AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Имам 2 дебитни и 1 кретитна карта издадени от FiBank. Едната дебитна карта изтича м.Август 2015 г. Тъй като няма да бъда в България тогава, началото на м.Юли попитах може ли да бъде издадена по-рано и отговора беше: "Да, няма проблем. До 5 работни дни новата карта ще бъде готова." Попитах какво ще ми струва и отговора беше нищо. Картата вече е издадена и се използва предимно за онлайн плащания. Преглеждайки салдото, видях че има платена такса от 5 лв. за преиздаване. Не е проблема сумата. За 2 седмици престой в България бях подведен в 2 банки.
    Моля, нека се обърне внимание на комптетентността на служителите!
    Да, можех да прочета някъде в ценовата листа колко струва преиздаването преди изтичане, но нямах време да се ровя в n-страници ценова листа.
    Благодаря!
    Случая е в клон Монтана.

    1. Здравейте, г-н Узунов, Моля да ни извините за създаденото неудобство. Благодарим Ви за обратната връзка и подробно описания случай. Ще го насочим към колегите. А относно таксата - всички такси са описани в Тарифата на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf При следващи случай можете да потърсите информация там или да се допитате до нас :) Желаем Ви успешен ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте! Живея и работя в Испания.Клиент съм на Fibank.Интересува ме има ли Банката клон или офис някъде в Испания? Благодаря предварително!

    1. Здравейте, Даниела, Първа инвестиционна банка няма клон в Испания. Можете да се възползвате от голяма част от услугите на банката и онлайн - чрез системите ни за дистанционно банкиране: Моята Fibank, e-fibank или мобилното ни приложение Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,

    На мейла просто сте потвърдили това което и аз вече знаех - че е трябвало да се начисли лихва на цялата сума. Така и не получих отговор дали подвеждането от Ваш служител трябва да бъде за моя сметка? Ако е така е добре хората да знаят да не питат на място а да се ровят по договорите и правилата за да са сигурни в информацията.

  4. Здравейте,

    Последният месец не ми достигнаха 11 лв да си погася цялата сума по кредитната карта, и питах вашият служител дали ще ми се начисли лихва на цялата сума или само на остатъка. Той ме успокои че е само на остатъка и реших да не се разкарвам пак и да оставя 11-те лв за следващия месец. Съответно сега видях, че имам начислена лихва 12лв, т.е явно се е начислила на цялата сума. Не можах да говоря лично с него, понеже вече бил в друг офис, и ме посъветваха да пиша тук.

    1. Здравейте, г-н Михайлов, колегите ще направят справка. Ще са ни необходими Вашите лични данни. Бихте ли ни изпратили трите си имена и ЕГН на имейл: marketing@fibank.bg. Благодарим предварително! Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Писахме Ви на имейла. Поздрави! :)

  5. Здравейте, Фибанк!

    И аз като г-н Иванов имам същия въпрос, но не приемам да ме изпращате към MasterCard, за да получа отговор. Вие ми издавате картата, Вие трябва да ми кажете дали и при какви условия мога да я ползвам. Това очаквам аз от една коректна банка, която се грижи за клиентите си.

    Благодаря предварително за проявеното разбиране и предоставената информация.

    Петър

    1. Здравейте, г-н Христов, Всички условия по кредитните карти MasterCard са подробно описани на нашия сайт: http://fibank.bg/bg/kreditni-karti/page/128. А в Тарифата на Банката са посочени и съответните такси - при използване на картата в България или в чужбина: http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf Всички такси, фиксирани от Банката са описани в Тарифата й. Ако се интересувате от конкретна такса при плащане, ще се радваме да получим Вашия въпрос, за да можем да отговорим. Така ще проверим и дали тази такса е фиксирана от Банката. Конкретно за случая, описан от г-н Иванов, ние нямаме информация дали има и какви са допълнителните такси (извън тези, фиксирани от Банката) при плащане с картата в Германия. Причината за това е, че такива такси могат да бъдат обвързани с даден търговец, например. Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай