Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2008-07-28 16:20:07
Уважаеми г-н Бойчев, Благодаря Ви за добрите думи, които отправяте към ПИБ и нейните служителите. Относно Вашия въпрос, бих искал да Ви информирам, че можете да ползвате спокойно услугите на системата B-pay навсякъде, където те са достъпни - обичайно тези услуги са достъпни на банкомати на банки, свързани към БОРИКА. На Банкоматите на ПИБ услугите на системата B-pay ще са достъпни до края на месец септември. С пожелания за успешна седмица, Никола Бакалов, директор дирекция „Картови разплащания”
Customer Support 2008-07-28 15:31:38
Здравейте г-н Ангелов, В рамките на днешния ден, служител на ПИБ от дирекция „Банкиране на дребно” ще се свърже в Вас на посочения електронен адрес, за да можете по-конкретно да зададете Вашите въпроси. Успешна седмица!
А.Ангелов 2008-07-28 14:31:43
имам конкретен въпрос за теглене на сума в брой /евро/ от "свободен депозит" на кой от майл да пиша ?
Петър Бойчев 2008-07-26 09:34:07
Здравейте,
клиент съм на ПИБ сравнително отскоро, няма една година. Избягвах да ползвам всякакви банки заради високомерието на служителите и досадните блаки и формуляри. Избрах ПИБ поради близостта на клона до офиса ми и удълженото работното време- когато съм на работа , излизането ми е проблемно. И -чудо! - оказа се, че именно за такава банка си мечтаех още от 90те години, когато след повече от година живот в Швейцария се сблъсках със суровата ни реалност. И чак сега установих, че обслужването в ПИБ е като в швейцарската SBB, която ползвах там. Най много ми харесва, че отивам в офиса, казвам какво искам и без да се мотая да попълвам разни досадни бланки всичко ми го върши служителя. Самите служители са любезни и търпеливи ( хваля клон Иван Вазов) , а коректността на Георги Петров ме впечатли- бях си забравил документите в клона и той ми се обади по телефона да ми съобщи че са там.
С политиката , насочена към обикновения гражданин ( това май се казва " социално банкерство" ), съм убеден, че банката ще просперира и ще стане най- популярната в България.
Имам и въпрос. Иска ми се да ползвам карта за плащания в системата B-pay. В техния списък не видях да работят с ПИБ. Мога ли да ползвам техните услуги с дебитната карта VisaElectron на ПИБ ? Ако не, дали имате такива намерения в бъдеще?
Поздрави
Петър Бойчев
Customer Support 2008-07-24 15:06:09
Здравейте господин Колев, Изчислението Ви е вярно. На разположение съм, в случай, че имате още въпроси. Хубав ден, Живка Колева, ръководител Клиентско обслужване
Колев 2008-07-24 13:32:33
Уважаема госпожо Колева,
Благодаря за бързия и изчерпателен отговор,
Но бих Ви бил благодарен да отделите още една минута за разяснения.
От описаното разбирам, че ако извърша плащане на Пос терминал при търговец в Гърция или друга страна от Европейския съюз за 100 евро, то сметката ми на карта Виза в български лева ще бъде задължена с 195,58 лв.
Извинявам се за доуточнянавщия въпрос но това е третия различен отговор който получавам от страна на служители на ПИБ на този въпрос.
Предварително благодаря.
Customer Support 2008-07-23 19:05:06
Уважаеми г-н Колев, Съжалявам, че сте попаднал в тази ситуация. В момента сме назначили много нови колеги, които са в процес на обучение и вероятно това е причината да получите незадоволителен отговор. В качеството си на ръководител „Клиентско обслужване” проверявам конкретния случай. Отговорът на Вашия въпрос: превалутирането на средствата работи на следния принцип: Валутата на сетълмент за Visa е евро, а за MasterCard - долар. Във финансовото съобщение сумата на трансакцията се конвертира от Visa или MasterCard в съответната валута на сетълмент по курсa на Нюйоркската фондова борса при затваряне, който важи за следващия ден. Този курс се прилага в деня на сетълмента. На свой ред ПИБ превалутира тази сума във валутата на сметката по централния курс на БНБ в деня на обработка на трансакцията. Уверявам Ви, че тази на пръв поглед сложна схема, всъщност е изгодна за нашите клиенти. Моля, ако имате други въпроси по темата, не се колебайте да ги зададете тук! С уважение, Живка Колева, ръководител «Клиентско обслужване»
Владимира Владимирова 2008-07-23 18:27:40
Уважаеми Господа,
бих искала да изразя своето възхищение от внимателното и любезно отношение на служителите в офис "Журналист". Клиент съм на банката от години, посещавала съм много от офисите на ПИБ, но толкова позитивно поведение, насочено в помощ и услуга на клиента не съм получавала другаде. Поздравявам Ви за състава от прекрасни специалисти съчетали в себе си професионализъм и човешки достойнства.
С уважение и пожелания за успех
Владимира Владимирова
Customer Support 2008-07-23 18:03:28
Здравейте уважаеми г-н Недев, Благодаря за споделеното мнение за новия Виртуален клон на ПИБ. По отношение на първия Ви въпрос - действително не визуализираме основанието за касова вноска по сметка. Съображенията ни за това са, че черпенето на информация от различни модули на системата забавя нейното бързо действие. Преценили сме, че основанието за касова вноска не е толкова информативно поле за клиента, тъй като обикновенно там клиентите записват почти винаги като основание "захранване на сметка". По отношение на втория Ви въпрос - пълна информация за превода се получава от Разглеждане на преводи, когато се кликне върху Референция FC@. Моля Ви, ако срещате други трудности при работата с Виртуалния банков клон, свържете се с нашите оператори на телефон 070012777, за да може своевременно да сме Ви максимално полезни. Благодаря за разбирането, Живка Пушкарова, директор Виртуален клон
Customer Support 2008-07-23 17:44:32
Уважаема госпожо Гешева, Diners Club First Lady се издава въз основа на оценка на кредитоспособността на клиента. Необходимите условия за издаването на First Lady карта са да получавате постоянен месечен доход (на база, на който се определя кредитният лимит на картата), да имате непрекъснати здравни и социални осигуровки и да нямате просрочия по други кредити, ако ползвате такива. С поздрав, Анна Ангелова, Изпълнителен директор на Дайнърс клуб България