AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Интересува ме примерно депозита ми истича на 15ти, кога мога да направя обновяването (трябва ли да е на 16ти или може да речем и 5-6-10 дни по-късно)?

    и кога автоматично се обновява от банката на по-малки лихви?

    И още един въпрос, може ли да ми кажете защо се толкова по-високи лихвите на депозити при вас отколкото при другите банки?

    Поздрави

  2. Здравейте Красимир, В момента се разглежда точно такова предложението, което е споделено и от други клиенти. Към настоящия момент ПИБ все още изисква полагането на печат върху документите, депозирани в банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Супер банка сте ама стига с тези печати. Защо искате печат при обслужване на фирма? Как в Булбанк не искат.

  4. Здравейте г-це Найденова,
    При погасяване на кредит с друг кредит от ПИБ не се начислява комисиона за предсрочно погасяване, независимо дали кредитът е ипотечен или потребителски.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Имам ипотечен кредит в ПИБ. Ако изтегля потребителски от ПИБ /същата банка/, с цел да погася ипотечния, ще имам ли наказателна лихва върху ипотечния?

  6. Втори път пиша въпроси към ПИБ и не откривам къде се "пращат"..... Какъв е редът за поставяне на интересуващите ме въпроси?

  7. Искам да кажа на фена да не ми говори на лично и да не ми смята приходите и разходите за сега се справям сам. И да проверил съм има банки без такса (айде да не става реклама) който иска да провери.
    И не заплашвам, факт е че като не ми харесва се местя, закрих половината сметки, а мой познат закри всичко. Имах много смислен въпрос дали ще бъдем уведомявани за промените в условията, както пише в общия договор.

  8. Здравейте г-жо Радева, Планираме да представим новата дебитна карта V Pay около Великден. При ползване на револвираща кредитна карта, разходите се отчитат за даден период - при нас отчетният период е от 20то число на настоящия месец до 19то на следващия. Пример - отчетният период започва на 20.01.2009 г. и завършва на 19.02.2009 г., като на 20.02.2009 г. започва следващ отчетен период. На 20.02.2009 се изготвя извлечение за транзакциите, направени за периода 20.01 - 19.02.2009 г. Клиентът дължи минимална вноска от 3% върху изразходваната сума, която вноска следва да се плати през периода 20.02.2009г. до 05.03.2009 г. (този 15-дневен период, следващ отчетния е за погасяване на задължението; същевременно новият период за разходи е започнал да тече). До 5.03.2009 г. ако погасите цялото задължение натрупано през последния отчетен период (20.01 -19.02), Вие не дължите лихва на ПИБ. Гратисният период е до 45 дни т.е. ако ползвате картата на 20.01.2009 г., Вие дължите вноска на 05.03.2009 г. и ако погасите цялата сума не плащате лихва. Ако погасите само минималната вноска или по-голяма сума, но не цялото салдо – начислява се лихва от датата на транзакцията (лихвата е според вида на транзакцията). Лихвата се начислява на следващия период за плащане и се изписва в месечното извлечение – от 20-то до 5-то число. Тази лихва е включена в месечната погасителна вноска. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Здравейте

    Едно питане:
    В края на м. януари 2009 г. установих, че кредитната ми карта е "източена" в Щатите. Подадох искане за оспорване на транзакциите. Все още няма резултат, освен че вече втори месец служебно ми се прехвърлят средства от другата сметка, за да се покриват минималните вноски върху сумите, които оспорвам. След първия път посетих клон на банката и НЯКАК си, сумите бяха върнати обратно (т.е. корекция). Сега отново се повтаря същото (вече с по-голяма сума), но се твърди, че трябва да плащам лихви. Защо трябва да плащам лихви върху суми, които не съм използвала? КЪМ КОГО изобщо мога да се обърна зад тази желязна завеса, за да разбера какво става? Някакви суми се върнаха, други не, от фронт офисите не могат да ми дадат информация и прочее. Има ли шанс банката да въведе защитна система в крайна сметка за такива случаи? Ще ми се възстановят ли сумите по картата, вкл. и такива за вноски и лихви? Откъде мога да получа някаква информация по въпроса? (клон, отдел, лице) И къде в цялата лавина от информация са описани такива случаи?
    Благодаря.

  10. Здравейте.

    Имам два въпроса:

    1. Кога се очаква ПИБ да започне да предлага дебитни карти V PAY ?

    2.Ако е възможно да разясните по-подробно за кредитните карти на ПИБ и техния гратисен период. В рамките на какъв период от време трябва да се погаси задължението, за да няма дължима лихва ? Пример: Ако изтегля 1000 лв. на 10.04.2009 кога трябва да ги върна, за да нямам лихва? И ако не успея да ги възстанова всичките каква ще ми бъде лихвата и кога ще се начисли ?

    Благодаря Ви предварително .

Коментирай