Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
veselina ruseva 2015-09-23 00:41:19
zdraweite iskam da popitam,zashto kreditnata mi karta e bloirana ...izdadena mi e predi 3 meseca i ne sum q polzvala dosega..vchera mi potrqbva i ne uspqh da q polzvam..blagodarq
Custumer Support 2015-09-23 08:48:44
Здравейте, г-жо Русева, за да направим проверка, ще ни бъдат необходими Вашите данни. Моля да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на имейл: marketing@fibank.bg. Успешен ден от нашия екип! :)
Иван Горинов 2015-09-17 18:47:22
Нащо вече 3-4 дни не се появява в блога запитването ми относно новите такси за ползване на кредитни карти на ПОС в чужбина? Или може би допускате само "изгодни" за банката въпроси?
Петър 2015-09-14 19:53:26
Здравейте,
В услугата Пакет "Моят избор Онлайн"
Има включени:
2 бр. безплатни преводи, наредени през e-fibank
Също така има и пояснение:
В безплатните преводи не са включени многоредовите платежни нареждания и директен дебит;
В e-fibank има опция за периодични преводи.
Тези преводи директен дебит ли са или стандартни преводи.
Включени ли са в пакета или преводите се заплащат по тарифа на банката.
Custumeer Support 2015-09-15 09:19:18
Привет, Петър, Периодичните преводи са платежна услуга, която не е включена в пакетните предложения на Fibank. Използването на услугата “Периодични преводи” се заплаща по цените обявени в официалната Тарифа на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf Успешен ден! :)
Ivan R 2015-09-14 16:39:51
Здравейте !Бих искал да знам дали има наложени ограничения към сайтовете alibaba.com i aliexpress.com
опитах се да извърша плащане с дебитна карта Маестро в левове,цената на стоката е в евро но след въвеждането и на 3д паролата ,системата извежда надпис че банката ми не позволява разплащане.
Моля за разяснение!
Custumer Support 2015-09-16 12:29:18
Здравейте, от страна на Банката няма наложени ограничения. За да се направим проверка, моля изпратете ни ЕГН и вид на картата на имейл: marketing@fibank.bg Благодарим! :)
Петър 2015-09-13 12:37:38
Здравейте,
Бихте ли поместили в секцията
"Новини- Предстоящи промени в общи условия"
следната информация, защото там където е в момента не е видна за всички клиенти на банката, както всъщност трябва да бъде.
Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че от 19.09.2015 г. натрупаните бонус точки от програма "Cashback" (включително и натрупаните до момента) ще се изчисляват вече в съотношение 0.50 лв. за всеки 100 натрупани cashback точки.
Промяната е доста интересна при положение, че следват и нови такси от Ноември за всички карти при плащане на ПОС терминали в чужбина:
9. Плащане чрез ПОС-терминал в чужбина:
0.25% от сумата
Custumer Support 2015-09-14 20:13:23
Здравейте, Петър, благодарим Ви за споделеното мнение. Препоръката е препратена към колегите. Поздрави, Екипът на Fibank
Ivan R 2015-09-12 19:52:56
Интересувам се ,дали са ограничени плащанията с дебитни към сайта Aliexpress.com ?