратеното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Интересува ме примерно депозита ми истича на 15ти, кога мога да направя обновяването (трябва ли да е на 16ти или може да речем и 5-6-10 дни по-късно)?

    и кога автоматично се обновява от банката на по-малки лихви?

    И още един въпрос, може ли да ми кажете защо се толкова по-високи лихвите на депозити при вас отколкото при другите банки?

    Поздрави

  9. Здравейте Красимир, В момента се разглежда точно такова предложението, което е споделено и от други клиенти. Към настоящия момент ПИБ все още изисква полагането на печат върху документите, депозирани в банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Супер банка сте ама стига с тези печати. Защо искате печат при обслужване на фирма? Как в Булбанк не искат.

Коментирай