AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам следния въпрос към банката:
    Вчера получих аванс по дебитната си карта във FIB. Харчих каквото харчих, остана определена сума, която днес исках да ползвам. Оказа се,че .. спарите ги няма. Предположих, че са прехвърлени по задължение към кредитната ми карта в банката (надвишен кредитен лимит). Обадих се за информация на телефон 0700 .... Оттам ми казаха, че не "виждат" движението по дебитната ми карта (нямали право) и че НЯМА постъпили пари по кредитната ми карта!! Та въпросът ми е : КЪДЕ СА ПАРИТЕ МИ!!

    1. Здравейте, г-н Ценов, За да направим справка по Вашата сметка, ще ни бъдат необходими Вашите данни: 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви. Можете да ни ги изпратите на имейл: marketing@fibank.bg. В случай че използвате системата ни за дистанционно банкиране - Моята Fibank, там също можете да Видите справочна информация по Вашата сметка. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте!

    Направи ми впечатление, че от известно време сте сменили процедурата при теглене на пари от банкомат. В момента последна излиза картата след парите и евентуалната бележка. Аз лично за последните по-малко от 2 месеца я забравям вече за трети път, при положение, че тегля рядко - няколко пъти на месец (под 5) и далеч не съм разсеян човек!
    Бихте ли обмислили връщане на старата процедура?
    Използвам случая да споделя, че това е мнение и на други мои познати и потърпевши.

    Благодаря предварително

    1. Здравейте, г-жо Вълчанова, Моля да ни извините за причиненото неудобство и забравянето на картата Ви. Причината, поради която последователността на изпълняване на трансакции от нашите банкомати беше променена, е с цел да се сведат до минимум ситуациите, в които клиентите забравят парите си. Досегашната практика показваше, че по-разсеяните от нас, в момента, в който вземат картата от банкомата, забравят за парите и вероятността те да бъдат взети от друг беше много по-голяма. В резултат на въвеждането на новата последователност първото нещо, което се презентира на клиента, са именно неговите банкноти. Повече за промяната и полезни съвети сме описали тук: http://blog.fibank.bg/iztchakayte-za-svoyata-karta-v-kraya-na-transaktsiyata-na-atm-ustroystva-na-fibank Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте.

    Имам кредитна карта MasterCard Yes Pay pass с 3000лв лимит, която бих искал да закрия за да подам заявление за нова с промоционални условия. Въпроса е до колко е сигурно, че ще бъда одобрен пак и няма да ми бъде отказано издаване на нова карта т.е. да остана без кредитна карта? Също така възможно ли е закриването и заявлението за новата да бъде извършено в един и същи ден?
    Защо старите и лоялни клиенти на ПИБ са принудени да правят такива врътки и за тях няма подобряване на условията по продуктите които ползват?

    1. Здравейте, Можете в един и същи ден да подадете искане за закриване на съществуващата кредитна карта и да кандидатствате за нова с промоционални условия. Има технологично време, през което трябва да бъде отразено, че ползваната до този момент карта е в процес на закриване. Когато кандидатствате за нова карта с промоционални условия, т.е. при разглеждането на искането на Банката ще са й необходими определени справки, въз основа на които се определя дали може да бъде одобрен даден лимит по кредитна карта. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте!
    Имам регистрация за e-fibank. Прави ми впечатление, че от тази година при получен валутен превод, същият не може да бъде отворен и да погледна подробоно от кого е нареден, основанието за плащане...В извлеченията от 2014г при получен валутен превод, същият може да бъде отворен и разгледан. Можете ли да актуализирате отново тази опция?

    1. Здравейте, Методи, това е възможно да се случи, когато преводът е постъпил към Банката по друга платежна система, различна от системата за международни преводи SWIFT. Можете да ни дадете повече информация за преводите, между които правите сравнение и ще направим допълнителна проверка. Информацията можете да ни изпратите и на: marketing@fibank.bg Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    Имам дебитна карта с която изтеглих 400 лв. на 23.04.15 г. в 17:10 ч. На 24.04.15 г. отново ми се наложи да тегля и отчитайки лимита от 24 часа, изчаках да стане 17:15 , но банкомата ми отказа със съобщение "надвишен лимит" Десет минути по-късно - същия резИлтат - в крайна сметка не можах да си свърша работата, загубих време и пари за смс-и които ми пращахте при всеки опит да тегля :(
    Та въпроса ми е - Как ги отчитате Вие тези 24 ч. за надвишен лимит?

    1. Здравейте, За да направим справка защо се е получило така, ще ни бъдат необходими Вашите данни: 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата, които да ни изпратите на marketing@fibank.bg. Предварително благодарим! Хубав ден и седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай