AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Само 24 часа след като публикувах съобщение тук всичките ми проблеми които имах до момента с карти или сметки бяха решени!!! Единственото нещо което може да кажа е едно голямо БРАВО! С работата си през днешния ден вие доказахте че наистина сте МОЯТА БАНКА (за което в последно време бях започнал да се съмнявам)! Наистина ме спечелихте отново така както преди 8 години ме спечелихте за първи път!

  2. Уважаеми г-н Ненов, моля да ни изпратите Ваши координати на електронна поща cards@fibank.bg, за да се свържем с Вас и да решим казусите, които цитирате. Ще получите персонално обслужване и детайлни отговори на Вашите въпроси. Съжаляваме за причиненото неудобство, Eкип на ПИБ

  3. E-Bankiranot Vi ne raboti nito pod Firefox nito pod Internet Explorer.

    Koito iska da otide da naredi edno plashtane. Ne moze da se izbere beneficient poradi JavaScript greshka. A beneficienta e zadalzitelno pole.

    Tova obezmislia cailoto bankirane. Podhodete po seriozno kam systemata si!
    Absudrno e da imate takav tip problemi, koito blokirat rabotata na cialot e-bankirane.

  4. Искаме да изразим огромното си задоволство от обслужването от страна на Веселина Френкиева във връзка с личните ни кредитни карти. След като дълги години сме клиенти на друга банка, бяхме привлечени като клиенти на ПИБ не само от добрите условия на кредитните карти, но и от допълнителната услуги, които съпътстват картите – ползваме IAPA, личен асистент и др. Притежаваме 2 броя. VISA Platinum, Diners Red, Diners Prive от ПИБ. Всичко това ни беше представено по много убедителен начин от Веселина Френкиева. Тя е добър психолог, отличен презентатор, изключително вежлив и много отзивчив банков служител. Тя може да накара и най- негативно настроените клиенти да променят мнението си и да станат ваши клиенти!

  5. Малко оплаквания...

    1. Преди 4 месеца писах жалба до ПИБ защото обиколих 5 банкомата в рамките на 2 часа от центъра до дружба и се оказа че не мога да изтегля пари - комуникационен проблем. Супер! Оказа се че е моя работа факта че не си държа пари кеш за да си плащам и че е нормално да нямам достъп до парите си. Отговора обаче ме уверяваше че ще направят всичко възможно никои да не усети преминаването към новата система и моя проблем няма да се повтори.

    Последва смяната на новата система - липса на виртуално банкиране, половината банкомати отказваха на произволно време... супер!

    Вече след като всичко е минало банкоматите на произволни банки отново отказват да изпълнят транзакциите по незнайни за мен причини. А най-странното е че в бензиностанции ШЕЛ дебитната карта се отхвърля но кредитната работи - как става това?

    2. Опитвам се от 6 месеца да закриа картата си ВИЗА ЕЛЕКТРОН - писах 3-4 молби - не става и не стара.

    3. Не мога да закрия и сметка която ми е създадена защото съм искал кредит но не съм го усвоил - незнайно защо.

    4. Все още имам сметка която показва -20000 лв което е безумие защото излиза че аз дължа тази сума на банката.

    В заключение - някой ще ми даде ли истински отговор кога ще мога да си ползвам дебитната карта без да се притеснявам дали, кога и къде ще мога да я ползвам? Защото напоследък ходя с няколко стотин лева в джоба за всеки случай защото не се знае ще имам ли достъп до парите си. И кога ще бъдат решени ВСИЧКИ проблеми за да можем да ползваме услугите като бели хора. Защото след 8 години ползване на вашите услуги които бяха перфектни вие се опитвате да ме изгоните като се дъните ден след ден и вместо обяснения на жалбите си получавам стандартния отговор.

  6. Здравейте, г-н Атанасов, Активно търсим подходящо помещение за офис на ПИБ в Поморие, но тъй като имаме завишени изисквания за локация и площ, това отнема време. Веднага след като открием офис в града ще поставим още три банкомата за удобство на клиентите. С поздрав, Димитър Иванов, Управител на ПИБ в Бургас

  7. Уважаеми дами и господа от ПИБ,

    Обръщам се към Вас с два въпроса:
    1. Как може до момента в третия по големина град по Черноморието-гр.Поморие да няма офис или клон на ПИБ?
    2.Защо единствения банкомат в гр.Поморие бе преместен от централната улица на гр.Поморие /където по мои наблюдения се ползваше от всички граждани на града ни/ на съвсем безлюдно и отдалечено място, където никой не го ползва? В това можете да се уверите сами.

  8. Здравейте, г-н Цанков, За всички кредитни продукти на ПИБ, включително лихвените условия по кредитите, можете да се запознаете в сайта на банката: http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=55. Що се касае до ОЛП /Основен лихвен процент/, него може да проверите в сайта на БНБ: http://www.bnb.bg/bnb/home.nsf/fsWebIndexBul?OpenFrameset. Реалните лихви по кредит се образуват от няколко компонента, но за да сме максимално изчерпателни, моля да се свържете с нас на посочения телефон: 81711254. С поздрав, Милка Тодорова

  9. Здравейте, г-н Младенов, надяваме се, че казусът е решен и отговорът, който Ви е изпратен на личната поща, не оставя отворени въпроси. За контакт с нас винаги може да ни пишете на marketing@fibank.bg; kkamelia@fibank.bg;call@fibank.bg Поздрави и приятен ден!

  10. Извинявайте но как мога да намеря реалните лихви за кредит, навсякъде гледам ОЛП+ надбавка

Коментирай