AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Исках да Ви благодаря за бързото и адекватно решение по отношение на недоразумението с моя депозит. Приятно съм изненадан, че нещата се развиха по този начин. Това е доста необичайно за България :).
    Лек и успешен ден!

    Благодаря,
    Радослав Николов

  2. Поздравления за чудесният ви избор който сте направили избирайки да работите с Новозеландският монетен двор! Тяхните продукти наистина са уникални и радващи за окото гледка. Надявам се да продалжавате да предлагате цялата им гама монети, защото явно интересат на клиентите е голям. Въпросат ми към вас е следният: Възможно ли е когато получите нов продукт да уведомявате с Email или по друг начин, някой от най-лоялните ви кленти? Това наистина ще ни накара да се чувстваме такива.
    С важение:Stamo

  3. Поздравления за чудесната инициатива за блога! В този свят на растяща електронна комуникация мисля ,че блога би могъл да дава доста полезна информация както на клиентите ви, както и на самата банка за подобряване на обслужването.
    Надявам се, че с времето ще разширявате категориите за да обхванете всички теми, които вълнуват клиентите ви.

    Успех!
    Темелко Стоилов

  4. Уважаеми Дами и Господа,
    Искам за пореден път да изразя от мое име и това на съпруга ми истинското
    възхищение от г-жа Теодора Бобева ( специалист Общи банкови
    операции в клон Велико Търново , ул." Оборище " N18) . Това е една от най-любезните,мили и усмихнати банкови служителки,които сме срещали.Г-жа Бобева е изключителен професионалист,защото дори и небанков служител би могъл да разбере същността на продуктите,които предлагате.Винаги обръща изключително много внимание на клиентите си и не остава въпрос,който да не бъде разяснен от нея. Радвам се,че има толкова добри професионалисти и мили банкови
    служители,защото наистина обикновения човек с желание става Ваш
    клиент Пожелавам на всички служители на ПИБ да бъдете винаги най-добрите в
    бранша!!!
    С уважение, Г-жа Калина Иванов

Коментирай