AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-н Стоянов,
    при откриване на срочен депозит в ПИБ АД се подписва двустранен договор. Това е документът удостоверяващ наличието на депозит. Единствено за продукта безсрочен спестовен влог (и детски безсрочен влог) издаваме спестовни книжки.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Здравейте,
    посещавам офиса ви Театър София сравнително често. Обикновено това се случва към 9-9:30 сутринта. В този час винаги работи само 1 служител и се натрупват по 4-5 чакащи човека. Поради това обслужването става бавно и на човек му се налага да чака средно 30-40 минути. Това първо е много и второ не винаги е възможно. Последният такъв случай беше днес. При положение, че в други часове обслужващите са 3-4-ма или поне 2-ма, не мога да разбера защо рано сутрин служителя е само 1. Причината слабо ме интересува, но това определено прави лошо впечатление и създава неудобство на клиентите на банката!

  3. Искам да попитам защо при откриване депозит не ми дадоха спестовна книжка?

    От другите банки имам такава обаче не и от ПИБ.

  4. Здравейте г-н Бояджиев, Извинете ни за причиненото неудобство. Директор на дирекция "Организация и контрол на клиентското обслужване" е уведомен за случая. Ще предприемем нужните действия за подобряване на нашите услуги в конкретния офис и разрешаване на посочените обстоятелства. Съжаляваме за възникналите затруднения. Относно Вашите въпроси: Изтекла карта, издадена от ПИБ АД се подновява автоматично и е налична след 15то число на месеца, в който изтича (може да се провери в офиса, в който първоначално е издадена); при заявяване издаването на карта, тя е в посочения от Вас офис след 5 работни дни. При откриване на фирмена сметка се подписва договор за откриване и поддръжка, където е посочена месечната такса. Щом не сте подписал договор за кредитна карта, процедурата по закриване на "картовата" сметка е до 15 работни дни (със заявление за закриване), след което можете да закриете изцяло партидата. Такса закриване на фирмена разплащателна сметка се заплаща еднократно, като за сметка по кредитна карта такса не се дължи. Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство. Оставаме с уважение и се надяваме за съвместно делово партньорство в бъдеще. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте дами и господа,
    Повече от 10год. съм клиент на ПИБ, гр.Пловдив, бул."Марица". Имам както лични, така и фирмена сметка. Към последната имах издадена карта Маестро, чиято валидност изтече 2007г. Подадох молба за преиздаване и от банката ми казаха, че ще ме уведомят, когато е готова. Това не се случи. С фирмената си сметка прекратих работа преди година, но не я закрих. На 05.03 случайно разбрах, че по тази сметка имама надвишен овърдрафт( за какъвто не съм кандидатсвал) в размер на 66лв. Установи се, че това са натрупани такси обслужване на сметка. Реших да закрия сметката. Представих нужните документи, заплатих 66лв.+10лв. такса закриване сметка. След, което ми поискаха картата, за която подадох заявление, но която не получих. Настояваха, че е в мен. След внимателна проверка, се оказа, че е в банката. Служителката ме покани да "намина" след 1 МЕСЕЦ!!! Имам няколко въпроса към Вас - ПИБ: 1. Защо не бях уведомен за натрупаното задължение и кога щеше да стане това? 2. Защо служителката ви задържа и двата екземпляра от внесените такси? 3. Ще ми се наложи ли да заплатя отново такаса закриване на сметка? 4. Ще ми се наложи ли да заплатя ежемесечна такса "перфектно обслужване"? 5. Ще стигне ли един месец на вашата служителка да открие картата? На 26.03 стават 15раб. дни от искането ми за закриване на сметката, когато и ще се видим. Дали ще успея да закрия сметката си? Надявам се...

  6. Здравейте г-н Колев, много често при закупуване на повече от един самолетен билет през интернет от авиокомпания се наблюдава следната ситуация: компанията прави една авторизация за цялата сума на поръчката, а впоследствие изпраща за всеки отделен билет самостоятелна финансова операция, с различен авторизационнен код или дата, или дори търговец. В такива случаи сумата на първоначалната авторизация остава блокирана за кредитните карти четиринадесет календарни дни и чак след изтичане на периода, сумата се възстановява. Ако картодържателят ни уведоми по телефон или в офис (до картов отдел), след проверка реагираме своевременно.В случая сме се постарали да отговорим възможно май-бързо - авторизацията е деблокирана и можете да ползвате оставащия лимит. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Здравейте,
    Ползвам кредитна карта Виза- без депозит на ПИБ. Доволен съм от продукта, имах аналогични продукти на други кредитни институции, но се убедих че картата на ПИБ е най -удачна за мен, и постепенно закрих продуктитите от другите финансови институции. Но в навечерието на неделя възникна един проблем, който ме кара да подлагам на съмнение перфектността и сигурността на услугата. Случая е следния. Закупих самолетни билети чрез официялния сайт на Луфтханза за приблизителна стойност 800.00 лв. След като се опитах да направя други покупки на ПОС терминал, се оказа че транзакцията е отхърлена поради недостатъчна наличност. Притесних се да не са извършени злоумишлени неоторизирани операции от трети лица и веднага посетих първия офис на ПИБ. След неколокократни разговори между служителката и картов център на ПИБ се оказа, че системата на бааката била такава, че след като съм извършил покупката на самолетните билети, банката е намалила разрешения ми кредитен лимит със стойността на билетити. След което ПОВТОРНО е блокирала същата сума още веднъж с цел гарантиране на плащането. Т.е. за една и съща покупка на приблизителна стойност от 800 лв., аз съм платил веднъж сумата , но и не мога да ползвам сума в същия размер която банката е блокирала, т.е. за това плащане на мен ми се блокиарат 1 600 лв. от разрешения кредитен лимит. За мен това е пълен абсурд и няма логическо икономическо обяснение. Ситуацията ми създаде дискомфорт, поради факта че ползвам картата на ПИБ ежедневно.
    Искрено се надявам да обърнете особено внимание на случая, и бихте предприели необходимите действие за разяснение на казуса.
    Защото за мен, както предполагам и за другите държатели на кредитни карти на ПИБ е важно да мога да разчитам на сигурността на продукта.

  8. Уважаема госпожо Георгиева,
    като член на създаденият от вашата банка Его клуб за персонално обслужване искам да изкажа своята благодарност към екипа ви и по-специално към вашият служител Марина Бакърджиева.
    Високото професионално ниво показано от нея може да служи само за пример както и да привлича нови и нови клиенти.
    С пожелание за бъдещи успехи
    Ваш верен клиент!

  9. Интересувам се къде е поддръжката и какво поддържа... това е риторичен въпрос!

    От час не мога да вляза във виртуалния банков клон , постоянно ми дава грешно потребителско име/парола. Имам 3 акаунта и не може да бъркам всичките... има проблем със системата 99% съм сигурен... но на 24 часовите телефони никой не отговаря само реклами слушам (кошмарррр), на емейла също им писах , пак няма отговор... и СКАПАНАТА ИМ система продължава да не работи!!!!

  10. Интересува ме как бих могла предсрочно да се откажа от кредитна карта Фърст Лейди, розова.
    Опитах се три пъти да я използвам за пазаруване - и трите пъти неуспешно. Днес не успях да платя с нея в Била. Системата отказа да я приеме. Не успях да пазарувам и в онлайн магазини във Франция и в САЩ - и в двата магазина отказаха да я приемат, а тутакси след това приеха дебитната ми Виза Електрон, също издадена от ПИБ. Единственото, за което съм я ползвала до момента е да тегля малки суми в кеш от банкомати, веднъж в началото и веднъж в края на януари. Когато обаче се опитах да погася сумите в офис на ПИБ, срещнах трудности. Първият път не работеше системата, а тъй като не бях наясно каква точно лихва дължа, не можах да я внеса. По-късно получих известие за първата сума (на адреса ми по лична карта, въпреки че изрично казах, че живея на друг адрес при получаването на картата), отново отидох в офис на ПИБ, опитах се да платя и двете суми, но отново системата и връзката с Дайнерс не работеха и платих само първата, тъй като за нея вече знаех точната сума. Сега, четейки сайта ви на Дайнърс, разбирам, че, без да съм получила известие за втората сума от края на януари, вече дължа някаква лихва, тъй като тегленето няма 60 дни гратисен период, а по-малко. Биха били 60, ако съм я теглила в началото на календарния месец.
    Всичко гореописано ми се струва не улеснение, а затруднение.
    Бихте ли ми препоръчали по-добра кредитна карта?

Коментирай