AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравеите.Проучвам напоследък всички банки за условията по потр.кредити.Клиент съм на ПИБ от година.Не съм доволен от маркетинговите ви трикове с "новите" стари продукти.Визирам кредит "Приятел", който наскоро се появи. Уважаеми господа, това е същия стар поръчителски кредит, със старите параметри(30 000, максимум , до 10 000 без поръчител, лихва БЛП + НАДБАВКА, СРОК 84 МЕС.) , само таксите са се увеличили-20 лева за разглеждане на искането-ВЪЗМУТИТЕЛНО!.Съжелявам за което.Незнам какво става с ПИБ ,но усещам притеснение за спестванията си и стабилността на банката.ИМАМ ЛИ ОСНОВАНИЯ ДА СЕ СЪМНЯВАМ ЗА ТОВА?

  2. Здравейте ПИБ,

    Клиент съм на ПИБ от години както с личните, така и с фирмените си сметки, а от миналата година и акционер. Пиша Ви, за да изразя удовоствието, с което работя с всички служители от клон “Стефан Караджа”.

    През всичките години всеки един от специалистите, които са работили и сега работят там са били изключително мили, вежливи и услужливи. Те са причината постоянно да препоръчвам Моята Банка и този конкретен клон на наши клиенти и приятели.

    Искам да изразя благодарността си особено на Зорница Петкова, както и на целия екип от млади и красиви момичета с които работя от фронт офиса, от кредитния инспектор и касиерките.

    Само не мога да си обясна присъствието в този екип на Ивета Григорова, която разваля атмосферата с бавната си работа и с безкрайните си претенции към клиентите.

    Поздрави!

  3. @ Todor
    При обмяната на валута чрез заверяване/задължаване на сметка, клиентът не дължи такси и комисионни на банката. За да си купите евро курсът е 1.959 лева за 1 евро; за 1000+ евро 1.9575, за по големи суми надвишаващи 5000 евро се договаря индивидуален курс със служителя, който Ви обслужва.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Здравейте, имам следния въпрос:
    ако реша да си открия Златен депозит в евро, но парите ми са в лева, при какъв курс ще се прекалкулират и ще има ли допълнителни такси за обмяна и броене ?
    Благодаря предварително!

  5. Здравейте Петър,
    Изказваме благодарност за констатацията. Мението Ви е взето под внимание и работим усилено за разрешаване на Вашето искане, а вероятно и на други клиенти. При постигнат резултат ще Ви информираме чрез блога на ПИБ.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. @ bizantiner Смятаме, че предлагания от нас потребителски кредит е с много добри и атрактивни условия. В сайта на "моите пари" може да разгледате всички предложения на банките в България и сам ще се убедите в това. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @bizantiner
    какво говориш? Видял ли си другите банки, точно днес проучвах въпроса, че ми трябва кредит.
    ето ми проучването:

    1. Райфайзен – ГПР /за лева/ - с поръчители - 14,87
    - без поръчители - 18,33

    2. Пощенска – ГПР /за лева/ - с поръчители - 17,00
    - без поръчители - 18,77

    /за евро/- с поръчители - 15,85
    - без поръчители - 17,65

    3. Булбанк – ГПР /за лева/- с поръчители - 17,11
    - без поръчители - 17,79


    4. ОББ – ГПР /за лева/-с поръчители-15.57
    -без поръчители-18.53


    5. ДСК – ГПР /за лева/- с доход - 18,23
    - без доход - 19,82



    6. Пиреос – ГПР /за лева/- с поръчители - 15,73
    - без поръчители - 18,07

  8. Здравейте!
    Използвам услугите на ПИБ от няколко години, вкл. и виртуалния банков клон. Тъй като в момента съм в чужбина Интернет банкирането е единствения избор, който имам.
    Бих искал да закрия две разплащателни сметки, от които вече нямам необходимост. За мое огромно съжаление, след разговор със служител от банката ми беше съобщено, че сметки могат да бъдат закривани единствено чрез пълномощно или с физическо присъствие на титуляра в офис на банката. За тези, които са се опитвали да вадят пълномощно чрез българско посолство не е тайна, че услугата съвсем не е по български цени и обикновено изисква чакане през заключени порти и известно количество дискомфорт.
    Имайки предвид, че отскоро разплащателните сметки биват таксувани със сума за поддръжка, смятам за изключително нередно от страна на банката по подобен начин да задължава клиентите си да плащат за нещо, което не използват и не желаят да ползват.
    По принцип не се оплаквам за подобни малки суми, но сега съм изумен, че чрез виртуалния клон могат да се откриват сметки, но не могат да се закриват. При положение, че разполагам с цифров подпис и според собствените правила на банката мога да се легитимирам чрез виртуалния клон, защо не мога да закривам сметки по същия начин?!
    Самата идея за подобно принудително поведение от страна на коят и да било институция ме възмущава!
    <b>Моето искане, като изряден ваш клиент, е да създадете възможност за закриване на сметки чрез виртуалния клон ИЛИ разплащателни сметки, които са празни (наличност: 0.00лв.) в продължение на месец автоматично да бъдат закривани без да бъдат таксувани за поддръжка.</b>

  9. Здравейте Иван, трудно бихме предприели превантивни мерки спрямо слухове, освен предаврително да оборваме подобни изказвания с официалните си финансови резултати. Подобна мярка е взета под внимание от КФН и БНБ, която гласи че всяко лице уронващо публично авторитета на финасова институция или банка отговаря пред закона съгласно предвидените наказания и глоби. Така че, за разпространяване на невярна информация, съответните институции биват информирани своевременно. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Здравейте,
    Благодаря Ви за отговора, с от1чета съм се запознал! Реагирах малко емоционално но подобни манипулативни изказвания биха могли да имат ефект върху много хора! Би трябвало да се вземат мерки первантивно и се радвам че работите по въпроса.
    Поздрави

Коментирай