AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Nucl3arDru1D, По повод Вашия въпрос, кога Първа инвестиционна банка ще пусне кредит “Енергийна ефективност”, бихме искали да Ви информираме, че на този етап Банката наистина не предлага толкова специфичен продукт. Вие можете свободно да кандидатствате за потребителски кредит, който да използват за такава цел. Потребителският кредитн предлаган от ПИБ има следните параметри: валута – лева; максимален размер – 30 000; максимален срок за погасяване: до 84 месеца /за клиенти на банката / до 60 месеца за всички останали - това може да го махнеме, защото тя казва че е клиент на банката; годишен лихвен процент: 12,5 % /БЛП за лева + надбавка/; такса за разглеждане: 10 лева, начин на погасяване равни месечни вноски; еднократна комисионна за управление: 2%; комисионна при предсрочно погасяване: 5%, но не повече от тримесечния еквивалент на годишния процент на разходите. Ако кредита, от който имате нужда е до 10 000 лв., то той е без обезпечение, за кредити над 10 000 лв. е нужен запис на заповед, авалиран от едно лице. Можете да използвате този кредит за всякакви текущи нужди. Като бонус към потребителският кредит ПИБ дава на своите клиенти кредитна карта без депозит - до 500 лева за кредит над 2000 лева и до 1000 лева за кредит над 5000 лева. Надявам се, че отговорът ми ви е бил полезен. С уважение, Милка Тодорова, Директор "Банкиране на дребно"

  2. За кой пореден път отправяме искане за решаване проблеми свързани с интернетбанкирането на кантората ,но за голямо наше съжаление никакво положително развитие.
    На 09/06/2008 чрез клона на ПИБ в гр.Шумен пуснахме официално писмо.На 07/07/2008 отново директно писмо до Виртуалния банков клон писмо с проблемите.
    Ето днес отново Ви моля да разгледате и решите тези толкова ВАЖНИ за добрата ни работа проблеми:
    1.В справката "движение по сметка" в колоната "описание" да се отразява за какво е вноската или вътрешния превод,а не да ни изписвате вн.на каса по разпл.с-ка или вътрешноб.превод,
    което на нас нени върши работа и затруднява своевременното насочване на получените суми .
    2.Справката "разглеждане на преводи"-за какво е създадена,когато в нея няма пълна информация за кого е превода и основанието на превода.Когато се формира в края на деня за периода и я разпечатаме отново проблем.Не е възможно от нея да си разпечаташ всеки един превод,а отново в основното меню и като грешен дявол всеки превод от самото начало.
    3.Когато нареждаш преводи -вътрешнобанкови или м/у собствени сметки е пълен кошмар докато заложиш сумата и съответните сметки.Започва едно скриване на екрана,появяване
    отново скриване докато стигнеш до основание на превода.
    4.За да бъде добре за работата ни е хубаво да направите възможно както при старата версия на интернетбанкирането да се заложи в "разглеждане на преводи" маркиране на преводите,които желаем да принтираме за дадения период или
    само за деня.Другия вариант би бил също добър ако е възможно след статус "осчетоводен" също да се дава възможност за принтиране.
    Спирам до тук като искрено се надявам,че ще разберете колко е ВАЖНО за нас това всичко да бъде решено.
    Вашата намеса ще доведе до затвърдяване доверието ни към
    банката ,с която сме избрали да работим до сега и за в бъдеще.

    С уважение - ЧСИ-Н.НЕДЕВ
    гр.ШУМЕН

  3. а на мен никой не ми отговори... :-(

  4. Здравейте,

    Искам да изкажа възмущението си от Ваша анонимна служителка от фронт офис.
    Случаят е следният:
    Предстои ми пътуване в страна от евро зоната и бих искал да ползвам кредитната си карта Виза – в лева при ежедневните си плащания там. За целта позвъних на 22 юли 2008г. около 17,00 ч. на телефон 0800 12 012 със следния въпрос: “При плащане на Пос- терминал при търговци в страна от евро зоната, при какъв курс на еврото ми се осчетовява извършеното плащане”. Обясниха ми че става по курс на ПИБ и ми казаха, че ме прехвърлиха към фронт офиса.
    Там аз повторих въпроса си на Ваша служителка, който не се представи. Тя ми каза ”По курс на Ройтерс, проверете си го в интернет”. Считам, че това не е подходящ отговор на компетентен и обучен служител и попитах служителката за името и. При която тя категорично ми отказа да го каже и каза, че ако искам мога да отида в клон на ПИБ.
    Надявам се наистина с обратната връзка клиент – Банка, обслужването да се подобри, защото според мен престижа не се изгражда единствено с добри слогани, представителни офиси и фирмено облекло, а с компетентност и професионализъм.

  5. Уважаеми, господин Николаев, Издаването на кредитни карти от ПИБ в кратки срокове е един от основните приоритети на отдел "Банкиране на дребно", за който отговарям. Ще се свържа лично с Вас на посочения емейл адрес, за да ми дадете повече информация по Вашия случай. Поемам ангажимента да получите отговор и съответно Вашата карта съвсем скоро. С поздрав, Милка Тодорова, директор "Банкиране на дребно"

  6. Здравейте ,
    не съм доволед никак от вашите служители .Някой би ли благоволил да ми съобщи защо вече 12 дни не ми е готова кредитната карта .На сайта ви пише че се издават в рамките на 3-4 дни Мога ли да считам че след като до сега 12 дни нямам от вас никакво известие молбата ми ще се счита за невалидна .Както я карате аз мога и в пенсионна възраст да навляза и тогава да стане готова .Има ли срок или го карате както ви доиде ?

  7. Привет, ПИБ!

    Дългогодишен клиент съм на банката и съм бил винаги доволен от предлаганите услуги. Има обаче нещо, което ми липсва - не давате кредит "Енергийна ефективност" :-( ...Ще се наложи да ставам клиент на друга банка. а нямам желание...
    Що така? Предвижда ли се такъв продукт и ако да, то кога?

  8. Здравейте г-н Младенов, По повод Вашия коментар беше направена вътрешна справка, касаеща смените, застъпени от изброените от Вас служители – Милена Николова, Венцислав Молеров и Теодор Новаков. Бих искала да Ви информирам, че през последните седмици в офиса на ПИБ на бул. Стамболийски винаги е бил на работа поне един от тези трима служители. Също така бих желала да Ви обърна внимание, че в настоящия летен и респективно отпускарски сезон е нормално за всички служители на ПИБ да излизат в отпуск, което обяснява липсата от обичайните им работни места, както и заместването им от колеги от други офиси. Моля, ако отново имате неуспешен опит да се свържете с някой от посочените колеги, потърсете ме на телефони: 02/8171676, 0885 00 40 50. С уважение, Живка Колева, ръководител Клиентско обслужване

  9. Zdraveite,
    Kazvam se Krum Mladenov i sum upravitel na firma Kiko OOD,
    klient sum na vashata banka poveche ot 2 godini i redovno poseshtavah ofisa
    na bul.Stamboliiski. Imam mnogo dobri vpechatlenia ot slujitelite
    Milena NIkolova, Vencislav Molerov i Teodor Novakov, no naposledak mi e mnogo trudno da gi otkrivam. Nedovolen sum ot postoiannoto smeniane na slujitelite Vi. Ne znam i ne razbiram tova politika na bankata li e ili kapriz na opredelen slujitel??? Seriozno se zamisliam dali da ne prehvurlia firmenite smetki v druga banka.

  10. Уважаема г-жо Атанасова, Благодаря, че споделихте Вашето мнение в блога на ПИБ! За нас обратната връзка с клиента е от изключително значение за подобряване качеството на обслужване. Лично ще се заема с проверка на конкретния случай и ще предприема необходимите мерки. Моля, в случай на необходимост, не се колебайте да се свържете с мен на телефони: 02/8171676, 0885 00 40 50 С уважение, Живка Колева, ръководител Клиентско обслужване

Коментирай