AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, имам дебитна карта Maestro Paypass на Вашата банка, има ли вариант да се промени или преиздаде като Visa Electron ? Благодаря Ви

    1. Здравейте, можете да позвъните на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, и да коментирате въпроса с колегите. Те ще Ви дадат подробна информация. Поздрави от нашия екип! :)

  2. Здравейте,
    Притежавам дебитна карта от Вашата банка, но този месец изтича нейният срок!Исках да Ви попитам от кой Ваш клон мога да си новата дебитна карта?
    Благодаря Ви предварително за съдействието!

    1. Здравейте, Мария, Вашата карта ще бъде преиздадена автоматично след 20-то число на месеца, в който изтича. Тя ще бъде изпратена в клона-издател на предишната Ви карта. В случай че той не е удобен за Вас и желаете да я получите в друг наш офис или клон, можете да позвъните на телефон *bank (*2265) и да пренасочите картата към удобен за Вас офис на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Имам две кредитни карти към една сметка, (основна и допълнителна)
    Ако искам да закрия едната карта ще загубя ли натрупаните точки по нея?

    1. Здравейте, Петър, Ако имате предвид точките по програма YES, то те се натрупват не по карта, а по т.нар. "акаунт" на клиента. Т.е, както Вие в случая имате две карти към една сметка, които участват в програма YES, дори и да закриeте едната от картите, натрупаните точки остават и могат да се усвоят от другата Ви карта. А ако въпросът Ви е относно точките по cash back, то там ситуацията е следната: ако имате над 2000 точки по картата, която желаете да закриете, те ще се върнат по сметката Ви, а в случай че точките са под 2000, ще ги изгубите. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте,
    "Банкови пакети за индивидуални клиенти", които започнахте наскоро да предлагате, са добра идея.
    Възнамерявате ли да предложите ИЗЦЯЛО безплатни операции с дебитна карта в пакет (като добавите например безплатно теглене в чужбина, безплатно плащане в интернет и др.)?
    Подобни конкурентни предложения съществуват от доста време при съвсем малко по-висока месечна такса ...

    Поздрави!

    1. Здравейте, Стоян, Благодарим Ви за положителната оценка :) Към настоящия момент не можем да Ви дадем информация относно бъдещи пакетни предложения и техните параметри. Съветваме Ви да следите официалните ни канали за комуникация, където публикуваме информацията за новите ни продукти и услуги. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Драги FIB, аз не съм ваш клиент, но ползвам ваши банкомати. При банкоматите на останалите банки първо се пуска дебитната карта и след това сумата и бележката, при вашите банкомати процеса е първо сумата, бележката и чак накрая картата. В резултат вече два пъти си забравям картата във ваш банкомат (явно ми е навик като получа бележка да смятам операцията за приключила). Искам просто да ви алармирам, че е възможно и други хора да са пострадали така. Аз лично повече няма да ползвам ваш банкомат, но можете да предотвратите загубите на други клиенти.

    1. Здравейте, г-жо Танова, извиняваме се за причиненото неудобство и забравянето на картата Ви. Всъщност причината, поради която последователността на изпълняване на трансакции от нашите банкомати беше променена, е с цел да се сведат до минимум ситуациите, в които клиентите забравят парите си. Досегашната практика показваше, че по-разсеяните от нас, в момента, в който вземат картата от банкомата, забравят за парите и вероятността те да бъдат взети от друг беше много по-голяма. В резултат на въвеждането на новата последователност първото нещо, което се презентира на клиента, са именно неговите банкноти. Напомняме, че без необходимия ПИН код, няма как да бъдат направени каквито и да било трансакции с Вашата карта. При ситуация, в която сте забравили Вашата карта на банкомат, той автоматично задържа картата и по този начин вероятността да попадне в чужди ръце е сведена до минимум. Повече за промяната и полезни съвети сме описали тук: http://blog.fibank.bg/iztchakayte-za-svoyata-karta-v-kraya-na-transaktsiyata-na-atm-ustroystva-na-fibank Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай