AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте.

    Колко време отнема усвояването на средства изпратени от PayPal? Withdraw-а по дебитна карта е приключен на 29ти март, а средствата по сметката все още ги няма?
    Колко е регламентираното време за подобни трансакции?
    Нормално ли е за подобна операция да се изисква повече от 7 дни, при положение че се заплаща 1% от сумата...

    Поздрави, Калоян

    1. Здравейте! Според информацията в PayPal прехвърлянето на средства отнема 2-3 работни дни, но нашата практика показва, че този срок обикновено е в рамките на около 5 работни дни. Понякога срокът е бил по-дълъг, поради причини, зависещи от PayPal. След като преводът от PayPal пристигне в Банката, на следващия ден след 19.00 часа можете да видите парите по Вашата сметка и да ги използвате. За повече информация – можем да направим справка дали е пристигнал преводът, ако ни предоставите Вашите данни на marketing@fibank.bg – три имена, ЕГН, последните 4 цифри на Вашата карта. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте и Благодаря за отговора,
    След като прочетох пълните условия на промоцията, бихте ли пояснили за кои случаи се отнася написаното в :

    "т. 4.5. При наличие на вече издадена кредитна карта от Fibank промоционалните лихвени условия важат само за картата, издадена в периода на промоцията, при условие че за срока на промоционалната лихва клиентът запази притежаваната на негово име кредитна карта от Fibank и не я закрие."

    Преиздаването на моята съществуваща карта
    ще бъде в рамките на промоционалния период.

    1. Здравейте, Промоционалните условия важат за новоиздадена кредитна карта. Т.е., ако в момента имате карта, но кандидатствате за нова в периода на промоцията, новоиздадената кредитна карта ще бъде с промоционални условия. При преиздаване картата Ви ще бъде със стандартни услови. Поздрави от нашия екип! :)

  3. Здравейте искам да попитам следното, имам Diners Club карта чета в извлечението си че имам натрупани точки за отчетен период, за какво мога да използвам тези точки и как ги трупам?

    Благодаря предварително за отговора.

    1. Здравейте, "Натрупани точки за отчетен период" означава, че Вашата карта Diners Club участва в Cash Back програмата на Дайнърс Клуб България. Условията на програмата са: - набиране на бонус точки при пазаруване с кредитната карта при търговец в България и чужбина - 1 точка за всеки похарчен 1 лв.; - при натрупани 100 бонус точки получавате 1 лев обратно по картата си; - точките се трупат на 6 месечни периоди. След края на всеки 6 месечен период картата се заверява със сума, съответстваща на натрупаните точки; - необходима минимална сума от покупки в България и чужбина при търговци за получаване на бонус точки - 3 000 лв. за 6 месечен период; - не се прехвърлят точки от един 6 месечен период към друг; - 6 месечният период започва да тече от датата на издаване на кредитната карта; - Услугата "Захранване на микросметка" (наименованието е примерно) от револвираща кредитна карта на портали като www.ePay.bg, www.eBg.bg и www.moneybookers.com и др., при които се извършват трансакции на прехвърляне на средства (включително прехвърляне на средства на банкомат), както и всички сайтове за залагания, и трансакции, с които се прехвърлят средства, без трансакциите да се обработват като покупка на стока или услуга при търговец, не натрупват бонус точки в програма CashBack. При спор между страните Дайнърс клуб България има правото да изисква, като доказателство за спазване условията на програмата представянето от Оправомощения ползвател на картата, на фактура или документ за извършена покупка на стока или услуга; - не се начисляват бонус точки при теглене на пари в брой на банкомат и теглене на пари в брой от офис на банка; - бонус точките се натрупват само за редовно погасявани задължения; - информация за натрупаните бонус точки се помества в месечните извлечения на картодържателите; Поздрави от нашия екип! :)

  4. Здравейте,
    днес получих съобщение, че другия месец ще ми бъде начислена такса управление на кредита по предоставения ми ипотечен кредит( от бившата МКБ Юнионбанк).
    Миналата година нямах такава такса и реших, че е отпаднала, както беше обявено във всички медии.
    Въпросът ми е как смята FIBank да се предпази от рефинансиране на кредита ми от друга банка, при положение, че лихвените проценти падат, а аз се сдобивам с отпаднала такса?

    1. Здравейте, за да проверим случая ще ни бъдат необходими Вашите данни. Бихте ли ни изпратили 3-те си имена и ЕГН на marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    Ползвам кредитна карта MasterCard YES PayPass,
    която изтича май 2015.
    В момента и до края на годината тече промоция за новоиздадени карти включваща и този тип карта.
    Преиздаването на моята съществуваща карта
    ще бъде в рамките на промоционалния период.
    Моля да ми отговорите, преиздадената карта ще се ползва ли от промоционалните условия, или трябва да я закрия и да заявя издаването на съвсем нова промоционална кредитна карта. Какви действия от моя страна щеса необходими?

    1. Здравейте, Любомир, При преиздаването на картата Ви, тя ще бъде със стандартни условия, тъй като промоцията важи за новоиздадени карти. Можете да прочетете пълните условия на промоцията тук: http://fibank.bg/bg/page/3764#nasheto-predlojenie Ако решите да закриете картата си, можете да кандидатствате за издаване на нова карта, която ще бъде с промоционални условия. Поздрави от нашия екип! :)

Коментирай