AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    имам изпратен имейл към Вас на 13-ти. До сега не знам кой е поел случая ми.
    Моля да ми кажете какъв е нормалният срок за Вас да отговорите на запитване.
    При стартирала вече кореспонденция ми се струва нередно всеки път да изчаквам по седмица - две за отговор.
    От началото на август имам желание да се възползвам от Ваш кредит, посещавам офисите Ви и получавам некомпетентна или недостатъчна информация, или чакам отговора Ви прекалено дълго.
    Разбирам натовареността Ви, оценявам атрактивните Ви оферти и все пак, според мен е необходимо да проявите повече уважение към клиентите, които очаквате да се възползват от тях.
    Препоръчвам Ви, когато отговорът отнема повече време, поне да информирате клиентите си в какъв срок да очакват отговор и кой е поел случаят им.
    Поздрави.

    1. Здравейте, г-жо Гекова, Извиняваме се за забавянето! Бихте ли ни дали повече информация, за да проверим случая? На кой имейл сте писала, говорила ли сте с някой колега или др.? Благодарим предварително! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, каква е таксата за внасяне на каса на лв по сметка, когато наредителя не е клиент на банката ? Благодаря

    1. Здравейте, Надя, При касов превод по сметки във Fibank, когато наредителят (физическо лице) не е клиент на Първа инвестиционна банка, таксата е 2 лв. плюс 0.2%, мин. 2 лв., макс.200 лв. Всички такси можете да видите в Тарифата на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf (раздел Kасови операции - стр. 12) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    Имам 2 дебитни и 1 кретитна карта издадени от FiBank. Едната дебитна карта изтича м.Август 2015 г. Тъй като няма да бъда в България тогава, началото на м.Юли попитах може ли да бъде издадена по-рано и отговора беше: "Да, няма проблем. До 5 работни дни новата карта ще бъде готова." Попитах какво ще ми струва и отговора беше нищо. Картата вече е издадена и се използва предимно за онлайн плащания. Преглеждайки салдото, видях че има платена такса от 5 лв. за преиздаване. Не е проблема сумата. За 2 седмици престой в България бях подведен в 2 банки.
    Моля, нека се обърне внимание на комптетентността на служителите!
    Да, можех да прочета някъде в ценовата листа колко струва преиздаването преди изтичане, но нямах време да се ровя в n-страници ценова листа.
    Благодаря!
    Случая е в клон Монтана.

    1. Здравейте, г-н Узунов, Моля да ни извините за създаденото неудобство. Благодарим Ви за обратната връзка и подробно описания случай. Ще го насочим към колегите. А относно таксата - всички такси са описани в Тарифата на Банката - http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf При следващи случай можете да потърсите информация там или да се допитате до нас :) Желаем Ви успешен ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте! Живея и работя в Испания.Клиент съм на Fibank.Интересува ме има ли Банката клон или офис някъде в Испания? Благодаря предварително!

    1. Здравейте, Даниела, Първа инвестиционна банка няма клон в Испания. Можете да се възползвате от голяма част от услугите на банката и онлайн - чрез системите ни за дистанционно банкиране: Моята Fibank, e-fibank или мобилното ни приложение Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    На мейла просто сте потвърдили това което и аз вече знаех - че е трябвало да се начисли лихва на цялата сума. Така и не получих отговор дали подвеждането от Ваш служител трябва да бъде за моя сметка? Ако е така е добре хората да знаят да не питат на място а да се ровят по договорите и правилата за да са сигурни в информацията.

  6. Здравейте,

    Последният месец не ми достигнаха 11 лв да си погася цялата сума по кредитната карта, и питах вашият служител дали ще ми се начисли лихва на цялата сума или само на остатъка. Той ме успокои че е само на остатъка и реших да не се разкарвам пак и да оставя 11-те лв за следващия месец. Съответно сега видях, че имам начислена лихва 12лв, т.е явно се е начислила на цялата сума. Не можах да говоря лично с него, понеже вече бил в друг офис, и ме посъветваха да пиша тук.

Коментирай