AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Интересувам се ,дали са ограничени плащанията с дебитни към сайта Aliexpress.com ?

  2. Кога може да очакваме банкомати предлагащи услугата внасяне на пари в брой.

    1. Привет, Към момента Банката не предвижда поставянето на банкомати с подобна услуга. Поздрави от нашия екип! :)

  3. Благодаря за своевременното съдействие.

    1. Заповядайте отново при необходимост от съдействие! :)

  4. Привет,

    заповядайте имейлите, до които писах:
    vrumiana@offices.fibank.bg, emiliya.dimitrova@offices.fibank.bg, thristina@offices.fibank.bg;
    СС до: chavdar.zlatev@fibank.bg,
    milka.todorova@fibank.bg, jivka.koleva@fibank.bg, rumen.stamov@fibank.bg.

    Кореспонденцията основно е водена с колежката Ви Румяна Воденичарова (Офис „Сити център” , Тел. 02/8002 820), която успя да отговори частично на поставените от мен запитвания. Поради тази причина, не съм я чувала допълнително.
    Очаквам отговор на всичките си запитвания и като за начало срок, в който да го очаквам, както и кой е поел случая ми.

    Благодаря предварително.
    Поздрави,

    1. Благодарим Ви за данните. Колегите ще се свържат с Вас най-късно утре до обяд. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    имам изпратен имейл към Вас на 13-ти. До сега не знам кой е поел случая ми.
    Моля да ми кажете какъв е нормалният срок за Вас да отговорите на запитване.
    При стартирала вече кореспонденция ми се струва нередно всеки път да изчаквам по седмица - две за отговор.
    От началото на август имам желание да се възползвам от Ваш кредит, посещавам офисите Ви и получавам некомпетентна или недостатъчна информация, или чакам отговора Ви прекалено дълго.
    Разбирам натовареността Ви, оценявам атрактивните Ви оферти и все пак, според мен е необходимо да проявите повече уважение към клиентите, които очаквате да се възползват от тях.
    Препоръчвам Ви, когато отговорът отнема повече време, поне да информирате клиентите си в какъв срок да очакват отговор и кой е поел случаят им.
    Поздрави.

    1. Здравейте, г-жо Гекова, Извиняваме се за забавянето! Бихте ли ни дали повече информация, за да проверим случая? На кой имейл сте писала, говорила ли сте с някой колега или др.? Благодарим предварително! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  6. Здравейте, каква е таксата за внасяне на каса на лв по сметка, когато наредителя не е клиент на банката ? Благодаря

Коментирай