AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте дами и господа,
    Повече от 10год. съм клиент на ПИБ, гр.Пловдив, бул."Марица". Имам както лични, така и фирмена сметка. Към последната имах издадена карта Маестро, чиято валидност изтече 2007г. Подадох молба за преиздаване и от банката ми казаха, че ще ме уведомят, когато е готова. Това не се случи. С фирмената си сметка прекратих работа преди година, но не я закрих. На 05.03 случайно разбрах, че по тази сметка имама надвишен овърдрафт( за какъвто не съм кандидатсвал) в размер на 66лв. Установи се, че това са натрупани такси обслужване на сметка. Реших да закрия сметката. Представих нужните документи, заплатих 66лв.+10лв. такса закриване сметка. След, което ми поискаха картата, за която подадох заявление, но която не получих. Настояваха, че е в мен. След внимателна проверка, се оказа, че е в банката. Служителката ме покани да "намина" след 1 МЕСЕЦ!!! Имам няколко въпроса към Вас - ПИБ: 1. Защо не бях уведомен за натрупаното задължение и кога щеше да стане това? 2. Защо служителката ви задържа и двата екземпляра от внесените такси? 3. Ще ми се наложи ли да заплатя отново такаса закриване на сметка? 4. Ще ми се наложи ли да заплатя ежемесечна такса "перфектно обслужване"? 5. Ще стигне ли един месец на вашата служителка да открие картата? На 26.03 стават 15раб. дни от искането ми за закриване на сметката, когато и ще се видим. Дали ще успея да закрия сметката си? Надявам се...

  2. Здравейте г-н Колев, много често при закупуване на повече от един самолетен билет през интернет от авиокомпания се наблюдава следната ситуация: компанията прави една авторизация за цялата сума на поръчката, а впоследствие изпраща за всеки отделен билет самостоятелна финансова операция, с различен авторизационнен код или дата, или дори търговец. В такива случаи сумата на първоначалната авторизация остава блокирана за кредитните карти четиринадесет календарни дни и чак след изтичане на периода, сумата се възстановява. Ако картодържателят ни уведоми по телефон или в офис (до картов отдел), след проверка реагираме своевременно.В случая сме се постарали да отговорим възможно май-бързо - авторизацията е деблокирана и можете да ползвате оставащия лимит. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Здравейте,
    Ползвам кредитна карта Виза- без депозит на ПИБ. Доволен съм от продукта, имах аналогични продукти на други кредитни институции, но се убедих че картата на ПИБ е най -удачна за мен, и постепенно закрих продуктитите от другите финансови институции. Но в навечерието на неделя възникна един проблем, който ме кара да подлагам на съмнение перфектността и сигурността на услугата. Случая е следния. Закупих самолетни билети чрез официялния сайт на Луфтханза за приблизителна стойност 800.00 лв. След като се опитах да направя други покупки на ПОС терминал, се оказа че транзакцията е отхърлена поради недостатъчна наличност. Притесних се да не са извършени злоумишлени неоторизирани операции от трети лица и веднага посетих първия офис на ПИБ. След неколокократни разговори между служителката и картов център на ПИБ се оказа, че системата на бааката била такава, че след като съм извършил покупката на самолетните билети, банката е намалила разрешения ми кредитен лимит със стойността на билетити. След което ПОВТОРНО е блокирала същата сума още веднъж с цел гарантиране на плащането. Т.е. за една и съща покупка на приблизителна стойност от 800 лв., аз съм платил веднъж сумата , но и не мога да ползвам сума в същия размер която банката е блокирала, т.е. за това плащане на мен ми се блокиарат 1 600 лв. от разрешения кредитен лимит. За мен това е пълен абсурд и няма логическо икономическо обяснение. Ситуацията ми създаде дискомфорт, поради факта че ползвам картата на ПИБ ежедневно.
    Искрено се надявам да обърнете особено внимание на случая, и бихте предприели необходимите действие за разяснение на казуса.
    Защото за мен, както предполагам и за другите държатели на кредитни карти на ПИБ е важно да мога да разчитам на сигурността на продукта.

  4. Уважаема госпожо Георгиева,
    като член на създаденият от вашата банка Его клуб за персонално обслужване искам да изкажа своята благодарност към екипа ви и по-специално към вашият служител Марина Бакърджиева.
    Високото професионално ниво показано от нея може да служи само за пример както и да привлича нови и нови клиенти.
    С пожелание за бъдещи успехи
    Ваш верен клиент!

  5. Интересувам се къде е поддръжката и какво поддържа... това е риторичен въпрос!

    От час не мога да вляза във виртуалния банков клон , постоянно ми дава грешно потребителско име/парола. Имам 3 акаунта и не може да бъркам всичките... има проблем със системата 99% съм сигурен... но на 24 часовите телефони никой не отговаря само реклами слушам (кошмарррр), на емейла също им писах , пак няма отговор... и СКАПАНАТА ИМ система продължава да не работи!!!!

  6. Интересува ме как бих могла предсрочно да се откажа от кредитна карта Фърст Лейди, розова.
    Опитах се три пъти да я използвам за пазаруване - и трите пъти неуспешно. Днес не успях да платя с нея в Била. Системата отказа да я приеме. Не успях да пазарувам и в онлайн магазини във Франция и в САЩ - и в двата магазина отказаха да я приемат, а тутакси след това приеха дебитната ми Виза Електрон, също издадена от ПИБ. Единственото, за което съм я ползвала до момента е да тегля малки суми в кеш от банкомати, веднъж в началото и веднъж в края на януари. Когато обаче се опитах да погася сумите в офис на ПИБ, срещнах трудности. Първият път не работеше системата, а тъй като не бях наясно каква точно лихва дължа, не можах да я внеса. По-късно получих известие за първата сума (на адреса ми по лична карта, въпреки че изрично казах, че живея на друг адрес при получаването на картата), отново отидох в офис на ПИБ, опитах се да платя и двете суми, но отново системата и връзката с Дайнерс не работеха и платих само първата, тъй като за нея вече знаех точната сума. Сега, четейки сайта ви на Дайнърс, разбирам, че, без да съм получила известие за втората сума от края на януари, вече дължа някаква лихва, тъй като тегленето няма 60 дни гратисен период, а по-малко. Биха били 60, ако съм я теглила в началото на календарния месец.
    Всичко гореописано ми се струва не улеснение, а затруднение.
    Бихте ли ми препоръчали по-добра кредитна карта?

  7. Здравейте г-н Мирчев, за теглене на суми надвишаващи 5000 лв, 2000 евро и 2000 щ.д. е нужна заявка за теглене в съответния офис предишния работен ден до 14 часа. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. нужно ли е за теглене на сума над 5000 лв. от срочен депозит на падеж да се прави предварителна заявка от преден ден?

  9. @Lina Vuchkova
    Здравейте,
    услугата предоставя възможност за плащане на комунални услуги съвместно системата e-pay и телефон/и, който предварително е зададен/и от Вас.Какво трябва да направи клиентът - да посети офис на ПИБ и попълни формуляр за регистрация, чрез който се регистрира дебитната му карта, телефонните номера, които ще се ползват при плащане на сметките и абонатните номера на сметките. При регистрацията си в банката, клиентът получава уникален регистрационен 8-цифрен код, с който се идентифицира еднократно първоначално пред oператора на телефони 9210806, 088 190006. Когато се обади на посочения телефон, след въвеждане на получения от банката уникален регистрационен 8-цифров код, клиентът ще получи своя 4-цифрен индивидуален потребителски код. Това е кодът, който ще използва при получаване на информация за дължимите суми и/или за потвърждение на всяко плащане. Пред системата клиентът се идентифицира вече само с тези четири цифри. Има възможност за регистриране на стационарни цифрови и мобилни цифрови (GSM) телефони и абонатни номера по избор на клиента, които могат да са на други титуляри. Кога реално е платена сметката? След като клиентът е потвърдил плащането с 4-цифрения си индивидуален потребителски код и е чул по телефона, че плащането е потвърдено от БОРИКА със съответен 6-цифрен авторизационен код. В момента, в който получи потвърждение, че плащането е реализирано, вече е генерирана транзакция от дебитната му карта, като на следващия работен ден сметката на търговеца е заверена със сумата на задължение му.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Сгрешена е една буква на кредитната ми карта ??????

Коментирай