AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @bizantiner
    какво говориш? Видял ли си другите банки, точно днес проучвах въпроса, че ми трябва кредит.
    ето ми проучването:

    1. Райфайзен – ГПР /за лева/ - с поръчители - 14,87
    - без поръчители - 18,33

    2. Пощенска – ГПР /за лева/ - с поръчители - 17,00
    - без поръчители - 18,77

    /за евро/- с поръчители - 15,85
    - без поръчители - 17,65

    3. Булбанк – ГПР /за лева/- с поръчители - 17,11
    - без поръчители - 17,79


    4. ОББ – ГПР /за лева/-с поръчители-15.57
    -без поръчители-18.53


    5. ДСК – ГПР /за лева/- с доход - 18,23
    - без доход - 19,82



    6. Пиреос – ГПР /за лева/- с поръчители - 15,73
    - без поръчители - 18,07

  2. Здравейте!
    Използвам услугите на ПИБ от няколко години, вкл. и виртуалния банков клон. Тъй като в момента съм в чужбина Интернет банкирането е единствения избор, който имам.
    Бих искал да закрия две разплащателни сметки, от които вече нямам необходимост. За мое огромно съжаление, след разговор със служител от банката ми беше съобщено, че сметки могат да бъдат закривани единствено чрез пълномощно или с физическо присъствие на титуляра в офис на банката. За тези, които са се опитвали да вадят пълномощно чрез българско посолство не е тайна, че услугата съвсем не е по български цени и обикновено изисква чакане през заключени порти и известно количество дискомфорт.
    Имайки предвид, че отскоро разплащателните сметки биват таксувани със сума за поддръжка, смятам за изключително нередно от страна на банката по подобен начин да задължава клиентите си да плащат за нещо, което не използват и не желаят да ползват.
    По принцип не се оплаквам за подобни малки суми, но сега съм изумен, че чрез виртуалния клон могат да се откриват сметки, но не могат да се закриват. При положение, че разполагам с цифров подпис и според собствените правила на банката мога да се легитимирам чрез виртуалния клон, защо не мога да закривам сметки по същия начин?!
    Самата идея за подобно принудително поведение от страна на коят и да било институция ме възмущава!
    <b>Моето искане, като изряден ваш клиент, е да създадете възможност за закриване на сметки чрез виртуалния клон ИЛИ разплащателни сметки, които са празни (наличност: 0.00лв.) в продължение на месец автоматично да бъдат закривани без да бъдат таксувани за поддръжка.</b>

  3. Здравейте Иван, трудно бихме предприели превантивни мерки спрямо слухове, освен предаврително да оборваме подобни изказвания с официалните си финансови резултати. Подобна мярка е взета под внимание от КФН и БНБ, която гласи че всяко лице уронващо публично авторитета на финасова институция или банка отговаря пред закона съгласно предвидените наказания и глоби. Така че, за разпространяване на невярна информация, съответните институции биват информирани своевременно. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте,
    Благодаря Ви за отговора, с от1чета съм се запознал! Реагирах малко емоционално но подобни манипулативни изказвания биха могли да имат ефект върху много хора! Би трябвало да се вземат мерки первантивно и се радвам че работите по въпроса.
    Поздрави

  5. Отговор:

    @Иван – бихме искали да успокоим както Вас, така и всички останали акционери и клиенти на ПИБ, че банката е предприела всички предвидени от закона действия срещу всякакви клевети, инсинуации и лъжлива или манипулативна информация, целяща да урони доброто име на ПИБ. За по-голямо лично Ваше спокойствие можете да прочетете тримесечен отчет за Четвърто тримесечие на 2008 г.ТБ Първа Инвестиционна Банка АД-София публикуван на http://www.fibank.bg или на страниците на БФБ http://www.x3news.com

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  6. Здравейте, г-н Колев,

    Да, информацията е вярна – ПИБ въвежда такса само за разплащателни сметки, като същата е от 30 ст. месечно.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  7. Здравейте. Вярна ли е информацията, че се въвежда месечна такса за обслужване на разплащателна сметка за физическо лице? Благодаря предварително за информацията.

  8. Защо увеличавате лихвите по потребителски кредит толкова много,когато цял свят намалява лихвите по кредити?

  9. Здравейте,
    като акционер както и като клиент на банката моля да вземете съответните мерки навреме да опровергаетепотвърдите подобни твърдения и да предприемете съответните мерки навреме защото на много "инвеститори" и пенсионери това им трябва за да създадат паника!
    Благодаря Ви!

    http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=7339&r=7511
    Alee


    Мнения: 1789

    Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:52 pm Заглавие:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ихаааа, е това ако е вярно, мани мани!


    victor89


    Мнения: 1

    Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:48 pm Заглавие:

    --------------------------------------------------------------------------------

    В банката в която работя,днес всички говореха само за това,че от ПИБ са поискали финансиране от БНБ. Вярно ли е това,защото никъде не намерих официална информация,публикация или официално съобщение по въпроса.

  10. Здравейте. Искам да споделя чудесното впечатление, с което оставам напоследък от служителите, които отговарят за Diners Club. Хората, които отговарят на телефоните на Дайнърс са много любезни и наистина се стремят да улеснят клиента и да направят така, че да е удобно за него. А нещото, което безкрайно ме възхити днес и заради което реших да споделя впечатлението си е следото: тъй като плащам понякога в Интернет с кредитната си карта Дайнърс, което явно е направило впечатление и на служителите на банката, днес получих обаждане по телефона с което ме предупредиха при плащания в Интернет да чета внимателно условията, тъй като някои търговци злоупотребяват с картите на клиентите. Благодаря на Дайнърс за загрижеността, пожелавам им успех в работата!

Коментирай