AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Колева,
    Благодарим Ви за подадения сигнал. Поемаме ангажимент да разучим случая и да предприемем нужните мерки.
    Поздрави,
    Eкип на ПИБ

  2. Как може шефа на клона в Асеновград-Свилен Биков да има толко непрофесионално и грубо отношение към клиентите на банката?Имам кредит и кредитна карта от няколко години и никога не съм закъснявала с вноските,но миналия месец закъснях с една вноска по кредита и получих такова грубо наругаване по телефона,че съм силно възмутена.Обясних,че в момента съм безработна и чакам превод на обезщетение до края на месец март и съответно ще внеса задължението си.Отговорът на г-н Биков беше ,че това банката не я касае и не я интересува.А днес получавам известие:"Първа инвестиционна банка винаги е проявявала социална отговорност и грижа за своите клиенти. Ето защо Банката отчете променените икономически условия в страната и разработи специална програма, чрез която да подпомогне своите кредитополучатели в тази нова финансова ситуация."Явно този господин не е запознат с програмата"Банка в нужда се познава".

  3. Благодаря,Админ! :)

  4. @Кирилов, за целта трябва да посетите офис на ПИБ и да изискате разпечатка от централната система, която ще включва основание за разхода и осчетоводяването му. При наличие на регситрация за SMS авторизация, получавате кода чрез SMS известие. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте г-н Димитров, ще спазим желанието Ви и ще деактивираме картата в края на валидността й, като за целта ще Ви помоля да посетите наш офис и да попълните стандартната за операцията бланка. Съжалявам, че няма да може това да стане с настоящата ни кореспонденция, но така едиствено бихме могли да получим желанието Ви документално. Нека документът да бъде адресиран от банковия офис директно към мен и ще се погрижа лично таксата да бъде сторнирана. Поздрави, Delyan Stankov Head of Bank Cards Issuance and Management dept. Card Services Division FIRST INVESTMENT BANK

  6. Здравейте,
    Имам едно въпросче-мога ли да извадя разпечатка за последните си транзакции по сметака от банкомат?Трябва ми 4 цифреният код на транзакция с Paypal?
    Благодаря!

  7. @ Делян Станков

    Благодаря за отговора, г-н Станков! Бих искал да сторнирате таксата и след края на срока на картата да я деактивирате, за да мога да използвам друг картов продукт на ПИБ. Моля, да ми кажете нужни ли са някакви допълнителни действия от моя страна? Ако има такива, моля вас служител да ме информира на посочения от мен e-mail при публикуването на коментара, за да не утежняваме блога с излишни коментари.

    Остава препоръката ми към ПИБ да се сложи дата на валидност на документа за такси и комисионни на банката, за да могат хората да си следят таксите и комисионните и да няма изненади. Също остава препоръката ми при промени в таксите и комисионните да се дава съобщение на главния сайт, в блога и в електронното банкиране, за да могат клиентите ви да са максимално информирани! Предлагам това да се прави, както в случаите на промени в полза на клиента, така и когато са в ущърб, защото Екипът на ПИБ е давал съобщения в блога за такси, които са намалени, но не и за такива, които са увеличени!

    Поздрави,
    В. П. Димитров

  8. предствате си че ПИб сигурно имат към 600-700К клиенти, какво ще е тва уведомление за 30 стинки незнам, ама немогат да покрият разходите за 2 години напред от тая такса, пък и от имейл ако да пращат, не всеки го ползва...няма ли овърдрафт ако щете го смятайте за алтернативно известяване като решите да влезете в салон да ви кажат че имате 2 лв такса за миналите 6 месеца.

  9. @ г-н Миланов,
    нововъведената такса от 30 ст. за разплащателни сметки не се отразява във виртуалното банкиране като негативна салдо за да не се формират лихви от генериран овърдафт. Процедурата е същата и в централната система, таксата се начислява отделно към партидата, а не като текущ разход по сметката т.е. клиентът не е длъжник във финансов и правен смисъл. Затова сте получил съвет да оставите активна сметка. Смятаме, че това е удачният начин за промяна в Тарифата от страна на банката. Когато липсва движение по партидата, клиентът не се натоварва с допълнителна информация.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Проверил съм всички такси - на Пиба са най-изгодни!

Коментирай