AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Искам да попитам, преразгледа ли се процедурата при всяко теглене от каса, на суми от Дебитна карта, да се снима личната карта на клиента и това копие да придружава разходния документ по целия му счетоводен път, да минава през доста очи и да става достояние на ваши служители с повод и без повод и най-вече пълната информация от нея, в едно с банковата информация ... това би се сторило доста удобно на хората с престъпни помисли.
    А освен това във вашите офиси се чака доста, а това още повече затруднява обслужването на клиентите.
    Искренно е надявам да са възстановени старите правила, които бяха удобни за нас, клиентите, и едновременно с това надеждни и с достатъчно контрол.
    Извинявам се, че търся отговора тук, но въпреки, че се отнесах по мейла до отговорник от вашата банка, до момента не съм удостоена с отговор, освен от вас в този Блог.
    Благодаря Ви предварително!

  2. Здравейте,
    какво стана с Vpay картите ще ги има ли скоро?

  3. @ Недоволна Моля приемете нашите извиненията ако сме Ви причинили неудобство. Началник на отдел "Организация и контрол на клиентското обслужване" е информиран за случая и ще предприеме нужните действия за оптимизиране качеството на клиентското обслужване в конкретния офис. Благодарим за изказаното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Препоръка : моля обърнете внимание на свободията, която се шири в клон Патриарх Ефтимий.Никой ли не отговаря за тях,имат ли си шеф...

  5. с една дума - ТОВА Е БАНКАТА за ВАЛУТНИ СМЕТКИ И ПОЛУЧАВАНЕ НА ВАЛУТНИ ПРЕВОДИ... е аз не съм минавал над 10000 евро на превод (де тоз късмет) и за това

  6. @ минаващ @Але За входящи валутни преводи на физически лица ПИБ не начилява такси (това включва преводи от упоменатите от вас виртуални портфейли). За юридически лица и преводи над 10 000 евро или равностойността им в друга валута, клиентът дължи еднократна такса от 10 евро/превод. Месечна такса поддръжка на разплащателна сметка физическо лице е 0.30 лв (сметка "Оптима" няма такса и дава доходност 3% годишна лихва); месечна такса поддръжка на разплащателна сметка юридическо лице е 6 лв. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Не съм от персонала на банката, но получавам преводи от чужбина и мога да ти кажа че проучих повечето банки в БГ и повечето имат някви безумни такси за получени валутни преводи.
    И понеже съм дългогодишен клиент физическо лице си направих и фирмените сметки в ПИБ.
    Месечната такса за поддръжка е съпоставима или по-евтина от повечето други банки и най-важното няма такса за входящи валутни преводи! За физически лица даже не знам дали има месечна такса...

  8. Здравейте,
    бих искал да попитам каква е таксата за получаване на превод от чужда банка или e-wallet-и като paypal, moneybookers, alertpay? Прегледах бюлетина с таксите на ПИБ и доколкото разбрах няма такси, но може нещо да не съм се ориентирал правилно!

    Поздрави

  9. Мерси за информацията, беше ми от полза.

  10. @ Ada Wong
    За да получавате информация за салда/движения по сметките си е необходимо да се регистрирате за услугата SMStatus в някой от нашите офиси. След регистрация, ще ви бъде предоставен 4-цифрен ПИН (Персонален идентификационен номер), с който се идентифицирате при изпращане на SMS запитвания до банката. Номерът, на който се изпращат запитвания, е 190 190 и е обявен и в сайта ни в информацията за тази услуга (SMS Status):
    <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/231/tab/232" rel="nofollow">Услугата е предназначена за всички клиенти на ПИБ - физически и юридически лица, които могат да се възползват от нея срещу предварителна регистрация. Веднъж регистрирани, Вие ще можете да инициирате запитвания чрез изпращане на SMS с кодова дума на кратък номер 190 190.</a>

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

Коментирай