AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Хора стига сте хленчили като малки деца! Като говорите за разни такси вижте ги и на другите банки! И аз не съм доволен че се въвежда ниаква си такса от 30 стинки на месец за разплащателна сметка но колко взимат ДСК Булбанк и разни други мастодонти за подобни сметки откриване закривант????- защо не проверите? и каква лихва плащат върху тях???? Какви са а вижте и лихвите които получавате както и общо всички неща както и безплатното теглене от банкомати на ПИБА-само експрес банк го предлага в БГ но там лихвата е много по ниска! Свикнали сте всичко на аванта да получавате и за разни стотинки се хвашата а иначе ви дупят от толкова страни че е смешно!Вижте и другите банки колко взимат за разглеждане на кредити? Не може да се раздава на куцо и сакато и без това ако не може да си позволите 20 лева за разглежадне на кредит по добре въобще не теглете а и не би трябвало да ви дават:)))
    Живи и здрави

  2. здравейте!бих искала да задам един въпрос относно разплащателните сметки на физически лица,а именно:за откриването на разплащателна сметка на физ. лице банката не изисква минимално салдо,ако приемем,че новооткритата сметка не бъде захранена със сума дълго време,то салдото и ще бъде минусово.от къде банката ще взима месечната си такса?за пореден път се сблъсквам с"интересни" казуси във вашата работа.И ще помоля за още един отговор:кои са откритите сметки в ПИБ,на които не се допуска интернет банкиране?Благодаря ВИ предварително!

  3. Здравеите.Проучвам напоследък всички банки за условията по потр.кредити.Клиент съм на ПИБ от година.Не съм доволен от маркетинговите ви трикове с "новите" стари продукти.Визирам кредит "Приятел", който наскоро се появи. Уважаеми господа, това е същия стар поръчителски кредит, със старите параметри(30 000, максимум , до 10 000 без поръчител, лихва БЛП + НАДБАВКА, СРОК 84 МЕС.) , само таксите са се увеличили-20 лева за разглеждане на искането-ВЪЗМУТИТЕЛНО!.Съжелявам за което.Незнам какво става с ПИБ ,но усещам притеснение за спестванията си и стабилността на банката.ИМАМ ЛИ ОСНОВАНИЯ ДА СЕ СЪМНЯВАМ ЗА ТОВА?

  4. Здравейте ПИБ,

    Клиент съм на ПИБ от години както с личните, така и с фирмените си сметки, а от миналата година и акционер. Пиша Ви, за да изразя удовоствието, с което работя с всички служители от клон “Стефан Караджа”.

    През всичките години всеки един от специалистите, които са работили и сега работят там са били изключително мили, вежливи и услужливи. Те са причината постоянно да препоръчвам Моята Банка и този конкретен клон на наши клиенти и приятели.

    Искам да изразя благодарността си особено на Зорница Петкова, както и на целия екип от млади и красиви момичета с които работя от фронт офиса, от кредитния инспектор и касиерките.

    Само не мога да си обясна присъствието в този екип на Ивета Григорова, която разваля атмосферата с бавната си работа и с безкрайните си претенции към клиентите.

    Поздрави!

  5. @ Todor
    При обмяната на валута чрез заверяване/задължаване на сметка, клиентът не дължи такси и комисионни на банката. За да си купите евро курсът е 1.959 лева за 1 евро; за 1000+ евро 1.9575, за по големи суми надвишаващи 5000 евро се договаря индивидуален курс със служителя, който Ви обслужва.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Здравейте, имам следния въпрос:
    ако реша да си открия Златен депозит в евро, но парите ми са в лева, при какъв курс ще се прекалкулират и ще има ли допълнителни такси за обмяна и броене ?
    Благодаря предварително!

  7. Здравейте Петър,
    Изказваме благодарност за констатацията. Мението Ви е взето под внимание и работим усилено за разрешаване на Вашето искане, а вероятно и на други клиенти. При постигнат резултат ще Ви информираме чрез блога на ПИБ.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. @ bizantiner Смятаме, че предлагания от нас потребителски кредит е с много добри и атрактивни условия. В сайта на "моите пари" може да разгледате всички предложения на банките в България и сам ще се убедите в това. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @bizantiner
    какво говориш? Видял ли си другите банки, точно днес проучвах въпроса, че ми трябва кредит.
    ето ми проучването:

    1. Райфайзен – ГПР /за лева/ - с поръчители - 14,87
    - без поръчители - 18,33

    2. Пощенска – ГПР /за лева/ - с поръчители - 17,00
    - без поръчители - 18,77

    /за евро/- с поръчители - 15,85
    - без поръчители - 17,65

    3. Булбанк – ГПР /за лева/- с поръчители - 17,11
    - без поръчители - 17,79


    4. ОББ – ГПР /за лева/-с поръчители-15.57
    -без поръчители-18.53


    5. ДСК – ГПР /за лева/- с доход - 18,23
    - без доход - 19,82



    6. Пиреос – ГПР /за лева/- с поръчители - 15,73
    - без поръчители - 18,07

  10. Здравейте!
    Използвам услугите на ПИБ от няколко години, вкл. и виртуалния банков клон. Тъй като в момента съм в чужбина Интернет банкирането е единствения избор, който имам.
    Бих искал да закрия две разплащателни сметки, от които вече нямам необходимост. За мое огромно съжаление, след разговор със служител от банката ми беше съобщено, че сметки могат да бъдат закривани единствено чрез пълномощно или с физическо присъствие на титуляра в офис на банката. За тези, които са се опитвали да вадят пълномощно чрез българско посолство не е тайна, че услугата съвсем не е по български цени и обикновено изисква чакане през заключени порти и известно количество дискомфорт.
    Имайки предвид, че отскоро разплащателните сметки биват таксувани със сума за поддръжка, смятам за изключително нередно от страна на банката по подобен начин да задължава клиентите си да плащат за нещо, което не използват и не желаят да ползват.
    По принцип не се оплаквам за подобни малки суми, но сега съм изумен, че чрез виртуалния клон могат да се откриват сметки, но не могат да се закриват. При положение, че разполагам с цифров подпис и според собствените правила на банката мога да се легитимирам чрез виртуалния клон, защо не мога да закривам сметки по същия начин?!
    Самата идея за подобно принудително поведение от страна на коят и да било институция ме възмущава!
    <b>Моето искане, като изряден ваш клиент, е да създадете възможност за закриване на сметки чрез виртуалния клон ИЛИ разплащателни сметки, които са празни (наличност: 0.00лв.) в продължение на месец автоматично да бъдат закривани без да бъдат таксувани за поддръжка.</b>

Коментирай