AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Николов, по сметките следва да е начислена такса за поддръжка на сметка. Ако желаете да закриете съответните сметки, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас офис Fibanк, за да погасите задълженията по сметките. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте, виждам на сайта ви, че са обявени промени по Общите условия на банката. Посоченият линк води до съответния документ, но мен ме интересува какви са промените, а не какво е съдържанието на всичките 13 страници? Къде мога да разбере това? Предполагам, не се очаква от всичките ви клиенти да сравняват ред по ред със старите.

    1. Г-н Миронов, Промените в Общите условия, както е анонсирано и на корпоративния сайт на Банката, са свързани с новия Закон за гарантиране на влоговете в банките и произтичащите от това изменения в Закона за кредитните институции. Въвежда се „Информационен бюлетин за вложителите”, съдържащ основната информация относно защитата на влоговете. Информационният бюлетин е изготвен в съответствие със законовоустановения в Закона за кредитните институции образец (Приложение към чл.57, ал.3 от Закона) и се предоставя от Банката на клиента. В допълнение, надвишавайки изискванията на Закона, Първа инвестиционна банка е подготвила и Допълнителна информация за своите клиенти във връзка със защитата на влоговете, обявена на корпоративната й страница, заедно с Информационния бюлетин http://fibank.bg/bg/spestovni-produkti-depoziti-vlogove-razplashtatelni-smetki/page/18 . Fibank осигурява на своите клиенти Информационния бюлетин с основната информация и Допълнителната информация и във всички свои офиси на хартиен носител. Оставаме на разположение за допълнителни въпроси. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. zdraweite iskam da popitam,zashto kreditnata mi karta e bloirana ...izdadena mi e predi 3 meseca i ne sum q polzvala dosega..vchera mi potrqbva i ne uspqh da q polzvam..blagodarq

    1. Здравейте, г-жо Русева, за да направим проверка, ще ни бъдат необходими Вашите данни. Моля да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на имейл: marketing@fibank.bg. Успешен ден от нашия екип! :)

  3. Нащо вече 3-4 дни не се появява в блога запитването ми относно новите такси за ползване на кредитни карти на ПОС в чужбина? Или може би допускате само "изгодни" за банката въпроси?

  4. Здравейте,

    В услугата Пакет "Моят избор Онлайн"

    Има включени:
    2 бр. безплатни преводи, наредени през e-fibank

    Също така има и пояснение:

    В безплатните преводи не са включени многоредовите платежни нареждания и директен дебит;

    В e-fibank има опция за периодични преводи.
    Тези преводи директен дебит ли са или стандартни преводи.
    Включени ли са в пакета или преводите се заплащат по тарифа на банката.

    1. Привет, Петър, Периодичните преводи са платежна услуга, която не е включена в пакетните предложения на Fibank. Използването на услугата “Периодични преводи” се заплаща по цените обявени в официалната Тарифа на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf Успешен ден! :)

  5. Здравейте !Бих искал да знам дали има наложени ограничения към сайтовете alibaba.com i aliexpress.com
    опитах се да извърша плащане с дебитна карта Маестро в левове,цената на стоката е в евро но след въвеждането и на 3д паролата ,системата извежда надпис че банката ми не позволява разплащане.
    Моля за разяснение!

    1. Здравейте, от страна на Банката няма наложени ограничения. За да се направим проверка, моля изпратете ни ЕГН и вид на картата на имейл: marketing@fibank.bg Благодарим! :)

Коментирай