AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Аз също изпитах такса от сметка която е нулева далеч преди срока.Заявих че се отказвам от картата и сега да видим дали ще ми възтановят парите. Имам карта от 1994 и за пръв път се появява тази такса, погрешно на твърдението на всичките им служители винаги е имало такса. Явно се опитват да заблудят наивните. За мен е по интересно друго, също много негативно, разплащателните сметки се таксуват 30 ст. намесец.,, от Януари. Не съм бил уведомен, както пише в условията, но пише че могат да променят таксите. Добре де мн ми е интересно имам инет банкиране там не пише такса 30ст. на сметките който с нулеви докато на картата се появиха -5лв. такса. След като тези 30ст. не се появяват в инет банкирането и не съм уведомен те в някой момент могат да решат че таксата е поскъпнала на 100 лева и да се окажа длъжник. В условията както е споменато че може да се променят таксите така и пише че трябва да бъдем уведомени. Представете си сега 10 сметки по 30 ст за 3 месеца, не казвам че е ужасно много но все пак ако таксата скочи на 5 лева? Затворих сметките след внасянето на таксите който никъде не се появяват, тъй като не може на минус а реално сметката излиза на нула. Странна работа. Представете си сега отворих сметка на баща ми после тази сметка не ми трябваше служителката ни посъветва да не я затваряме а да я оставим, е оставихме я на 0 дори е имало някакви начислени лихви след това в нея. Баща ми понеже си мисли че няма сметка и не се интересува как и кога ще разбере? А в същото време е вече длъжник. Ако аз нямах сметка той можеше никога да не знае, парите да нарастнат и в един момент дори да го осъдят, според мен се получава малко неадекватна ситуация, особенно след съвета вместо да я затваряте я оставете. Все ми се иска за в бъдеще поне един е-майл, не мисля че са толкова скъпи.
    Благодаря!

  2. @В.П.Димитров
    И на мен ще ми бъде интересно какво ще кажат от ПИБ. За такса подновяване не си прав - Юнионбанк имат такса 3 евро, още 2-3 банки видях че имат също. Но все пак тук годишната лихва е 3%, няма месечни и годишни такси, което е типично за останалите банки - да имаш месечни/годишни такси за дебитни карти е доста дървено, не мислиш ли? от лихви се избива многократно такса преиздаване ;)

  3. Здравейте г-н Колев,
    съжаляваме за причиненото неудобство! Нашите колеги от картов отдел ще се свържат с вас на личен и-мейл за разрешаване на случая.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Днес изпитах истинско разочарование от нещо, което ми се случи в ПИБ. Фирмената ми кредитна карта Mastercard изтича през месец март 2009 г. и съответно получих sms с напомняне. SMS-ът гласеше, че новата ми карта е преиздадена и се намира в клона на бул. "Стамболийски" до църквата Света Неделя. Звъннах на посочения в sms-a телефон с идеята да си пренасоча карта в клона, в които ходя по принцип и в който са ми досиетата на фирмените сметки и т.н. Оказа се, че пренасочването на карти по телефона е валидно само за физически лица. Реших, че ще отида в клона на Стамболийски, въпреки, че ми е много неудобен и далечен, за да си получа новата карта, понеже тя пък ми е много необходима точно в момента. Отидох, но се оказа, че има огромна опашка от около 50-60 човека, които чакат за получаване на преиздадени карти. Уви, нямам време да чакам на такива опашки и си тръгнах...
    Смятам, че схемата, при която всички преиздадени карти от София се насочват автоматично към един клон е много неконструктивна и неудобна за клиентите. Също така защо да не може да се пренасочват фирмени карти, а такива на физически лица да може? Освен това няма ли логика картата да отива автоматично в клона, в който се получават и парагоните? Моля ви, ПИБ, направете нещо по въпроса!

  5. Забравих да кажа, че с картата не е пазарувано в интернет, не са правени досега комунални плащания или други подобни транзации, не е регистрирана в ИПей, Пейпол или друго подобно място. Използвана е единствено за вътрешнобанкови операции и теглене на пари от банкомат!

  6. Здравейте!
    В петък 27 март вечер се опитах да изтегля определена сума от дебитната ми карта Visa Electron на ПИБ и транзакцията ми бе отказана поради неналичност в картата. Благодарение на електронното банкиране, което имам, установих, че желаната от мен сума не е налична, защото са ми са изтеглени или блокирани 5 лева за картови операции, достатъчно неясно за мен основание. Отне ми известно време и ровене в сайта на банката да установя, че подновяването на дебитна карта вече се таксува със сумата от 5 лева. Моята карта изтича в края на април 2009 г. Сумата е изтеглена/блокирана в картата ми още от 23 март 2009 г. Картата е от 1999 или 2000 година и това е първият случай, в който съм таксуван за подновяване. Ако не съм прав в предположението си се надявам банката да обясни що за такса ми е наложила. Ако пък съм прав в предположенията си искам да кажа следното:

    1. Направи ми изключително лошо впечатление, че ПИБ вече искат такса за подновяване на дебитна карта поради изтичне на срока й на валидност. Постарах се да проверя в интернет има ли друга банка, която да има подобна такса. Проверих сигурно 15-20 банки опериращи в България и нито една от тях няма такса подновяване на дебитна карта поради изтичане. Има такава в случай на загубване или кражба или някаква друга извънредна ситуация.
    2. Не мога да разбера защо сумата/таксата е изтеглена/блокирана от картата ми 1 месец и 1 седмица преди изтичането срока на действие на настоящата ми дебитна карта. Мисля, че банката няма право да ме таксува за нещо, което дори не се знае дали ще ползвам. До 1 месец аз имам правото да заявя пред банката, че няма да ползвам тази карта, съответно не виждам защо трябва да плащам за продукт, който не се знае дали ще ползвам, нито пък съм получил! Съгласете се, че това е почти като аз да имам депозит в банката и да дойда и да си изтегля лихвата месец по-рано без съгласието на банката или пък да изтегля лихва за следваща година без да се знае дали ще оставя парите си за още 1 година или друг период. Правно банката е защитила себе си и аз не мога извърша подобно действие. Не виждам обаче защо банката нарушава правата на потребителя по този начин! Абсурдно е!
    3. Настоявам да получа адекватно обяснение за случващото се макар да става дума за такава скромна сума!
    4. Настоявам банката да възстанови таксуваната сума по сметката предвид, че още не съм получил новата карта, нито пък съм заявил желание да използвам възможността за подновяване на дебитната ми карта!!!

    В допълнение ще кажа, че ПИБ в Общите условия за използване на дебитни карти, които е публикувала пише, че банката има право служебно да закрие разплащателната и картова сметка при изтичане или неподновяване на срока й на действие. В Общите условия обаче никъде не пише, че има право да взима такси за продукти, чието ползване все още не е ясно. Т.е. по никакъв начин, дори на сайта си не е информирала клиента на банката, за възможността да наложи такса ПРЕДИ началото на използване на картов продукт, да не говорим, че клиента може да не желае да използва повече въпросния продукт!

  7. @ minavasht,
    Благодарим за споделеното мнение! Ръководител "Организация и контрол на клиентското обслужване" е уведомен за Вашето оплакване и пое ангажимент за разрешаване на повдигнатия от Вас въпрос. Молим да ни извините за причиненото неудобство!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Здравейте г-н Стоянов,
    при откриване на срочен депозит в ПИБ АД се подписва двустранен договор. Това е документът удостоверяващ наличието на депозит. Единствено за продукта безсрочен спестовен влог (и детски безсрочен влог) издаваме спестовни книжки.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. Здравейте,
    посещавам офиса ви Театър София сравнително често. Обикновено това се случва към 9-9:30 сутринта. В този час винаги работи само 1 служител и се натрупват по 4-5 чакащи човека. Поради това обслужването става бавно и на човек му се налага да чака средно 30-40 минути. Това първо е много и второ не винаги е възможно. Последният такъв случай беше днес. При положение, че в други часове обслужващите са 3-4-ма или поне 2-ма, не мога да разбера защо рано сутрин служителя е само 1. Причината слабо ме интересува, но това определено прави лошо впечатление и създава неудобство на клиентите на банката!

  10. Искам да попитам защо при откриване депозит не ми дадоха спестовна книжка?

    От другите банки имам такава обаче не и от ПИБ.

Коментирай