AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Кирилов, за целта трябва да посетите офис на ПИБ и да изискате разпечатка от централната система, която ще включва основание за разхода и осчетоводяването му. При наличие на регситрация за SMS авторизация, получавате кода чрез SMS известие. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте г-н Димитров, ще спазим желанието Ви и ще деактивираме картата в края на валидността й, като за целта ще Ви помоля да посетите наш офис и да попълните стандартната за операцията бланка. Съжалявам, че няма да може това да стане с настоящата ни кореспонденция, но така едиствено бихме могли да получим желанието Ви документално. Нека документът да бъде адресиран от банковия офис директно към мен и ще се погрижа лично таксата да бъде сторнирана. Поздрави, Delyan Stankov Head of Bank Cards Issuance and Management dept. Card Services Division FIRST INVESTMENT BANK

  3. Здравейте,
    Имам едно въпросче-мога ли да извадя разпечатка за последните си транзакции по сметака от банкомат?Трябва ми 4 цифреният код на транзакция с Paypal?
    Благодаря!

  4. @ Делян Станков

    Благодаря за отговора, г-н Станков! Бих искал да сторнирате таксата и след края на срока на картата да я деактивирате, за да мога да използвам друг картов продукт на ПИБ. Моля, да ми кажете нужни ли са някакви допълнителни действия от моя страна? Ако има такива, моля вас служител да ме информира на посочения от мен e-mail при публикуването на коментара, за да не утежняваме блога с излишни коментари.

    Остава препоръката ми към ПИБ да се сложи дата на валидност на документа за такси и комисионни на банката, за да могат хората да си следят таксите и комисионните и да няма изненади. Също остава препоръката ми при промени в таксите и комисионните да се дава съобщение на главния сайт, в блога и в електронното банкиране, за да могат клиентите ви да са максимално информирани! Предлагам това да се прави, както в случаите на промени в полза на клиента, така и когато са в ущърб, защото Екипът на ПИБ е давал съобщения в блога за такси, които са намалени, но не и за такива, които са увеличени!

    Поздрави,
    В. П. Димитров

  5. предствате си че ПИб сигурно имат към 600-700К клиенти, какво ще е тва уведомление за 30 стинки незнам, ама немогат да покрият разходите за 2 години напред от тая такса, пък и от имейл ако да пращат, не всеки го ползва...няма ли овърдрафт ако щете го смятайте за алтернативно известяване като решите да влезете в салон да ви кажат че имате 2 лв такса за миналите 6 месеца.

  6. @ г-н Миланов,
    нововъведената такса от 30 ст. за разплащателни сметки не се отразява във виртуалното банкиране като негативна салдо за да не се формират лихви от генериран овърдафт. Процедурата е същата и в централната система, таксата се начислява отделно към партидата, а не като текущ разход по сметката т.е. клиентът не е длъжник във финансов и правен смисъл. Затова сте получил съвет да оставите активна сметка. Смятаме, че това е удачният начин за промяна в Тарифата от страна на банката. Когато липсва движение по партидата, клиентът не се натоварва с допълнителна информация.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Проверил съм всички такси - на Пиба са най-изгодни!

  8. абе да си закриват i да отиват където искат - в булбанк ти взимат 30 евро за закриване на сметка. Нека проверят комисионните на другите банки!!

  9. @mira
    @В П димитров
    @Звездомир Миланов

    а бе хора по-спокойно го давайте и спрете да заплашвате - "ще отида в друга банка, ще си извадя друга карта...няма да ползвам тази сметка." Нали за това е този блог - за да питаме и от ПИб да ни отговарят. Аз съм питал 2-3 пъти и получих задоволителни отговори. Все пак на хората им трябва време да проучат нещата фактологично и правно издържано за да отговорят. Спокойно, все пак тая инициатива в други фирми виждали ли сте я? казват му post-sale service или лоялност към клиента.

    Освен това, за ваша информация: като нямаш пари за таксата от 30 стинки, не ти "изчервяват сметката", както правят в други банки, където на червеното начисляват 50% лихва - кво ще кажете за това?

  10. Цитирам:
    "Петър казва: 31 март, 2009 в 22:01
    Аз отдавна писах тук по отношение на начисляваните такси, особено върху разплащателни сметки… Моят проблем е, че бидейки в чужбина нямам начин дори да си закрия сметките, тъй като чрез Интернет банкирането такава възможност не съществува."
    Наистина преди от инет банкирането можех да откривам и закривам сметки сега тази опция я няма на всичко отгоре на нулевите сметки таксата е скрита и ти я казват чак когато идеш в банката, а тя може да си расте докато разбереш.
    На В.П. Димитров искам да кажа че моята сметка беше нулева и ми бяха взели такса подновяване и сметката беше -5лв. Тъй че дори да нямаш пари ти взимат.
    Аз винаги съм бил изключително доволен от ПИБ и съм ги препоръчвал на всеки, надявам се че сега е частен случай и за в бъдеще няма да се налага да се местя в друга банка.

Коментирай