AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-жо Радева, Планираме да представим новата дебитна карта V Pay около Великден. При ползване на револвираща кредитна карта, разходите се отчитат за даден период - при нас отчетният период е от 20то число на настоящия месец до 19то на следващия. Пример - отчетният период започва на 20.01.2009 г. и завършва на 19.02.2009 г., като на 20.02.2009 г. започва следващ отчетен период. На 20.02.2009 се изготвя извлечение за транзакциите, направени за периода 20.01 - 19.02.2009 г. Клиентът дължи минимална вноска от 3% върху изразходваната сума, която вноска следва да се плати през периода 20.02.2009г. до 05.03.2009 г. (този 15-дневен период, следващ отчетния е за погасяване на задължението; същевременно новият период за разходи е започнал да тече). До 5.03.2009 г. ако погасите цялото задължение натрупано през последния отчетен период (20.01 -19.02), Вие не дължите лихва на ПИБ. Гратисният период е до 45 дни т.е. ако ползвате картата на 20.01.2009 г., Вие дължите вноска на 05.03.2009 г. и ако погасите цялата сума не плащате лихва. Ако погасите само минималната вноска или по-голяма сума, но не цялото салдо – начислява се лихва от датата на транзакцията (лихвата е според вида на транзакцията). Лихвата се начислява на следващия период за плащане и се изписва в месечното извлечение – от 20-то до 5-то число. Тази лихва е включена в месечната погасителна вноска. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте

    Едно питане:
    В края на м. януари 2009 г. установих, че кредитната ми карта е "източена" в Щатите. Подадох искане за оспорване на транзакциите. Все още няма резултат, освен че вече втори месец служебно ми се прехвърлят средства от другата сметка, за да се покриват минималните вноски върху сумите, които оспорвам. След първия път посетих клон на банката и НЯКАК си, сумите бяха върнати обратно (т.е. корекция). Сега отново се повтаря същото (вече с по-голяма сума), но се твърди, че трябва да плащам лихви. Защо трябва да плащам лихви върху суми, които не съм използвала? КЪМ КОГО изобщо мога да се обърна зад тази желязна завеса, за да разбера какво става? Някакви суми се върнаха, други не, от фронт офисите не могат да ми дадат информация и прочее. Има ли шанс банката да въведе защитна система в крайна сметка за такива случаи? Ще ми се възстановят ли сумите по картата, вкл. и такива за вноски и лихви? Откъде мога да получа някаква информация по въпроса? (клон, отдел, лице) И къде в цялата лавина от информация са описани такива случаи?
    Благодаря.

  3. Здравейте.

    Имам два въпроса:

    1. Кога се очаква ПИБ да започне да предлага дебитни карти V PAY ?

    2.Ако е възможно да разясните по-подробно за кредитните карти на ПИБ и техния гратисен период. В рамките на какъв период от време трябва да се погаси задължението, за да няма дължима лихва ? Пример: Ако изтегля 1000 лв. на 10.04.2009 кога трябва да ги върна, за да нямам лихва? И ако не успея да ги възстанова всичките каква ще ми бъде лихвата и кога ще се начисли ?

    Благодаря Ви предварително .

  4. Здравейте, г-жо Колева,
    Благодарим Ви за подадения сигнал. Поемаме ангажимент да разучим случая и да предприемем нужните мерки.
    Поздрави,
    Eкип на ПИБ

  5. Как може шефа на клона в Асеновград-Свилен Биков да има толко непрофесионално и грубо отношение към клиентите на банката?Имам кредит и кредитна карта от няколко години и никога не съм закъснявала с вноските,но миналия месец закъснях с една вноска по кредита и получих такова грубо наругаване по телефона,че съм силно възмутена.Обясних,че в момента съм безработна и чакам превод на обезщетение до края на месец март и съответно ще внеса задължението си.Отговорът на г-н Биков беше ,че това банката не я касае и не я интересува.А днес получавам известие:"Първа инвестиционна банка винаги е проявявала социална отговорност и грижа за своите клиенти. Ето защо Банката отчете променените икономически условия в страната и разработи специална програма, чрез която да подпомогне своите кредитополучатели в тази нова финансова ситуация."Явно този господин не е запознат с програмата"Банка в нужда се познава".

  6. Благодаря,Админ! :)

  7. @Кирилов, за целта трябва да посетите офис на ПИБ и да изискате разпечатка от централната система, която ще включва основание за разхода и осчетоводяването му. При наличие на регситрация за SMS авторизация, получавате кода чрез SMS известие. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Здравейте г-н Димитров, ще спазим желанието Ви и ще деактивираме картата в края на валидността й, като за целта ще Ви помоля да посетите наш офис и да попълните стандартната за операцията бланка. Съжалявам, че няма да може това да стане с настоящата ни кореспонденция, но така едиствено бихме могли да получим желанието Ви документално. Нека документът да бъде адресиран от банковия офис директно към мен и ще се погрижа лично таксата да бъде сторнирана. Поздрави, Delyan Stankov Head of Bank Cards Issuance and Management dept. Card Services Division FIRST INVESTMENT BANK

  9. Здравейте,
    Имам едно въпросче-мога ли да извадя разпечатка за последните си транзакции по сметака от банкомат?Трябва ми 4 цифреният код на транзакция с Paypal?
    Благодаря!

  10. @ Делян Станков

    Благодаря за отговора, г-н Станков! Бих искал да сторнирате таксата и след края на срока на картата да я деактивирате, за да мога да използвам друг картов продукт на ПИБ. Моля, да ми кажете нужни ли са някакви допълнителни действия от моя страна? Ако има такива, моля вас служител да ме информира на посочения от мен e-mail при публикуването на коментара, за да не утежняваме блога с излишни коментари.

    Остава препоръката ми към ПИБ да се сложи дата на валидност на документа за такси и комисионни на банката, за да могат хората да си следят таксите и комисионните и да няма изненади. Също остава препоръката ми при промени в таксите и комисионните да се дава съобщение на главния сайт, в блога и в електронното банкиране, за да могат клиентите ви да са максимално информирани! Предлагам това да се прави, както в случаите на промени в полза на клиента, така и когато са в ущърб, защото Екипът на ПИБ е давал съобщения в блога за такси, които са намалени, но не и за такива, които са увеличени!

    Поздрави,
    В. П. Димитров

Коментирай