AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Казвам се Димитър Стоянов. Клиент съм на ПИБ в продължение на 8 години и с предоставената чудесна инициaтива „Обратна Връзка” към блога на ПИБ бих искал да изкажа моята благодарност за изключителния професионализъм на г-жа Моника Весова и нейният екип в офис „НАРОДНО СЪБРАНИЕ”. Пълната компетентност и ерудиция на г-жа Весова създават висока добавена стойност на продуктите и услугите, които предлага ПИБ, и това ме прави клиент на една банка, която заедно с високообучения колектив и човешко отношение към клиентите, генерира сигурност, стабилност и е един коректен бизнес партньор.

    Благодаря ви!

    Димитър Стоянов

  2. Здравейте г-н Токушев, Разгледахме детайлно статуса на Вашата карта VISA Electron и не виждаме нищо, което да възпрепятства работата й, няма отказани авторизации, точно обратното - използвате си картата успешно. Предполагам, че e имало моментен комуникационен проблем въз основа, на който не сте могъл да ползвате картата си, но ние нямаме информация за това. Проверих заявката Ви за подновяване на картата и Ви уверявам, че карта ще се произведе възможно най-скоро. Надявам се да нямате повече неприятности с картата Ви. За да мога на направя проверка по случая с Вашето обаждане в ПИБ, моля да ми кажете името на служителя, с когото сте разговарял или поне ориентировъчен час на обаждането Ви. Но ние действително не даваме информация за наличност по сметка по телефона за дебитни карти. Ако имате още въпроси - не се колебайте да се свържете с нас. Делян Станков Дирекция "Картови разплащания"

  3. С настоящото бих искал да изкажа разочарованието си от някои служители на ПИБ във гр.Варна.Не съм голям клиент на баниката, но все пак съм дългогодишен клиент и никога не съм мислил,че някой може да ме мотае толкова време и на всеки въпрос да ми се отговаря с "незнам".Проблема ми беше издадена от вашата банка дебитна карта Visa Electron.Забелязах, че понякога АТМ устрйствата не разпознават картата,изпитвах затруднение и при директни разплащания чрез POS терминали.Обадих се на посочения тел. номер 0800 11 011 и се опитах да обесня на човека за проблемите и го запитах какво трябва да предприема.Получих отговор който ме стаписа - "Не можем да жи кажем вашето салдо".Аз нямам икономическо образование и реших, че може би аз не съм обеснил добре какъв е проблема.Посочих, че не се интересувам от салдото си, а дали има проблем с картата ми и какво да напрвя ако има.За съжаление получих отново същия отговор..."Не мога да ви кажа салдото ви", след което бях посъветван да отида до някой клон и да питам.Преди да отговоря каквото и да е... линията беше прекъсната от другата страна.Така се отправих към най-близкия клон на банката.Тъй като работният ден наближаваше края си получих набързо обеснение, че неможе да има проблем с картата и най-вероятно съм я използвал в развален АТМ.Исканията ми за проверка и за издаване на нова карта останаха нечути.Тръгнах си разочарован, но все пак с надеждата че служителката е права.И така в следващите 2 седмици обикалях по няколко банкомата дневно докато намеря някой,който да ми преме картата.Накрая картата напълно отказа и дори ме постави в доста лошо положение след като беше отхвърлена в заведение.Реших, че отново трябва да посетя ПИБ и този път да разреша проблема или да си закрия сметките.Тук за пръв път ще спомена името на ваш служител, тъй като наистина ми беше обърнато внимание и съдействано за бързо решаване на проблема.Нели Тодорова от клона Света Петка без запитване и молби от моя страна провери картата и направи всичко възможно да бъде преиздадена в най-кратък срок.

  4. Искам да изкажа благодарността си към ръководството на ПИБ и конкретно към г-жа Колева, ръководител "Клиентско обслужване" за изключително бързата реакция и позитивното отношение за решаване на описания от мен случай. Много приятно съм впечатлена! Това е пример за отношение към клиентите, който може да служи за еталон. Много се радвам, че дългогодишните ми хубави впечатления от ПИБ се затвърдиха отново и оставам с убеждението, че неприятният случай е бил просто случаен инцидент.

  5. Уважаема г-жо Попова, Бих искала да Ви информирам, че беше направена подробна справка за гореописания случай. Ще се свържа лично с Вас на електронния адрес, който сте посочили. Моля, в случай на необходимост, не се колебайте да се свържете с мен на телефони: 02/8171676, 0885 00 40 50 С уважение, Живка Колева, ръководител Клиентско обслужване

  6. Клиент съм на банката от 6 години и досега винаги съм била много доволна от всичко. Днес, обаче, се разочаровах силно от допуснатата грешка на банката в моя вреда и от безразличието на служителите на банката във връзка с проблема.

    Имам 6 месечен депозит с падеж на 22.07.2008 г. На 10.05.2008 г. посетих клон "Народно събрание" поисках да изтегля определена сума от разплащателната си сметка, по която имах нужната наличност. Подписах предоставените ми документи, получих сумата и си тръгнах. Едва днес, когато отидох да предоговоря изтеклия наскоро депозит, с изненада установих, че вместо от разплащателната ми сметка, парите на 10.05.2008 година са изтеглени от депозитната ми сметка, като по този начин депозитът е бил нарушен след 4 месечен престой на сумата и е бил автоматично предоговорен! Естествено, аз нито съм искала това, нито съм била уведомена от служителката, че задължава депозитна сметка и по този начин се нарушава договора.
    Отидох да разговарям с управителката на клон "Народно събрание", която ме уведоми, че нищо не може да се направи, щом съм подписала документа. Да, аз съм подписала документа, в който никъде не е посочено по разбираем за клиента начин от коя сметка се извършва операцията. Посочен е само IBAN. Управителката ми заяви, че макар да има записи от разговорите с клиентите, от тях "не се чувало нищо" и нямало как да се докаже, че аз съм поискала друга операция, различна от извършената, нито че служителката на гишето не ме е уведомила какво прави. Не можело да се докаже нищо. Управителката не се интересуваше нито да защити клиента, нито поне да вземе някакви мерки за наказание на очевидно сгрешилия служител. Иначе, тя се съгласи с мен, че не е логично да си нарушавам депозита, при положение, че имам достатъчно пари в текущата си сметка за извършване на операцията и очевидно е станала грешка.

    Тръгнах си с огромно разочарование и загубена лихва в размер на около 700 евро.

    Много ще помисля дали да продължа да бъда клиент на тази банка, в която имах огромно доверие в продължение на 6 години.

    Един съвет към клиентите на ПИБ - четете всяка запетайка от предоставените ви документи и повтаряйте по няколко пъти какво точно искате, за да не получите обслужването, което предоставиха на мен.

  7. Уважаеми г-н Бойчев, Благодаря Ви за добрите думи, които отправяте към ПИБ и нейните служителите. Относно Вашия въпрос, бих искал да Ви информирам, че можете да ползвате спокойно услугите на системата B-pay навсякъде, където те са достъпни - обичайно тези услуги са достъпни на банкомати на банки, свързани към БОРИКА. На Банкоматите на ПИБ услугите на системата B-pay ще са достъпни до края на месец септември. С пожелания за успешна седмица, Никола Бакалов, директор дирекция „Картови разплащания”

  8. Здравейте г-н Ангелов, В рамките на днешния ден, служител на ПИБ от дирекция „Банкиране на дребно” ще се свърже в Вас на посочения електронен адрес, за да можете по-конкретно да зададете Вашите въпроси. Успешна седмица!

  9. имам конкретен въпрос за теглене на сума в брой /евро/ от "свободен депозит" на кой от майл да пиша ?

  10. Здравейте,
    клиент съм на ПИБ сравнително отскоро, няма една година. Избягвах да ползвам всякакви банки заради високомерието на служителите и досадните блаки и формуляри. Избрах ПИБ поради близостта на клона до офиса ми и удълженото работното време- когато съм на работа , излизането ми е проблемно. И -чудо! - оказа се, че именно за такава банка си мечтаех още от 90те години, когато след повече от година живот в Швейцария се сблъсках със суровата ни реалност. И чак сега установих, че обслужването в ПИБ е като в швейцарската SBB, която ползвах там. Най много ми харесва, че отивам в офиса, казвам какво искам и без да се мотая да попълвам разни досадни бланки всичко ми го върши служителя. Самите служители са любезни и търпеливи ( хваля клон Иван Вазов) , а коректността на Георги Петров ме впечатли- бях си забравил документите в клона и той ми се обади по телефона да ми съобщи че са там.
    С политиката , насочена към обикновения гражданин ( това май се казва " социално банкерство" ), съм убеден, че банката ще просперира и ще стане най- популярната в България.

    Имам и въпрос. Иска ми се да ползвам карта за плащания в системата B-pay. В техния списък не видях да работят с ПИБ. Мога ли да ползвам техните услуги с дебитната карта VisaElectron на ПИБ ? Ако не, дали имате такива намерения в бъдеще?
    Поздрави
    Петър Бойчев

Коментирай