AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Zdravejte,

    Bih iskala da spodelja, che sled kato ot 10 godini sam klient na FIB, sam s mnogo dobri vpechatlenia kakto ot obslujvaneto, taka i ot uslugite, koito bankata predlaga.

    Naj-chesto polzvam office na pl. Narodno Sabranie. Sluchitelite tam sa kompetentni, ekspeditivni i otzivchivi. Polzvam uslugite na oshte 3 balgarski banki, no nito edna za momenta ne e na ravnishteto na FIB. Radvam se, che uspjavate da podbirate i obuchavate svoite slucjiteli taka dobre.

    Konkretnia povod za tozi mail e obslujvaneto, koeto poluchih v sabota, 21 June 2008 v klona na Narodno Sabranie. Slujiteljat Ivelin Stoev projavi profesionalno vnimanie i uvajenie kam men, i makar che stavashe vapros za elektronen podpis, za kakavto toj njamashe authorization da raboti, nito imashe opit, otdeli neobhodimoto dalgo vreme da se svarje s nujnite svoi kolegi, za da izpalni molbata mi v sashtia den i bez da me preprashta kam drugi ofisi na bankata.

    Sashto taka sam s dalgogodishni prekrasni vpechatlenia ot Mina Kapitanova i edna slujitelka, za chieto ime ne sam sigurna (ot izvestno vreme ne e e veche v tozi office), ako ne se lazha kolegite ja narichaha Bobi. I dvete sa izkluchitelno kompetentni, tolerantni, efekivni v rabotata si.

    Pozdravlenia kam bankata za dobroto nivo v tozi office.

    Mnogo se radvam sashto taka, che predlagate dobre organizirano elektronno bankirane, udalzhenoto rabotno vreme vecher, klonovete koito mogat da se polzvat v sabota i nedelja - za pretovarenite s rabota vashi klienti tova e ogromno udobstvo, iniciativata FIB - Balgarski Cherven Krast (po povod na neja imam da otbeleja samo, che spored men ne e dostatachno populjarizirana), kakto i prodazhabata na kartichki s blagotvoritelna cel.

    Pozdravlenia i blagodarnost!

  2. Здравейте,

    тъй като се оказва , че служителите на гише в ПИБ не могат да ми помогнат да разреша един странен проблем, бихте ли дали mail, на който мога да отправя запитване, което не е свързано с блога Ви ?

  3. Уважаеми дами/ господа/,

    Не зная дали ще има някакъв отзвук, но съм изключително доволен от обслужването на Ирина Динева-специалист Общи банкови операции в Централното представителство на ПИБ в град Стара Загора. Винаги когато съм се ползвал от нейните услуги, тя ме е обслужвала много бързо и професионално,получавал съм изчерпателна информация по всички въпроси.

    Пиша това писмо, защото гледам през погледа не само на клиент,но и на съакционер в ПИБ. Знам колко е важно младите хора да бъдат стимулирани и ще бъде добре в "нашата Банка" да се толерира професинализма .

    Поздрави

    Т. Тенев

  4. Здравейте,

    Исках да Ви благодаря за бързото и адекватно решение по отношение на недоразумението с моя депозит. Приятно съм изненадан, че нещата се развиха по този начин. Това е доста необичайно за България :).
    Лек и успешен ден!

    Благодаря,
    Радослав Николов

  5. Поздравления за чудесният ви избор който сте направили избирайки да работите с Новозеландският монетен двор! Тяхните продукти наистина са уникални и радващи за окото гледка. Надявам се да продалжавате да предлагате цялата им гама монети, защото явно интересат на клиентите е голям. Въпросат ми към вас е следният: Възможно ли е когато получите нов продукт да уведомявате с Email или по друг начин, някой от най-лоялните ви кленти? Това наистина ще ни накара да се чувстваме такива.
    С важение:Stamo

  6. Поздравления за чудесната инициатива за блога! В този свят на растяща електронна комуникация мисля ,че блога би могъл да дава доста полезна информация както на клиентите ви, както и на самата банка за подобряване на обслужването.
    Надявам се, че с времето ще разширявате категориите за да обхванете всички теми, които вълнуват клиентите ви.

    Успех!
    Темелко Стоилов

  7. Уважаеми Дами и Господа,
    Искам за пореден път да изразя от мое име и това на съпруга ми истинското
    възхищение от г-жа Теодора Бобева ( специалист Общи банкови
    операции в клон Велико Търново , ул." Оборище " N18) . Това е една от най-любезните,мили и усмихнати банкови служителки,които сме срещали.Г-жа Бобева е изключителен професионалист,защото дори и небанков служител би могъл да разбере същността на продуктите,които предлагате.Винаги обръща изключително много внимание на клиентите си и не остава въпрос,който да не бъде разяснен от нея. Радвам се,че има толкова добри професионалисти и мили банкови
    служители,защото наистина обикновения човек с желание става Ваш
    клиент Пожелавам на всички служители на ПИБ да бъдете винаги най-добрите в
    бранша!!!
    С уважение, Г-жа Калина Иванов

Коментирай