AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-н Арменов, Вашата публикация е взета под внимание, така че ще предприемем нужните действия. Директори на дирекции "Организация и контрол на клиентското облужване" и "Клонова мрежа" са запознати със случая. Уверяваме Ви, че ще се пострараем да сведем до минимум и дори преустановим подобни неприятни ситуации. Ние ценим Вашето мнение, особено когато се отнася за клиентско обслужване. Не се колебайте да публикувате Вашите забележки и похвали! Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте,бих искал да изкажа недоволството си от обслужването в клона на вашата банка в гр.Враца.За да се реша да ви пиша нещо наистина ме обезпокоява и това е customer service на служителите в банката.Дамите на касата почти всеки път извършват някаква друга дейност,но не и да ме обслужат бързо-извършване на лични разговори по мобилен апарат,отсъствие на служителката от втора каса,дори съм получавал и отказ да бъда обслужен.Искрено се надиавам че нещата в банката ще се коригират в правилната насока.Благодаря.

  3. Здравейте г-н Христов, главния метод за идентификация на български гражданин е чрез ЕГН. Можем винаги да сверим ЕГН-то Ви от личната Ви карта с това в нашата система и договор, така че не се притеснявайте за особени усложнения. От правна гледна точка Ви съветваме да посетите наш офис и заявите актуализация на личните си данни. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. @ минаващ
    След Вашия пост проверихме изправността на сървърите и не открихме проблем, който би забавил или ограничил достъпа до страницата ни. Изказваме благодарност, че сигнализирате. Това ще изостри вниманието ни към предотвратяване на евентуални проблеми в бъдеще.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. @ Десислава:

    Да си избираш банката, с която да работиш, според това дали си прочела явни клюки и неверни слухове или няма такива плювки в пространството, е като да си купиш грозна рокля, само защото продавачката то казва, че е фешън! Клюките, за които говориш все пак бяха преди повече от половин година – и както вече стана ясно – абсолютно несъстоятелни! Виж и коментарите на останалите. Малко ми е странно как точно сега питаш за това – все едно да коментираме прогнозата за времето от преди 2 месеца J

    Аз съм сравнително нов клиент на банката –от около 4 години. Налагало ми се е да бъда обслужвана в доста банки и до скоро мразех банките изобщо. Аз съм от онзи тип хора, които като видят формуляр изпадат в паника! До сега навсякъде са ме гледали като първия изпаднал прошляк, щом задам повече от един въпрос в банков офис.

    В ПИБ основно посещавам офисите на Ст. Караджа и Народния Театър – и съм супер доволна. Момичетата са бързи,умни, вежливи – не ми се подиграват за това, че не мога да запомня в кое поле какво да пиша. Някои от тях вече ме познават и знаят кой ден какво правя. Сравнително наскоро почнах да банкирам виртуално – непрекъснато имах въпроси и звънях и по телефоните и ходих до Ст. Караджа – всички бяха страхотни. След като вдигнаха сумата на гарантираните пари по депозитна 100 хиляди си събрах всичките пари в ПИБ – и вече съм спокойнана100%.

    Ако се колебаеш – влез в един офисна ПИБ и прецени сама, аз такова ниво на клиентско обслужване до сега не съм виждала, а съм доста сложен клиент –много съм взискателна и много разсеяна.

    Успех с избора!

  6. На 19.01.2009г си открих "Сериозен депозит" за 6 месеца в клон в гр. София в подписания от мен договор обаче по-късно забелязах че е вписан като постоянен адрес град София, а по лична карта е град в провинцията иначе останалите данни са правилни(имена, егн,N на лична карта и дата на издаване,улица,N). Възможно ли тава да създаде някакви проблеми при получаване на сумата след изтичане на договора, и какво трябва да направя в такъв случай ?

  7. @ Desislava Информация от страна на ПИБ за актуалните финансовите резултати непрекъснато сe публикува на нашия сайт, на борсата и във специализираните медии. Ако имате предвид анонимните писания през месец май 2008 г. - Ръководството на ПИБ се произнесе официално по този случай нееднократно, а това бе подкрепено и от гуверньора на БНБ г-н Иван Искров ( http://www.standartnews.com/news/details/id/661 ). Положителните финансови резултати след месец май и до сега доказаха неверността на слуховете. Ако все пак сте попаднала на подобна информация публикувана след този период, ще се радваме да ни запознаете с нея. Официалната комуникация, която една публична компания като ПИБ АД предоставя пред обществото, клиенти и партьори са годишните отчети. Там информацията е абсолютно обективна, подкрепена от проверката на няколко контролни органа. Предлагаме Ви да се запознаете с годишните отчети за последните няколко години, от където може да направите своя извод. Отчетите, заверени от КПМГ са поместени в официалния ни сайт http://www.fibank.bg/bg/page/717/Годишни_отчети). Освен това Първа инвестиционна банка е единствената банка оценена от двете големи рейтингови агенции - Фитч и Муудис - техните рейтинги също са поместени на сайта ни. Всички депозити до 100 000 лева са гарантирани от ФГВБ, разбира се това се отнася и за едногодишния депозит с 8% год. лихва. Предлагаме едногодишен "Сериозен депозит" - от този депозит може да се тегли по всяко време - така, че в момента в който ви трябват парите може да ги изтеглите без да загубите от лихвата. Надяваме се на съвместно партньорство за в бъдеще! Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Аз съм очевидец - лоялен клиент и преди и след- през май видях опашките и тези които теглиха - момичетата им работиха от по рано 8.00 - без обедна почивка и до късно до 20.00- за да изпълнят всички заявки. Аз обаче им занесох кафе и шоколад - и съм доволен, защото ми се налага през ден да върша нещо в банката - а те винаги са били мили с мен. Други клиенти висяха на опашки и като прочитаха вестника - изявлението на БНБ и ръководството на ПИб - направо се отказваха. След това видях как някои от тия дето теглиха се върнаха с изтеглените пари - наистина - голяма лудница беше. Но банка с такова обслужване - няма друга в България! - това мога да кажа със сигурност. Сега клиентите са им повече от преди - и сега предимството им е че са българска банка - без майка банка в чужбина.

  9. Десислава - май живееш назад във времето - слуховете бяха през май. от тогава до сега се изписаха тонове - Данс разследва, БНБ се изказва - а банката продължава да работи и доказа, че може да се справи със всякакви измислени и истински проблеми. Незнам защо си връщаш назад

  10. Десислава,
    ако обичаш без намеци кой е пораснал и кой не!
    Принципно за правителството те разбирам, но дали искаш да им вярваш в този случай или не си е твой проблем! Никой няма да ти даде по-добра гаранция, няма да обяснявам защо. Която и да е банка би ти казала, че е стабилна и че нападките в медиите нямат основание и нищо повече!
    Ако си решила да използваш ПИБ, използвай я, ако не, и Господ да слезе на земята или по-точно в България, гаранция не може да ти даде. Мисля и сама си видяла какво става по света. Достатъчно се изписа и за това, че банковата система в БГ е стабилна! А за гаранции и обяснение ... ще ги получиш от всяка банка и без изключения ще са положителни! Дори и банката от която си решила да се махнеш, би ти гарантирала, че е ликвидна и че няма опасност за депозита ти!
    Нищо лично!
    Поздрави, М.

Коментирай