Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
bizantiner@abv.bg 2009-01-28 22:39:01
Защо увеличавате лихвите по потребителски кредит толкова много,когато цял свят намалява лихвите по кредити?
Иван 2009-01-27 20:19:40
Здравейте,
като акционер както и като клиент на банката моля да вземете съответните мерки навреме да опровергаетепотвърдите подобни твърдения и да предприемете съответните мерки навреме защото на много "инвеститори" и пенсионери това им трябва за да създадат паника!
Благодаря Ви!
http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=7339&r=7511
Alee
Мнения: 1789
Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:52 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Ихаааа, е това ако е вярно, мани мани!
victor89
Мнения: 1
Пуснато на: Вто Яну 27, 2009 7:48 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
В банката в която работя,днес всички говореха само за това,че от ПИБ са поискали финансиране от БНБ. Вярно ли е това,защото никъде не намерих официална информация,публикация или официално съобщение по въпроса.
Тодор Колев 2009-01-23 14:57:38
Здравейте. Искам да споделя чудесното впечатление, с което оставам напоследък от служителите, които отговарят за Diners Club. Хората, които отговарят на телефоните на Дайнърс са много любезни и наистина се стремят да улеснят клиента и да направят така, че да е удобно за него. А нещото, което безкрайно ме възхити днес и заради което реших да споделя впечатлението си е следото: тъй като плащам понякога в Интернет с кредитната си карта Дайнърс, което явно е направило впечатление и на служителите на банката, днес получих обаждане по телефона с което ме предупредиха при плащания в Интернет да чета внимателно условията, тъй като някои търговци злоупотребяват с картите на клиентите. Благодаря на Дайнърс за загрижеността, пожелавам им успех в работата!
Customer Support 2009-01-22 11:08:28
Здравейте г-н Арменов, Вашата публикация е взета под внимание, така че ще предприемем нужните действия. Директори на дирекции "Организация и контрол на клиентското облужване" и "Клонова мрежа" са запознати със случая. Уверяваме Ви, че ще се пострараем да сведем до минимум и дори преустановим подобни неприятни ситуации. Ние ценим Вашето мнение, особено когато се отнася за клиентско обслужване. Не се колебайте да публикувате Вашите забележки и похвали! Поздрави, Екип на ПИБ
иван арменов 2009-01-21 13:21:24
Здравейте,бих искал да изкажа недоволството си от обслужването в клона на вашата банка в гр.Враца.За да се реша да ви пиша нещо наистина ме обезпокоява и това е customer service на служителите в банката.Дамите на касата почти всеки път извършват някаква друга дейност,но не и да ме обслужат бързо-извършване на лични разговори по мобилен апарат,отсъствие на служителката от втора каса,дори съм получавал и отказ да бъда обслужен.Искрено се надиавам че нещата в банката ще се коригират в правилната насока.Благодаря.
Customer Support 2009-01-20 15:58:01
Здравейте г-н Христов, главния метод за идентификация на български гражданин е чрез ЕГН. Можем винаги да сверим ЕГН-то Ви от личната Ви карта с това в нашата система и договор, така че не се притеснявайте за особени усложнения. От правна гледна точка Ви съветваме да посетите наш офис и заявите актуализация на личните си данни. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2009-01-20 09:05:04
@ минаващ
След Вашия пост проверихме изправността на сървърите и не открихме проблем, който би забавил или ограничил достъпа до страницата ни. Изказваме благодарност, че сигнализирате. Това ще изостри вниманието ни към предотвратяване на евентуални проблеми в бъдеще.
Поздрави,
Екип на ПИБ
city gal 2009-01-20 07:42:56
@ Десислава:
Да си избираш банката, с която да работиш, според това дали си прочела явни клюки и неверни слухове или няма такива плювки в пространството, е като да си купиш грозна рокля, само защото продавачката то казва, че е фешън! Клюките, за които говориш все пак бяха преди повече от половин година – и както вече стана ясно – абсолютно несъстоятелни! Виж и коментарите на останалите. Малко ми е странно как точно сега питаш за това – все едно да коментираме прогнозата за времето от преди 2 месеца J
Аз съм сравнително нов клиент на банката –от около 4 години. Налагало ми се е да бъда обслужвана в доста банки и до скоро мразех банките изобщо. Аз съм от онзи тип хора, които като видят формуляр изпадат в паника! До сега навсякъде са ме гледали като първия изпаднал прошляк, щом задам повече от един въпрос в банков офис.
В ПИБ основно посещавам офисите на Ст. Караджа и Народния Театър – и съм супер доволна. Момичетата са бързи,умни, вежливи – не ми се подиграват за това, че не мога да запомня в кое поле какво да пиша. Някои от тях вече ме познават и знаят кой ден какво правя. Сравнително наскоро почнах да банкирам виртуално – непрекъснато имах въпроси и звънях и по телефоните и ходих до Ст. Караджа – всички бяха страхотни. След като вдигнаха сумата на гарантираните пари по депозитна 100 хиляди си събрах всичките пари в ПИБ – и вече съм спокойнана100%.
Ако се колебаеш – влез в един офисна ПИБ и прецени сама, аз такова ниво на клиентско обслужване до сега не съм виждала, а съм доста сложен клиент –много съм взискателна и много разсеяна.
Успех с избора!
И.Христов 2009-01-19 18:03:36
На 19.01.2009г си открих "Сериозен депозит" за 6 месеца в клон в гр. София в подписания от мен договор обаче по-късно забелязах че е вписан като постоянен адрес град София, а по лична карта е град в провинцията иначе останалите данни са правилни(имена, егн,N на лична карта и дата на издаване,улица,N). Възможно ли тава да създаде някакви проблеми при получаване на сумата след изтичане на договора, и какво трябва да направя в такъв случай ?
Customer Support 2009-01-19 16:58:20
@ Desislava Информация от страна на ПИБ за актуалните финансовите резултати непрекъснато сe публикува на нашия сайт, на борсата и във специализираните медии. Ако имате предвид анонимните писания през месец май 2008 г. - Ръководството на ПИБ се произнесе официално по този случай нееднократно, а това бе подкрепено и от гуверньора на БНБ г-н Иван Искров ( http://www.standartnews.com/news/details/id/661 ). Положителните финансови резултати след месец май и до сега доказаха неверността на слуховете. Ако все пак сте попаднала на подобна информация публикувана след този период, ще се радваме да ни запознаете с нея. Официалната комуникация, която една публична компания като ПИБ АД предоставя пред обществото, клиенти и партьори са годишните отчети. Там информацията е абсолютно обективна, подкрепена от проверката на няколко контролни органа. Предлагаме Ви да се запознаете с годишните отчети за последните няколко години, от където може да направите своя извод. Отчетите, заверени от КПМГ са поместени в официалния ни сайт http://www.fibank.bg/bg/page/717/Годишни_отчети). Освен това Първа инвестиционна банка е единствената банка оценена от двете големи рейтингови агенции - Фитч и Муудис - техните рейтинги също са поместени на сайта ни. Всички депозити до 100 000 лева са гарантирани от ФГВБ, разбира се това се отнася и за едногодишния депозит с 8% год. лихва. Предлагаме едногодишен "Сериозен депозит" - от този депозит може да се тегли по всяко време - така, че в момента в който ви трябват парите може да ги изтеглите без да загубите от лихвата. Надяваме се на съвместно партньорство за в бъдеще! Поздрави, Екип на ПИБ