AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте.

    Искам да попитам декларацията която се попълва за произход на парите предоставя ли се някъде или се задържа само в банката.
    Дали след подаване на такава декларация ще ме търсят от финансиско разузнаване и ще трябва да доказавам нещо?

  2. Здравейте,
    Пиша тук за да изкажа моята благодарност за изключителния професионализъм на г-н Димитър Колчаков. За доста кратък период ,точно когато най-много имах нужда от сериозно разяснение по повод използването и условията на карти VISA и VISA Electron, Вашият служител бе така добър да окаже адекватната помощ, въпреки моите постоянни въпроси .
    Впечатлен съм от бързината и позитивното отношение на г-н Колчаков, не срещано от мен в която и да е друга банка.
    Основно заради него и перфектните условия,предлагани от Вас, в момента използвам няколко карти съм отворил няколко депозита.
    Благодаря на Вас и на този изключителен Ваш служител !
    Иво Попов

  3. Здравейте г-жо Христова, През изминалите 2 дни директор на дирекция „ОРГАНИЗАЦИЯ И КОНТРОЛ НА КЛИЕНТСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ“ г-жа Живка Колева лично е проучила случая. Наложило се е забавяне относно Вашето индентификация, за което искрено се извиняваме. При обработка на клиентската картотека ПИБ води отченост и в електронен вариант, така че той да е достатъпен в реално време за всеки служител на банката. Тази виртуална обработка в оперативен аспект отнема време с цел максимална акуратност като се взима предвид обема клиентски досиета обработвани за достъп в он-лайн режим. Получи ли сте извинение от колегата в офис „Тетър София”, в това число че той е в изпитателен/обучаващ период. Относно виртуално банкиране на ПИБ – използваме последни тенденции в сферата с възглед за максимална сигурност при достъп до информацията на ВБК. За да банкирате он-лайн се нуждаете от УЕП (универсален електронен подпис), който ПИБ като представител на Инфонотари предлага в своите офиси. Ако клиентът не желае да заплаща за такъв сертификат е нужно да подпише декларация, че се откакзва от него, така че той/тя поема риска при евентуален пробив незащитен от УЕП. Моля свържете се на е-мейл vtzankov@fibank.bg или на 800 2654 за да разрешим персонално въпросът Ви и осигурим максимално бързо услугите, които желате да ползвате. Уверяваме Ви, че имаме отношение по случая и г-жа Живка Колева ще има официално решение, който при Ваше желание ще обсъдим персонално. Поздрави Екип на ПИБ

  4. Здравейте,
    Аз съм клиент на ПИБ от много години, като физическо лице. Преди около месец си открих фирмена сметка, тъй като никога не съм имала кой знае какви недоразумения с обслужването в банката.
    Към днешна дата - 14.10.2008 открито мога да заявя, че много съжалявам, че си открих фирмена сметка във вашата банка. Съжалението си го изразих, чрез закриване на сметката - преди половин час в Клон "Театър София", като за причина за закриването посочих "некомпетентност на служителите с изключение на обслужващата ме в момента Анна.... " /просто не й помня фамилията/. Искам да подчертая, че тя наистина направи усилия и беше компетентна, но те бяха безполезни след като от 15 дена, не се намери служител, който да ми обясни и да направи така, че аз да мога да си направя интернет банкиране, което да ползвам за да се регистрирам в НОИ и други държавни учреждения. В същият този Клон "Театър София", три пъти преди това ходих при служител на име Денислав ...., който ми обясняваше нещата толкова сложно /а както се оказа и невярно/, че ме принудиха да си закрия сметката. Дори при закриването разбрах, че е постъпило още едно плащане от клиент, за което той миналия път на 9 октомври мисля е трябвало да ми каже, но явно не му е обърнал внимание понеже сумата е малка... Думи нямам. Вместо това се въпросният Денислав се отнесе с мен като с "оперативно интересна" и само пръстови отпечатъци не ми поиска, за да удостоверя, че аз съм управител на фирмата си. Причината: при откриването на сметката ми не са сканирали нужните документи и ги нямало още в системата. ОК, но това не е мой проблем. Също така не е причина аз да се чувствам унизена и да се доказвам по всевъзмони начини коя съм, за да мога да си изтегля пари от сметката.
    Не съм предполагала, че ще дойде ден в който аз ще се откажа от услугите на ПИБ поради тези причини.
    В момента обмислям дали да не закрия и личната си сметка с дебитна карта, за да не ми се налага да си припомням унижението на което бях подлагана.
    Още веднъж искам да ви обърна внимание, че обслужващата ме днес Анна ...., си вършеше професионално работата и служители като нея, не могат да са виновни, че имат колеги, които трупат негативи и за тяхна сметка.

  5. Здравейте,хубаво е когато една Банкова институция е намерила начин за комуникация със своите клиенти и при това комуникация от 21 век.Много мнения прочетох в блога Ви едни ги оправдавам други не.В крайна сметка все пак живеем в България - страната на чудесата.Много положително е мнението ми за вашата банка и съм страшно очарована от клона ви на Стамболийски. Страхотен екип ,като изключим постоянно обучаващите се .Страхотни хора , аз благодарение на Г-жа Светлана Попова съм вече дългогодишен клиент на Банката ползвам доста ваши продукти благодарение на нея. Когато имам проблем или нещо не ми е ясно относно моите сметки в банката винаги съм намирала разбиране ,обяснявало ми се е и определено мога да кажа ,че с повечето ви служители в този клон се сприятелих , за което съм много доволна.Успех на всички позитивно мислещи хора.А вие в клон Стамболийски останете така сърдечни и усмихнати както сте винаги когато отворя вратата на Банката. Хубав ден на всички.

  6. Здравейте Николета, Едно от основните предимства на дебитна карта Маестро - чрез нея могат да се нареждат комунални (битови) плащания. Списъкът от търговци/институции приемащи такива нареждания е солиден, така че заповядайте във всеки офис/клон на ПИБ, където може да заявите автоматично месечно погасяване (клонова мрежа http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=63). Можете да плащатате към Софийска вода, ЧЕЗ Електро, БТК, Мобилтел, локални доставчици на битови услуги, интернет и кабелни оператори и т.н. Автоматичното месечно погасяване Ви спестява време и усилия; можете да заявите SMS/e-mail известяване за всяко успешно или неуспешно плащане към всеки търговец и по всяко време в офис/клон на ПИБ можете да изискате извлечение по дебитната си карта. Други варианти за плащане на комунални услуги чрез дебитна карта Маестро от ПИБ – чрез Epay или Epay-voice (регистрация и информация за услугата на https://www.epay.bg). Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Наскоро смених работодателя си. От фирмата ми дадоха ваша дебитна карта маестро, на която си получавам заплатата. Мога ли да плащам месечни задължения за битови сметки с тази карта. Ако да, автоматично може ли да става?

  8. iskam da razbera kak moga da zapo4na rabota pri vas az jivea v grad shumen 4etvarti kurs studentka v svishtov specialnost ikonomika na targoviqta.bih jelala da stana 4ast ot vashiq ekip.

  9. Благодаря Ви за отговора, и за извинението Ви, но все пак аз се отказвам да бъда ваш клиент. След като си внеса дължимата вноска следващата седмица, ще подам молба кредитната ми карта да бъде закрита. Много мой приятели който имат кредитни карти ще последват примера ми да си закрият кредитните карти, които ползват от Вашата банка, защото и те за голямо съжаление имаха същият проблем като мен. Това беше голяма антиреклама за Първа инвестиционна Банка, а Вашите служителки в клон "Княз Батенберг - Пловдив" изключително сринаха имиджа Ви пред мен и мойте приятели и колеги, които са също Ваши клиенти. Защото по Вашите думи, цитирам: "Това не преки на всеки, който желае да внася средства по сметката на картата по всяко време да го прави, което в никакъв случай не наришава редовното обслужване на кредита", не би трябвало аз да се водя в Националният Кредитен регистър със закъснели вноски по кредитната ми карта, а аз се водя за съжаление, което доведе до много затруднения пред мен. Заради Ваша грешка пострадах аз.

  10. Уважаема госпожо Кепева, След направена подробна справка в картов отдел на ПИБ АД установихме, че вие сте редовен платец по кредитната си карта. Също така се свързахме с колегите от офис "Княз Батенберг", Пловдив и те потвърдиха че персонално са Ви били разяснени сроковете за погасяване на минималната вноска по кредитните карти на ПИБ – това личи и от месечните ви извлечения, на които са отразени вноските в определения от нас срок. Това не пречи на всеки който желае да внася средства по сметката на картата по всяко време да го прави, което в никакъв случай не нарушава редовното обслужване на кредита. Относно издаването на удостоверение – то се издава за следващия работен ден; ако изрично клиентът пожелае за същия ден, ние издаваме такова с допълнителна такса. Извиняваме се за причиненото неудобство. Запознати сме, че сте получила заявеното удостоверение. При каквито и да е случаи относно нашето обслужване, не се колебайте да се свържете с нас по телефон, e-mail или в блога на банката. С пожелания за успешен ден, Екип на ПИБ

Коментирай