AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Аз съм клиент на ПИБ отдавна, а от 4 години ползвам главно Виртуално банкиране. Много съм доволен от услугите и рядко се налага да посещавам клоновете на банката. Преди известно време ми се наложи да посещавам офисите по често и искам да споделя моите наблюдения.
    При теглене или внасяне на суми се минава първо през служител, който подготвя и разпечатва необходимия документ и след това се минава през каса. Всичко това отнема не повече от 3 до 5 минути.
    Това не е така, ако всички служители за заети с изготвяне на договори по депозити, кредити и т.н., което отнема доста време.
    Моето предложение е да има винаги един служител, който се занимава само с теглене / внасяне на суми и така ще се пести значително време на клиентите.

    С уважение,
    Огнян Иванов

    1. Здравейте, г-н Иванов, Признателни сме Ви за лоялността и положителната оценка. Благодарим Ви и за обратната връзка и предложението. Поздрави от нашие екип! :)

  2. Здравейте

    От около месец не получавам писма от my.fibank на електронната поща при наличие на ново плащане по регистрирана сметка. Имам регистрирани два адреса и не получавам писма на нито един от тях.
    При извършено плащане се получава съобщение.
    Моля проверете и отстранете проблема, ако има такъв.
    Предварително благодаря!

    1. Здравейте, за да направим справка ще ни бъдат необходими Вашите данни: 3 имена, ЕГН и имейл от регистрацията. Бихте ли ни ги изпратили на marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! :) Хубав ден от нашия екип!

  3. Здравейте, направих си регистрация в My Fibank с потвърждение чрез карта. Въведох всички данни, но не знам дали съм се регистрирала успешно. Не мога да вляза с посочените от мен потребителско име и парола. Дава ми код за грешка. Направих повторна регистрация - същият резултат. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили Вашите три имена, ЕГН и имейлът от регистрацията на имейл: marketing@fibank.bg, за да можем да направим справка? Предварително благодарим! :) Поздрави от нашия екип! :)

  4. Здравейте,
    Във връзка с мои въпроси и ваши отговори от 27.03.15 и 03.04.15 , написаното в т. 4.5. от условията на промоцията, означава ли, че за да ползвам промоционалните условия по новата карта, трябва да запазя и съществуващата вече карта, поне още една година /както ми беше обяснено днес в Централния офис Варна/?
    Исках да заявя издаване на нова кредитна карта с промоционалните условия и след това заедно с изтичането на съществуващата карта да я закрия с 30 дневно предупреждение, но ми беше отказано с обяснението от по-горе!
    Поздрави!

    1. Здравейте, При наличие на вече издадена кредитна карта от Fibank, промоционалните лихвени условия важат само за картата, издадена в периода на промоцията - периода 1 март - 31 декември 2015 г. (включително). При условие че за срока на промоционалната лихва, запазите притежаваната на Ваше име друга кредитна карта от Fibank и не я закриете. Ако желаете да закрие съществуващата си кредитна карта, то може да го направите преди да Ви бъде издадена нова кредитна карта по промоционалните условия и тогава няма да загубите промоционалните условия по новата карта. Поздрави от нашия екип! :)

  5. Здравейте.

    Колко време отнема усвояването на средства изпратени от PayPal? Withdraw-а по дебитна карта е приключен на 29ти март, а средствата по сметката все още ги няма?
    Колко е регламентираното време за подобни трансакции?
    Нормално ли е за подобна операция да се изисква повече от 7 дни, при положение че се заплаща 1% от сумата...

    Поздрави, Калоян

    1. Здравейте! Според информацията в PayPal прехвърлянето на средства отнема 2-3 работни дни, но нашата практика показва, че този срок обикновено е в рамките на около 5 работни дни. Понякога срокът е бил по-дълъг, поради причини, зависещи от PayPal. След като преводът от PayPal пристигне в Банката, на следващия ден след 19.00 часа можете да видите парите по Вашата сметка и да ги използвате. За повече информация – можем да направим справка дали е пристигнал преводът, ако ни предоставите Вашите данни на marketing@fibank.bg – три имена, ЕГН, последните 4 цифри на Вашата карта. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай