AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте ръководство на ПИБ искам да изразя очарованието си и да похваля с най-силни думи служителките на каса в офис Народно Събрание 1 и най-вече Полина Димитрова за старателното и професионално обслужване което получих. Всичките служители на касата ми направиха приятно впечатление че работят бързо и професионално. Получих доста изчерпателно и компетентно мнение и обслужване за златните монети. Искам да изкажа едно БЛАГОДАРЯ Николай Славчев

  2. Здравейте!

    Никъде в сайта не видях информация за това, дали банката финансира спечелени проекти по мярка 312 за развитие на селските райони. Става въпрос за селски туризъм. Стойността на проекта е 70 000 лева. Фирмата е нова и сега започва дейността си. Интересува ме възможно ли е ако проектът е одобрен, банката да отпусне кредит за цялата сума. При какви условия може да стане това и какви документи документи са необходими?

    Благодаря предварително за отговора!

  3. Стефан Любомиров Ружев, Моля обърнете му специално внимание...просто сме възмутени от"обслужването"Трябва едва ли не да се помолиш да бъдеш обслужен.

  4. Динчев ...не ти разбрах! кое не ти е на кирилица?

  5. Tolkova li ne mojete da napravite v stranicata da se 4etat ne6tata izpisani na ne6tastnata kirilica?

  6. Здравейте г-н Стоянов, Декларация за произход на средствата се изисква за превенция срещу изпирането на пари. Декларацията произлиза от ЗМИП чл. 4, ал.7 и чл. 6 ал. 5, т.3 (ЗАКОНА ЗА МЕРКИТЕ СРЕЩУ ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИ). За касови транзакции надвишаващи 10 000 лв (или равностойността в друга валута) и/или безкасови транзакции за суми надвишаващи 30 000 лв (или равностойността в друга валута) се прилага подписана от клиента декларация за произход на средствата. Тя се съхранява за срок от 5 г. в архив на банката и при поискване се предоставят на Дирекция Финансово разузнаване към ДАНС. Поздрави Екип на ПИБ

  7. Здравейте.

    Искам да попитам декларацията която се попълва за произход на парите предоставя ли се някъде или се задържа само в банката.
    Дали след подаване на такава декларация ще ме търсят от финансиско разузнаване и ще трябва да доказавам нещо?

  8. Здравейте,
    Пиша тук за да изкажа моята благодарност за изключителния професионализъм на г-н Димитър Колчаков. За доста кратък период ,точно когато най-много имах нужда от сериозно разяснение по повод използването и условията на карти VISA и VISA Electron, Вашият служител бе така добър да окаже адекватната помощ, въпреки моите постоянни въпроси .
    Впечатлен съм от бързината и позитивното отношение на г-н Колчаков, не срещано от мен в която и да е друга банка.
    Основно заради него и перфектните условия,предлагани от Вас, в момента използвам няколко карти съм отворил няколко депозита.
    Благодаря на Вас и на този изключителен Ваш служител !
    Иво Попов

  9. Здравейте г-жо Христова, През изминалите 2 дни директор на дирекция „ОРГАНИЗАЦИЯ И КОНТРОЛ НА КЛИЕНТСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ“ г-жа Живка Колева лично е проучила случая. Наложило се е забавяне относно Вашето индентификация, за което искрено се извиняваме. При обработка на клиентската картотека ПИБ води отченост и в електронен вариант, така че той да е достатъпен в реално време за всеки служител на банката. Тази виртуална обработка в оперативен аспект отнема време с цел максимална акуратност като се взима предвид обема клиентски досиета обработвани за достъп в он-лайн режим. Получи ли сте извинение от колегата в офис „Тетър София”, в това число че той е в изпитателен/обучаващ период. Относно виртуално банкиране на ПИБ – използваме последни тенденции в сферата с възглед за максимална сигурност при достъп до информацията на ВБК. За да банкирате он-лайн се нуждаете от УЕП (универсален електронен подпис), който ПИБ като представител на Инфонотари предлага в своите офиси. Ако клиентът не желае да заплаща за такъв сертификат е нужно да подпише декларация, че се откакзва от него, така че той/тя поема риска при евентуален пробив незащитен от УЕП. Моля свържете се на е-мейл vtzankov@fibank.bg или на 800 2654 за да разрешим персонално въпросът Ви и осигурим максимално бързо услугите, които желате да ползвате. Уверяваме Ви, че имаме отношение по случая и г-жа Живка Колева ще има официално решение, който при Ваше желание ще обсъдим персонално. Поздрави Екип на ПИБ

  10. Здравейте,
    Аз съм клиент на ПИБ от много години, като физическо лице. Преди около месец си открих фирмена сметка, тъй като никога не съм имала кой знае какви недоразумения с обслужването в банката.
    Към днешна дата - 14.10.2008 открито мога да заявя, че много съжалявам, че си открих фирмена сметка във вашата банка. Съжалението си го изразих, чрез закриване на сметката - преди половин час в Клон "Театър София", като за причина за закриването посочих "некомпетентност на служителите с изключение на обслужващата ме в момента Анна.... " /просто не й помня фамилията/. Искам да подчертая, че тя наистина направи усилия и беше компетентна, но те бяха безполезни след като от 15 дена, не се намери служител, който да ми обясни и да направи така, че аз да мога да си направя интернет банкиране, което да ползвам за да се регистрирам в НОИ и други държавни учреждения. В същият този Клон "Театър София", три пъти преди това ходих при служител на име Денислав ...., който ми обясняваше нещата толкова сложно /а както се оказа и невярно/, че ме принудиха да си закрия сметката. Дори при закриването разбрах, че е постъпило още едно плащане от клиент, за което той миналия път на 9 октомври мисля е трябвало да ми каже, но явно не му е обърнал внимание понеже сумата е малка... Думи нямам. Вместо това се въпросният Денислав се отнесе с мен като с "оперативно интересна" и само пръстови отпечатъци не ми поиска, за да удостоверя, че аз съм управител на фирмата си. Причината: при откриването на сметката ми не са сканирали нужните документи и ги нямало още в системата. ОК, но това не е мой проблем. Също така не е причина аз да се чувствам унизена и да се доказвам по всевъзмони начини коя съм, за да мога да си изтегля пари от сметката.
    Не съм предполагала, че ще дойде ден в който аз ще се откажа от услугите на ПИБ поради тези причини.
    В момента обмислям дали да не закрия и личната си сметка с дебитна карта, за да не ми се налага да си припомням унижението на което бях подлагана.
    Още веднъж искам да ви обърна внимание, че обслужващата ме днес Анна ...., си вършеше професионално работата и служители като нея, не могат да са виновни, че имат колеги, които трупат негативи и за тяхна сметка.

Коментирай