AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    клиент съм на ПИБ сравнително отскоро, няма една година. Избягвах да ползвам всякакви банки заради високомерието на служителите и досадните блаки и формуляри. Избрах ПИБ поради близостта на клона до офиса ми и удълженото работното време- когато съм на работа , излизането ми е проблемно. И -чудо! - оказа се, че именно за такава банка си мечтаех още от 90те години, когато след повече от година живот в Швейцария се сблъсках със суровата ни реалност. И чак сега установих, че обслужването в ПИБ е като в швейцарската SBB, която ползвах там. Най много ми харесва, че отивам в офиса, казвам какво искам и без да се мотая да попълвам разни досадни бланки всичко ми го върши служителя. Самите служители са любезни и търпеливи ( хваля клон Иван Вазов) , а коректността на Георги Петров ме впечатли- бях си забравил документите в клона и той ми се обади по телефона да ми съобщи че са там.
    С политиката , насочена към обикновения гражданин ( това май се казва " социално банкерство" ), съм убеден, че банката ще просперира и ще стане най- популярната в България.

    Имам и въпрос. Иска ми се да ползвам карта за плащания в системата B-pay. В техния списък не видях да работят с ПИБ. Мога ли да ползвам техните услуги с дебитната карта VisaElectron на ПИБ ? Ако не, дали имате такива намерения в бъдеще?
    Поздрави
    Петър Бойчев

  2. Здравейте господин Колев, Изчислението Ви е вярно. На разположение съм, в случай, че имате още въпроси. Хубав ден, Живка Колева, ръководител Клиентско обслужване

  3. Уважаема госпожо Колева,

    Благодаря за бързия и изчерпателен отговор,

    Но бих Ви бил благодарен да отделите още една минута за разяснения.

    От описаното разбирам, че ако извърша плащане на Пос терминал при търговец в Гърция или друга страна от Европейския съюз за 100 евро, то сметката ми на карта Виза в български лева ще бъде задължена с 195,58 лв.

    Извинявам се за доуточнянавщия въпрос но това е третия различен отговор който получавам от страна на служители на ПИБ на този въпрос.

    Предварително благодаря.

  4. Уважаеми г-н Колев, Съжалявам, че сте попаднал в тази ситуация. В момента сме назначили много нови колеги, които са в процес на обучение и вероятно това е причината да получите незадоволителен отговор. В качеството си на ръководител „Клиентско обслужване” проверявам конкретния случай. Отговорът на Вашия въпрос: превалутирането на средствата работи на следния принцип: Валутата на сетълмент за Visa е евро, а за MasterCard - долар. Във финансовото съобщение сумата на трансакцията се конвертира от Visa или MasterCard в съответната валута на сетълмент по курсa на Нюйоркската фондова борса при затваряне, който важи за следващия ден. Този курс се прилага в деня на сетълмента. На свой ред ПИБ превалутира тази сума във валутата на сметката по централния курс на БНБ в деня на обработка на трансакцията. Уверявам Ви, че тази на пръв поглед сложна схема, всъщност е изгодна за нашите клиенти. Моля, ако имате други въпроси по темата, не се колебайте да ги зададете тук! С уважение, Живка Колева, ръководител «Клиентско обслужване»

  5. Уважаеми Господа,
    бих искала да изразя своето възхищение от внимателното и любезно отношение на служителите в офис "Журналист". Клиент съм на банката от години, посещавала съм много от офисите на ПИБ, но толкова позитивно поведение, насочено в помощ и услуга на клиента не съм получавала другаде. Поздравявам Ви за състава от прекрасни специалисти съчетали в себе си професионализъм и човешки достойнства.

    С уважение и пожелания за успех
    Владимира Владимирова

  6. Здравейте уважаеми г-н Недев, Благодаря за споделеното мнение за новия Виртуален клон на ПИБ. По отношение на първия Ви въпрос - действително не визуализираме основанието за касова вноска по сметка. Съображенията ни за това са, че черпенето на информация от различни модули на системата забавя нейното бързо действие. Преценили сме, че основанието за касова вноска не е толкова информативно поле за клиента, тъй като обикновенно там клиентите записват почти винаги като основание "захранване на сметка". По отношение на втория Ви въпрос - пълна информация за превода се получава от Разглеждане на преводи, когато се кликне върху Референция FC@. Моля Ви, ако срещате други трудности при работата с Виртуалния банков клон, свържете се с нашите оператори на телефон 070012777, за да може своевременно да сме Ви максимално полезни. Благодаря за разбирането, Живка Пушкарова, директор Виртуален клон

  7. Уважаема госпожо Гешева, Diners Club First Lady се издава въз основа на оценка на кредитоспособността на клиента. Необходимите условия за издаването на First Lady карта са да получавате постоянен месечен доход (на база, на който се определя кредитният лимит на картата), да имате непрекъснати здравни и социални осигуровки и да нямате просрочия по други кредити, ако ползвате такива. С поздрав, Анна Ангелова, Изпълнителен директор на Дайнърс клуб България

  8. Здравейте,

    Интересувам се има ли определени условия и какви са те, за да бъде получена кредитна карта First lady от ПИБ?

    Благодаря!

  9. Здравейте, Nucl3arDru1D, По повод Вашия въпрос, кога Първа инвестиционна банка ще пусне кредит “Енергийна ефективност”, бихме искали да Ви информираме, че на този етап Банката наистина не предлага толкова специфичен продукт. Вие можете свободно да кандидатствате за потребителски кредит, който да използват за такава цел. Потребителският кредитн предлаган от ПИБ има следните параметри: валута – лева; максимален размер – 30 000; максимален срок за погасяване: до 84 месеца /за клиенти на банката / до 60 месеца за всички останали - това може да го махнеме, защото тя казва че е клиент на банката; годишен лихвен процент: 12,5 % /БЛП за лева + надбавка/; такса за разглеждане: 10 лева, начин на погасяване равни месечни вноски; еднократна комисионна за управление: 2%; комисионна при предсрочно погасяване: 5%, но не повече от тримесечния еквивалент на годишния процент на разходите. Ако кредита, от който имате нужда е до 10 000 лв., то той е без обезпечение, за кредити над 10 000 лв. е нужен запис на заповед, авалиран от едно лице. Можете да използвате този кредит за всякакви текущи нужди. Като бонус към потребителският кредит ПИБ дава на своите клиенти кредитна карта без депозит - до 500 лева за кредит над 2000 лева и до 1000 лева за кредит над 5000 лева. Надявам се, че отговорът ми ви е бил полезен. С уважение, Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно"

  10. За кой пореден път отправяме искане за решаване проблеми свързани с интернетбанкирането на кантората ,но за голямо наше съжаление никакво положително развитие.
    На 09/06/2008 чрез клона на ПИБ в гр.Шумен пуснахме официално писмо.На 07/07/2008 отново директно писмо до Виртуалния банков клон писмо с проблемите.
    Ето днес отново Ви моля да разгледате и решите тези толкова ВАЖНИ за добрата ни работа проблеми:
    1.В справката "движение по сметка" в колоната "описание" да се отразява за какво е вноската или вътрешния превод,а не да ни изписвате вн.на каса по разпл.с-ка или вътрешноб.превод,
    което на нас нени върши работа и затруднява своевременното насочване на получените суми .
    2.Справката "разглеждане на преводи"-за какво е създадена,когато в нея няма пълна информация за кого е превода и основанието на превода.Когато се формира в края на деня за периода и я разпечатаме отново проблем.Не е възможно от нея да си разпечаташ всеки един превод,а отново в основното меню и като грешен дявол всеки превод от самото начало.
    3.Когато нареждаш преводи -вътрешнобанкови или м/у собствени сметки е пълен кошмар докато заложиш сумата и съответните сметки.Започва едно скриване на екрана,появяване
    отново скриване докато стигнеш до основание на превода.
    4.За да бъде добре за работата ни е хубаво да направите възможно както при старата версия на интернетбанкирането да се заложи в "разглеждане на преводи" маркиране на преводите,които желаем да принтираме за дадения период или
    само за деня.Другия вариант би бил също добър ако е възможно след статус "осчетоводен" също да се дава възможност за принтиране.
    Спирам до тук като искрено се надявам,че ще разберете колко е ВАЖНО за нас това всичко да бъде решено.
    Вашата намеса ще доведе до затвърдяване доверието ни към
    банката ,с която сме избрали да работим до сега и за в бъдеще.

    С уважение - ЧСИ-Н.НЕДЕВ
    гр.ШУМЕН

Коментирай