AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, бях клиент на МКБ Юнионбанк и съответно станах ваш клиент след сливането на банките. До като бях клиент на МКБ Юнионбанк, към разплащателната сметка, по която ми се превежда работната заплата имах включен пакет "Оптимум +" с който получавам цитирам
    "- 1.0% Money back - в случай, че с дебитната карта от пакета са извършени транзакции на ПОС при търговец на територията на Р България в размер на мин. 300 лв. (общо за всеки 6-месечен период), на клиента се възстановяват по сметката, към която е включен пакета средства в размер на 1.0% от сумата на плащанията. Възстановяването се отчита и извършва на всеки шест месеца, считано от датата на закупуване на пакета."
    Всеки месец заплащам 5,99лв за пакета. До като бях клиент на МКБ точно на определената дата при изтичане на 6 месечието си получавах Money back-a. От както сметката ми се прехвърли към ПИБ, продължавам да си плащам сумата от 5,99лв за пакета ежемесечно, но Money back-a се бави и реално не знам кога ще го получа. Последният път го получих със 14 дена закъснение спрямо датата на която трябваше да бъде преведен, а в момента имам забавяне вече повече от месец. Т.е. изминали са повече от 7 месеца от последното изплащане на бонус-а. Защо се получава това постоянно забавяне при вас? Бях в клон на банката и при предишното забавяне и сега пак, като ме уверяваха, че всеки момент ще се получат, но минаха 20 дни от тогава........

    1. Здравейте, Недяло, за да направим справка по описания от Вас случай, ще ни бъдат необходими Вашите данни. Бихте ли ни изпратили Вашите 3 имена и ЕГН на имейл: marketing@fibank.bg? Предварително Ви благодарим! :) Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Благодаря ви за бързото съдействие. В понеделник бонуса от Moneyback-a ми беше преведен по сметката. Надявам се и в бъдеще всичко да точно и коректно :)

  2. Здравейте, намирам се в чужбина и ми е необходимо да увелича дневния лимит на дебитната си карта. Мога ли да го направя през сайта на ФиБанк или трябва да се обадя. Има ли конкретен имейл адрес, където мога да отправя такъв въпрос/молба.

    Диана Радославова

    1. Здравейте, г-жо Радославова, Полезна информация за лимитите по карти ще намерите в тази статия: http://blog.fibank.bg/bankovite-karti-i-limitite-za-operatsi/ Можете да пишете на колегите от Картови разплащания на имейл: cards@fibank.bg със запитване за промяна на лимита по Вашата карта. Колегите ще Ви съдействат максимално :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. да попитам за вашта банка практика ли е ако човек има определен брой депозити на който лихвата е 3-4 стотинки и няма как да се вземе от тях данък лихва да взимате от лихвите на другите депозити който има клиента ви , за да платите тъпия данък лихва

    1. Здравейте, г-н Мапов, При описаната от Вас ситуация, ако лихвата по депозитите Ви е 3-4 стотинки, данъкът, който ще се начисли върху нея, е под 1 стотинка и практически няма възможност да бъде събран. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. интересува ме дали бихте ми отпуснали инвестиционен кредит за изграждане на семейни хотели с ниска лихва около 1% - 2% на година и без такси и комисионни за отпускане на кредит

    1. Здравейте, Ще бъде необходимо да посетите офис/ клон на Fibank, за да коментирате въпроса с наш кредитен специалист. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Наскоро правих плащане през интернет на сума 181.73 евро. В картови авторизации сумата беше 355.55 лв, а в отчета по сметка виждам сума 368.92 лв. Защо се получава разлика?

Коментирай