AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,искам да попитам как е възможно с генерално пълномощно в което изрично е упомената Вашата банка,което важи пред всички държавни органи да не мога да получа дебитна карта,на майка ми която е инвалид?

    1. Здравейте, за съжаление картата може да бъде получена единствено лично от титуляра на сметката, в случая майка Ви. Това, което можем да Ви предложим като вариант, е да подадете искане за издаване на допълнителна карта на Ваше име - с нотариално заверено искане за издаване на карта. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, имам дебитна карта Maestro Paypass на Вашата банка, има ли вариант да се промени или преиздаде като Visa Electron ? Благодаря Ви

    1. Здравейте, можете да позвъните на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, и да коментирате въпроса с колегите. Те ще Ви дадат подробна информация. Поздрави от нашия екип! :)

  3. Здравейте,
    Притежавам дебитна карта от Вашата банка, но този месец изтича нейният срок!Исках да Ви попитам от кой Ваш клон мога да си новата дебитна карта?
    Благодаря Ви предварително за съдействието!

    1. Здравейте, Мария, Вашата карта ще бъде преиздадена автоматично след 20-то число на месеца, в който изтича. Тя ще бъде изпратена в клона-издател на предишната Ви карта. В случай че той не е удобен за Вас и желаете да я получите в друг наш офис или клон, можете да позвъните на телефон *bank (*2265) и да пренасочите картата към удобен за Вас офис на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Имам две кредитни карти към една сметка, (основна и допълнителна)
    Ако искам да закрия едната карта ще загубя ли натрупаните точки по нея?

    1. Здравейте, Петър, Ако имате предвид точките по програма YES, то те се натрупват не по карта, а по т.нар. "акаунт" на клиента. Т.е, както Вие в случая имате две карти към една сметка, които участват в програма YES, дори и да закриeте едната от картите, натрупаните точки остават и могат да се усвоят от другата Ви карта. А ако въпросът Ви е относно точките по cash back, то там ситуацията е следната: ако имате над 2000 точки по картата, която желаете да закриете, те ще се върнат по сметката Ви, а в случай че точките са под 2000, ще ги изгубите. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    "Банкови пакети за индивидуални клиенти", които започнахте наскоро да предлагате, са добра идея.
    Възнамерявате ли да предложите ИЗЦЯЛО безплатни операции с дебитна карта в пакет (като добавите например безплатно теглене в чужбина, безплатно плащане в интернет и др.)?
    Подобни конкурентни предложения съществуват от доста време при съвсем малко по-висока месечна такса ...

    Поздрави!

    1. Здравейте, Стоян, Благодарим Ви за положителната оценка :) Към настоящия момент не можем да Ви дадем информация относно бъдещи пакетни предложения и техните параметри. Съветваме Ви да следите официалните ни канали за комуникация, където публикуваме информацията за новите ни продукти и услуги. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай