AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Г-н Миронов, Промените в Общите условия, както е анонсирано и на корпоративния сайт на Банката, са свързани с новия Закон за гарантиране на влоговете в банките и произтичащите от това изменения в Закона за кредитните институции. Въвежда се „Информационен бюлетин за вложителите”, съдържащ основната информация относно защитата на влоговете. Информационният бюлетин е изготвен в съответствие със законовоустановения в Закона за кредитните институции образец (Приложение към чл.57, ал.3 от Закона) и се предоставя от Банката на клиента. В допълнение, надвишавайки изискванията на Закона, Първа инвестиционна банка е подготвила и Допълнителна информация за своите клиенти във връзка със защитата на влоговете, обявена на корпоративната й страница, заедно с Информационния бюлетин http://fibank.bg/bg/spestovni-produkti-depoziti-vlogove-razplashtatelni-smetki/page/18 . Fibank осигурява на своите клиенти Информационния бюлетин с основната информация и Допълнителната информация и във всички свои офиси на хартиен носител. Оставаме на разположение за допълнителни въпроси. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. zdraweite iskam da popitam,zashto kreditnata mi karta e bloirana ...izdadena mi e predi 3 meseca i ne sum q polzvala dosega..vchera mi potrqbva i ne uspqh da q polzvam..blagodarq

    1. Здравейте, г-жо Русева, за да направим проверка, ще ни бъдат необходими Вашите данни. Моля да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на имейл: marketing@fibank.bg. Успешен ден от нашия екип! :)

  2. Нащо вече 3-4 дни не се появява в блога запитването ми относно новите такси за ползване на кредитни карти на ПОС в чужбина? Или може би допускате само "изгодни" за банката въпроси?

  3. Здравейте,

    В услугата Пакет "Моят избор Онлайн"

    Има включени:
    2 бр. безплатни преводи, наредени през e-fibank

    Също така има и пояснение:

    В безплатните преводи не са включени многоредовите платежни нареждания и директен дебит;

    В e-fibank има опция за периодични преводи.
    Тези преводи директен дебит ли са или стандартни преводи.
    Включени ли са в пакета или преводите се заплащат по тарифа на банката.

    1. Привет, Петър, Периодичните преводи са платежна услуга, която не е включена в пакетните предложения на Fibank. Използването на услугата “Периодични преводи” се заплаща по цените обявени в официалната Тарифа на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf Успешен ден! :)

  4. Здравейте !Бих искал да знам дали има наложени ограничения към сайтовете alibaba.com i aliexpress.com
    опитах се да извърша плащане с дебитна карта Маестро в левове,цената на стоката е в евро но след въвеждането и на 3д паролата ,системата извежда надпис че банката ми не позволява разплащане.
    Моля за разяснение!

    1. Здравейте, от страна на Банката няма наложени ограничения. За да се направим проверка, моля изпратете ни ЕГН и вид на картата на имейл: marketing@fibank.bg Благодарим! :)

  5. Здравейте,

    Бихте ли поместили в секцията
    "Новини- Предстоящи промени в общи условия"
    следната информация, защото там където е в момента не е видна за всички клиенти на банката, както всъщност трябва да бъде.

    Уважаеми клиенти,

    Уведомяваме Ви, че от 19.09.2015 г. натрупаните бонус точки от програма "Cashback" (включително и натрупаните до момента) ще се изчисляват вече в съотношение 0.50 лв. за всеки 100 натрупани cashback точки.

    Промяната е доста интересна при положение, че следват и нови такси от Ноември за всички карти при плащане на ПОС терминали в чужбина:

    9. Плащане чрез ПОС-терминал в чужбина:
    0.25% от сумата

    1. Здравейте, Петър, благодарим Ви за споделеното мнение. Препоръката е препратена към колегите. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай