Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
очевидец 2009-01-19 16:42:56
Аз съм очевидец - лоялен клиент и преди и след- през май видях опашките и тези които теглиха - момичетата им работиха от по рано 8.00 - без обедна почивка и до късно до 20.00- за да изпълнят всички заявки. Аз обаче им занесох кафе и шоколад - и съм доволен, защото ми се налага през ден да върша нещо в банката - а те винаги са били мили с мен. Други клиенти висяха на опашки и като прочитаха вестника - изявлението на БНБ и ръководството на ПИб - направо се отказваха. След това видях как някои от тия дето теглиха се върнаха с изтеглените пари - наистина - голяма лудница беше. Но банка с такова обслужване - няма друга в България! - това мога да кажа със сигурност. Сега клиентите са им повече от преди - и сега предимството им е че са българска банка - без майка банка в чужбина.
Константин 2009-01-19 16:24:14
Десислава - май живееш назад във времето - слуховете бяха през май. от тогава до сега се изписаха тонове - Данс разследва, БНБ се изказва - а банката продължава да работи и доказа, че може да се справи със всякакви измислени и истински проблеми. Незнам защо си връщаш назад
Минаващ 2009-01-18 16:17:06
Десислава,
ако обичаш без намеци кой е пораснал и кой не!
Принципно за правителството те разбирам, но дали искаш да им вярваш в този случай или не си е твой проблем! Никой няма да ти даде по-добра гаранция, няма да обяснявам защо. Която и да е банка би ти казала, че е стабилна и че нападките в медиите нямат основание и нищо повече!
Ако си решила да използваш ПИБ, използвай я, ако не, и Господ да слезе на земята или по-точно в България, гаранция не може да ти даде. Мисля и сама си видяла какво става по света. Достатъчно се изписа и за това, че банковата система в БГ е стабилна! А за гаранции и обяснение ... ще ги получиш от всяка банка и без изключения ще са положителни! Дори и банката от която си решила да се махнеш, би ти гарантирала, че е ликвидна и че няма опасност за депозита ти!
Нищо лично!
Поздрави, М.
Desislava 2009-01-18 15:40:31
Минаващ,
може би съм малко пораснала, за да вярвам в "правителството декларира, че гарантира" и т.н.
Колкото до въпроса ми - не искам да чуя "банката няма да фалира", а защо интернет гъмжи от подобни изявления, а не открих нито един отговор. Може би е политика на банката, а може би както се изписа навсякъде, просто "лош PR".
Предполагам не можеш да ми отговориш на този въпрос, затова остави служителите да обяснят "проблема", ако такъв има!
Минаващ 2009-01-18 12:28:00
Десислава,
не знам какво искаш от екипа на банката! Правителството декларира, че гарантира сигурността на всички депозити до 100 000 лева или равностойността им в евро или в каквато искаш валута! Оттам нататък банката и да фалира, депозитът ти е покрит и сигурен. Не разбирам защо искаш от служителите на една банка да ти кажат "ние няма да фалираме"! Най-малкото никой няма да ти каже "ние ще фалираме" :) Сама си направи изводите!
Минаващ 2009-01-18 12:26:23
Десислава,
не знам какво искаш от екипа на банката! Правителството декларира, че гарантира сигурността на всички депозити до 100 000 лева или равностоимостта им в евро или в каквато искаш валута! Оттам нататък банката и да фалира, депозитът ти е покрит и сигурен. Не разбирам защо искаш от служителите на една банка да ти кажат "ние няма да фалираме"! Най-малкото никой няма да ти каже "ние ще фалираме" :) Сама си направи изводите!
Desislava 2009-01-18 00:41:22
Здравейте!
В момента сменям банката, с която работих досега, поради тяхната некоректност и днес разглеждах нова варианти. Прочетох мненията на хората, които са писали по-горе и общо взето мисля, че намерих това, което търсех. Имам обаче все още някакви задръжки и те са свързани с всичко, което се изписа скоро за бъдещето на банката или по-скоро за липсата на такова. Това, което ме озадачи е, че банката Ви никъде не е отвърнала на притесненията на клиентите си, (дори ако те са неоснователни). Въпросът ми е защо? Имаме ли причина да вярваме в подобни "слухове" и непрестанни интернет изявления? Искам да знам, че ако все пак избера тази банка парите ми ще бъдат защитени. (По-конктерно се интересувам от едногодишния депозит, който предлагате с 8% год. лихва).
Благодаря предварително!
Минаващ 2009-01-17 12:46:46
Здравейте,
имам оплакване относно поддръжката на интернет страницата на ПИБ! Вече втори ден не ми се отваря почти нищо от нея! Нито банкомати, нито Клонова мрежа, нито Валутни курсове и други!
Интернет връзката ми е наред и нямам проблеми с посещението и зареждането на други интернет страници!
Customer Support 2009-01-16 17:36:21
Здравейте г-н Колев, Всички депозити, които ПИБ понастоящем, предлага са гарантирани от ФГВБ, включително най-актуалните ни предложения "Сериозен депозит" и "Златен депозит" (както и "Коледен депозит", който предлагахме доскоро). Лихвите са публично обявени, така че това не ги изключва от ФГВБ. Индивидуално договорени лихвени условия (персонални промоции) се изключват от фонда за гарантиране. ФГВБ не гарантира при „предоставени привилегировани лихвени условия, които са в отклонение от обявените от банката условия, които тя е длъжна да прилага към своите вложители , то тогава целия влог (депозираната сума и лихвите по нея) няма да бъде защитен.” Във всички останали случаи, освен наличностите по всичките Ви банкови сметки в размер до 100 000 лв плюс дължимите лихви от ПИБ към момента са гарантирани. Относно мненията на обществото - това е основна цел на корпоративния ни блог. Обратната връзка от клиенти е най-ценнта информация, която ни спомага за по-добро обслужване. Уверяваме Ви, че всички мнения, особено негативните се взимат под внимание и взимаме нужните мерки в зависимост от случая. Очаквайте нова визия на блога ни с включени нови функционалности! Поздрави, Екип на ПИБ
Орлин Колев 2009-01-15 15:31:04
Здравейте
Интересувам се предлаганите депозитни продукти с преференциална лихва за първия период /например Сериозен депозит и Коледен депозит/ гарантирани ли са от Фонда за гарнтиране на влоговете в банките в размер до 100 000 лв. или следва да се приема промоционалната лихва като "привилегировани лихвени условия" по смисъла на чл. 5, ал.1, т.1 от Закона за Гарантиране Влоговете в Банките и следователно тези депозити да влизат в хипотезите на изключение за гарантиране на влоговете.
Предврително благодаря!
P.S Банката, предлаганите услуги и Блогът са изклчючително добри, но считам че мнението за поведението на определени служители следва да се приемат по градивно и да се анализират. Считам че основна роля на блога е обратната връзка с клиентите и отрицателните коментари могат само да ви радват, защото ще знаете къде можете да подобрите организацията и да ствавате все по добри.
Също така считам, че настоящия въпрос би бил интересен и на други потребители на депозитни продукти и е удачно да го включите в секция "често задавани въпроси"
С пожеланя за приятен ден
Орлин Колев