AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Добър ден!

    Имам запитване във връзка с регистрацията ми в Моята банка за онлайн-банкиране. Линкът, който ми беше изпратен не зарежда и не мога да потвърдя регистрацията, а желая достъп до акаунта си възможно най-скоро тъй като живея в чужбина и използвам Fibank paypass картата си. Бихте ли ми съдействали?

    Благодаря!

    1. Здравейте, Мария, благодарим Ви за сигнала. Случаят е препратен към колегите от Онлайн банкиране. Те ще се свържат с Вас на имейла Ви. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, преди повече от 2 седмици изпратих оплакване по имейл до банката (complaints@offices.fibank.bg) относно начислени такси за обслужване по неизползван спестовен влог с размер 0,50 лв/месец(!) за период от няколко месеца през 2013 г. Сметката не би трябвало да е активна, тъй като я закрих и книжката към нея съм върнал в офиса на банката в Сити Център София преди няколко години, но изглежда тя продължава да е активна. Интересното е, че начислените такси са за периода от май 2013 до ноември 2013 по 0,50 лв/месец, а през януари 2014 има такса от 0,14 лв, и после таксите спират. Няма начислени такси за предишни години. Нямам дебитна карта към тази сметка.
    Все още не съм получил отговор на какво основание са начислени такива такси, и то върху спестовна сметка, при която не би трябвало да има такса за обслужване.

    1. Здравейте, Иван, Вашето запитвани е получено и колегите работят по случая. Ще получите отговор в рамките на 30 работни дни от изпращането на сигнала. Поздрави, Екипът на Fibank.

  3. Здравейте, имам проблем с достъпа до MyFibank, убедена съм, че въвеждам правилно паролата и потребителското име. Как може да решим проблема?

    1. Здравейте, системата работи нормално, няма проблем с нея. Съветваме Ви да проверите дали правилно изписвате потребителското си име и паролата: на кирилица или латиница е, с малки или главни букви или да опитате да влезете в Моята Fibank през друг браузър. В случай че продължавате да срещате затруднение с достъпа, можете да се свържете с колегите от Онлайн банкиране на телефон: 0700 12 777 или на имейл: my.fibank@fibank.bg Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Проблема с пакетната услуга беше, че колежката ви от фронт офис беше объркала пакетите и настройките и не ги беше активирала правилно. Проблема не беше в това, че не съм чакал достатъчно време, за да може пакета да влезе в сила.
      Проблема беше решен с преподписване на всичко в друг офис.
      Знам какво

  4. Здравейте,

    Възползвах се от пакетната ви услуга "Моят избор Онлайн" въпреки това, когато правя вътрешнобанкови преводи заплащам такса от 0.50 лв за всеки превод.
    Защо

    1. Здравейте, Ако сте закупил пакета вчера, вътрешнобанковите преводи са били таксувани, тъй като пакетът реално е активен от деня, следващ този на закупуването му (записано е в Общите условия). Т.е. днес пакетът Ви "Моят избор онлайн" вече е активен и не би трябвало да се начислява такса за вътрешнобанкови преводи. Относно Вашето предишно запитване - за Инфонотари, колегите разгледаха случая и бихме искали да се свържем с Вас. Ще Ви бъде ли удобно да ни изпратите телефон за връзка на: marketing@fibank.bg? Предварително Ви благодарим! Поздрави от нашия екип :)

  5. Здравейте, имам въпрос за новата услуга която предлагате:

    ----------
    Уважаеми клиенти,
    Уведомяваме Ви, че Тарифата за такси и комисиони на ПИБ АД е допълнена с приложимите такси по нова банкова услуга - e-mail известяване, с които можете да се запознаете
    http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_CI_XI_CII_XV_13-02-2015.pdf
    -----------

    Това e-mail известяване би трявало да става веднага при авторизацията на картата, когато се заплаща СМС.
    Как се активира тази услуга.
    Според вашите колеги в банков клон услугата се настройва в my.fibank, но там няма такава настройка.
    Има само за вечерните репорти, които се предлагат от години.

Коментирай