AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. предствате си че ПИб сигурно имат към 600-700К клиенти, какво ще е тва уведомление за 30 стинки незнам, ама немогат да покрият разходите за 2 години напред от тая такса, пък и от имейл ако да пращат, не всеки го ползва...няма ли овърдрафт ако щете го смятайте за алтернативно известяване като решите да влезете в салон да ви кажат че имате 2 лв такса за миналите 6 месеца.

  2. @ г-н Миланов,
    нововъведената такса от 30 ст. за разплащателни сметки не се отразява във виртуалното банкиране като негативна салдо за да не се формират лихви от генериран овърдафт. Процедурата е същата и в централната система, таксата се начислява отделно към партидата, а не като текущ разход по сметката т.е. клиентът не е длъжник във финансов и правен смисъл. Затова сте получил съвет да оставите активна сметка. Смятаме, че това е удачният начин за промяна в Тарифата от страна на банката. Когато липсва движение по партидата, клиентът не се натоварва с допълнителна информация.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Проверил съм всички такси - на Пиба са най-изгодни!

  4. абе да си закриват i да отиват където искат - в булбанк ти взимат 30 евро за закриване на сметка. Нека проверят комисионните на другите банки!!

  5. @mira
    @В П димитров
    @Звездомир Миланов

    а бе хора по-спокойно го давайте и спрете да заплашвате - "ще отида в друга банка, ще си извадя друга карта...няма да ползвам тази сметка." Нали за това е този блог - за да питаме и от ПИб да ни отговарят. Аз съм питал 2-3 пъти и получих задоволителни отговори. Все пак на хората им трябва време да проучат нещата фактологично и правно издържано за да отговорят. Спокойно, все пак тая инициатива в други фирми виждали ли сте я? казват му post-sale service или лоялност към клиента.

    Освен това, за ваша информация: като нямаш пари за таксата от 30 стинки, не ти "изчервяват сметката", както правят в други банки, където на червеното начисляват 50% лихва - кво ще кажете за това?

  6. Цитирам:
    "Петър казва: 31 март, 2009 в 22:01
    Аз отдавна писах тук по отношение на начисляваните такси, особено върху разплащателни сметки… Моят проблем е, че бидейки в чужбина нямам начин дори да си закрия сметките, тъй като чрез Интернет банкирането такава възможност не съществува."
    Наистина преди от инет банкирането можех да откривам и закривам сметки сега тази опция я няма на всичко отгоре на нулевите сметки таксата е скрита и ти я казват чак когато идеш в банката, а тя може да си расте докато разбереш.
    На В.П. Димитров искам да кажа че моята сметка беше нулева и ми бяха взели такса подновяване и сметката беше -5лв. Тъй че дори да нямаш пари ти взимат.
    Аз винаги съм бил изключително доволен от ПИБ и съм ги препоръчвал на всеки, надявам се че сега е частен случай и за в бъдеще няма да се налага да се местя в друга банка.

  7. Да извинявам се, грешката е моя. А ще пполуча ли адекватен отговор, не трябва ли да ни съобщавате новите такси, както пише в общите условия?

  8. @ Звездомир, мнението не е изтрито. Можете да го намерите като кликнете на линк: "Вижте останалите ... (158) коментара". Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Защо някой е изтрил коментара ми от вчера, нима не ви харесва? Мога да го кача другаде.

  10. Здравейте г-н Димитров, дебитните карти на ПИБ винаги са имали такса за подновяване поради изтичане на валидността им, като преди тя беше 3 лева. След оптимизацията на валидността на картите от две на три години, таксата се промeни в Тарифата и е пет лева. Таксата се начислява автоматично в момента на подновяване на картата, а това определено не може да е в последния валиден ден на старата - все пак клиентите трябва да получат новите си карти в период, в който старите са все още валидни. В случай че картодържател не желае картата му да бъде подновена служебно, то той може да го заяви един месец предварително, като това е застъпено в Общите условия (т. 25.1). Като цяло, притежаването на дебитна карта издадена от ПИБ е значително изгодно за клиентите - няма скрити такси за поддръжка на сметката месечно или такса за поддръжка на картата на годишна база, няма такса за теглене на банкомат на ПИБ. Т.е. тези 5 лева са единственият разход за клиента. Същевременно предоставeните възможности, сигурност и годишна лихва от 3% по дебитните карти са водещи в картовия бизнес. В конкретната ситуация, ако не желаете да ползвате повече дебитната си карта ще сторнираме таксата и деактивираме картата. Поздрави, Делян Станков Началник отдел "Издаване и управление на карти"

Коментирай