AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Отговор:

    @Иван – бихме искали да успокоим както Вас, така и всички останали акционери и клиенти на ПИБ, че банката е предприела всички предвидени от закона действия срещу всякакви клевети, инсинуации и лъжлива или манипулативна информация, целяща да урони доброто име на ПИБ. За по-голямо лично Ваше спокойствие можете да прочетете тримесечен отчет за Четвърто тримесечие на 2008 г.ТБ Първа Инвестиционна Банка АД-София публикуван на http://www.fibank.bg или на страниците на БФБ http://www.x3news.com

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  2. Здравейте, г-н Колев,

    Да, информацията е вярна – ПИБ въвежда такса само за разплащателни сметки, като същата е от 30 ст. месечно.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  3. Здравейте. Вярна ли е информацията, че се въвежда месечна такса за обслужване на разплащателна сметка за физическо лице? Благодаря предварително за информацията.

  4. Защо увеличавате лихвите по потребителски кредит толкова много,когато цял свят намалява лихвите по кредити?

  5. Здравейте,
    като акционер както и като клиент на банката моля да вземете съответните мерки навреме да опровергаетепотвърдите подобни твърдения и да предприемете съответните мерки навреме защото на много "инвеститори" и пенсионери това им трябва за да създадат паника!
    Благодаря Ви!

    http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=7339&r=7511
    Alee


    Мнения: 1789

    Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:52 pm Заглавие:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ихаааа, е това ако е вярно, мани мани!


    victor89


    Мнения: 1

    Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:48 pm Заглавие:

    --------------------------------------------------------------------------------

    В банката в която работя,днес всички говореха само за това,че от ПИБ са поискали финансиране от БНБ. Вярно ли е това,защото никъде не намерих официална информация,публикация или официално съобщение по въпроса.

  6. Здравейте. Искам да споделя чудесното впечатление, с което оставам напоследък от служителите, които отговарят за Diners Club. Хората, които отговарят на телефоните на Дайнърс са много любезни и наистина се стремят да улеснят клиента и да направят така, че да е удобно за него. А нещото, което безкрайно ме възхити днес и заради което реших да споделя впечатлението си е следото: тъй като плащам понякога в Интернет с кредитната си карта Дайнърс, което явно е направило впечатление и на служителите на банката, днес получих обаждане по телефона с което ме предупредиха при плащания в Интернет да чета внимателно условията, тъй като някои търговци злоупотребяват с картите на клиентите. Благодаря на Дайнърс за загрижеността, пожелавам им успех в работата!

  7. Здравейте г-н Арменов, Вашата публикация е взета под внимание, така че ще предприемем нужните действия. Директори на дирекции "Организация и контрол на клиентското облужване" и "Клонова мрежа" са запознати със случая. Уверяваме Ви, че ще се пострараем да сведем до минимум и дори преустановим подобни неприятни ситуации. Ние ценим Вашето мнение, особено когато се отнася за клиентско обслужване. Не се колебайте да публикувате Вашите забележки и похвали! Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Здравейте,бих искал да изкажа недоволството си от обслужването в клона на вашата банка в гр.Враца.За да се реша да ви пиша нещо наистина ме обезпокоява и това е customer service на служителите в банката.Дамите на касата почти всеки път извършват някаква друга дейност,но не и да ме обслужат бързо-извършване на лични разговори по мобилен апарат,отсъствие на служителката от втора каса,дори съм получавал и отказ да бъда обслужен.Искрено се надиавам че нещата в банката ще се коригират в правилната насока.Благодаря.

  9. Здравейте г-н Христов, главния метод за идентификация на български гражданин е чрез ЕГН. Можем винаги да сверим ЕГН-то Ви от личната Ви карта с това в нашата система и договор, така че не се притеснявайте за особени усложнения. От правна гледна точка Ви съветваме да посетите наш офис и заявите актуализация на личните си данни. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. @ минаващ
    След Вашия пост проверихме изправността на сървърите и не открихме проблем, който би забавил или ограничил достъпа до страницата ни. Изказваме благодарност, че сигнализирате. Това ще изостри вниманието ни към предотвратяване на евентуални проблеми в бъдеще.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай