AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    При предсрочно частично погасяване на ипотечен кредит от Вашата банка, дължа ли наказателна лихва върху предсрочно погасената сума?

  2. Уважаеми г-н Миланов, Бихме искали да Ви уверим, че направените от Вас препоръки са взети под внимание и ще бъдат разгледани.Благодарим за изпратеното мнение! Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Интересува ме примерно депозита ми истича на 15ти, кога мога да направя обновяването (трябва ли да е на 16ти или може да речем и 5-6-10 дни по-късно)?

    и кога автоматично се обновява от банката на по-малки лихви?

    И още един въпрос, може ли да ми кажете защо се толкова по-високи лихвите на депозити при вас отколкото при другите банки?

    Поздрави

  4. Здравейте Красимир, В момента се разглежда точно такова предложението, което е споделено и от други клиенти. Към настоящия момент ПИБ все още изисква полагането на печат върху документите, депозирани в банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Супер банка сте ама стига с тези печати. Защо искате печат при обслужване на фирма? Как в Булбанк не искат.

  6. Здравейте г-це Найденова,
    При погасяване на кредит с друг кредит от ПИБ не се начислява комисиона за предсрочно погасяване, независимо дали кредитът е ипотечен или потребителски.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Имам ипотечен кредит в ПИБ. Ако изтегля потребителски от ПИБ /същата банка/, с цел да погася ипотечния, ще имам ли наказателна лихва върху ипотечния?

  8. Втори път пиша въпроси към ПИБ и не откривам къде се "пращат"..... Какъв е редът за поставяне на интересуващите ме въпроси?

  9. Искам да кажа на фена да не ми говори на лично и да не ми смята приходите и разходите за сега се справям сам. И да проверил съм има банки без такса (айде да не става реклама) който иска да провери.
    И не заплашвам, факт е че като не ми харесва се местя, закрих половината сметки, а мой познат закри всичко. Имах много смислен въпрос дали ще бъдем уведомявани за промените в условията, както пише в общия договор.

  10. Здравейте г-жо Радева, Планираме да представим новата дебитна карта V Pay около Великден. При ползване на револвираща кредитна карта, разходите се отчитат за даден период - при нас отчетният период е от 20то число на настоящия месец до 19то на следващия. Пример - отчетният период започва на 20.01.2009 г. и завършва на 19.02.2009 г., като на 20.02.2009 г. започва следващ отчетен период. На 20.02.2009 се изготвя извлечение за транзакциите, направени за периода 20.01 - 19.02.2009 г. Клиентът дължи минимална вноска от 3% върху изразходваната сума, която вноска следва да се плати през периода 20.02.2009г. до 05.03.2009 г. (този 15-дневен период, следващ отчетния е за погасяване на задължението; същевременно новият период за разходи е започнал да тече). До 5.03.2009 г. ако погасите цялото задължение натрупано през последния отчетен период (20.01 -19.02), Вие не дължите лихва на ПИБ. Гратисният период е до 45 дни т.е. ако ползвате картата на 20.01.2009 г., Вие дължите вноска на 05.03.2009 г. и ако погасите цялата сума не плащате лихва. Ако погасите само минималната вноска или по-голяма сума, но не цялото салдо – начислява се лихва от датата на транзакцията (лихвата е според вида на транзакцията). Лихвата се начислява на следващия период за плащане и се изписва в месечното извлечение – от 20-то до 5-то число. Тази лихва е включена в месечната погасителна вноска. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай