AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Методи, това е възможно да се случи, когато преводът е постъпил към Банката по друга платежна система, различна от системата за международни преводи SWIFT. Можете да ни дадете повече информация за преводите, между които правите сравнение и ще направим допълнителна проверка. Информацията можете да ни изпратите и на: marketing@fibank.bg Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,

    Имам дебитна карта с която изтеглих 400 лв. на 23.04.15 г. в 17:10 ч. На 24.04.15 г. отново ми се наложи да тегля и отчитайки лимита от 24 часа, изчаках да стане 17:15 , но банкомата ми отказа със съобщение "надвишен лимит" Десет минути по-късно - същия резИлтат - в крайна сметка не можах да си свърша работата, загубих време и пари за смс-и които ми пращахте при всеки опит да тегля :(
    Та въпроса ми е - Как ги отчитате Вие тези 24 ч. за надвишен лимит?

    1. Здравейте, За да направим справка защо се е получило така, ще ни бъдат необходими Вашите данни: 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата, които да ни изпратите на marketing@fibank.bg. Предварително благодарим! Хубав ден и седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Аз съм клиент на ПИБ отдавна, а от 4 години ползвам главно Виртуално банкиране. Много съм доволен от услугите и рядко се налага да посещавам клоновете на банката. Преди известно време ми се наложи да посещавам офисите по често и искам да споделя моите наблюдения.
    При теглене или внасяне на суми се минава първо през служител, който подготвя и разпечатва необходимия документ и след това се минава през каса. Всичко това отнема не повече от 3 до 5 минути.
    Това не е така, ако всички служители за заети с изготвяне на договори по депозити, кредити и т.н., което отнема доста време.
    Моето предложение е да има винаги един служител, който се занимава само с теглене / внасяне на суми и така ще се пести значително време на клиентите.

    С уважение,
    Огнян Иванов

    1. Здравейте, г-н Иванов, Признателни сме Ви за лоялността и положителната оценка. Благодарим Ви и за обратната връзка и предложението. Поздрави от нашие екип! :)

  3. Здравейте

    От около месец не получавам писма от my.fibank на електронната поща при наличие на ново плащане по регистрирана сметка. Имам регистрирани два адреса и не получавам писма на нито един от тях.
    При извършено плащане се получава съобщение.
    Моля проверете и отстранете проблема, ако има такъв.
    Предварително благодаря!

    1. Здравейте, за да направим справка ще ни бъдат необходими Вашите данни: 3 имена, ЕГН и имейл от регистрацията. Бихте ли ни ги изпратили на marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! :) Хубав ден от нашия екип!

  4. Здравейте, направих си регистрация в My Fibank с потвърждение чрез карта. Въведох всички данни, но не знам дали съм се регистрирала успешно. Не мога да вляза с посочените от мен потребителско име и парола. Дава ми код за грешка. Направих повторна регистрация - същият резултат. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили Вашите три имена, ЕГН и имейлът от регистрацията на имейл: marketing@fibank.bg, за да можем да направим справка? Предварително благодарим! :) Поздрави от нашия екип! :)

  5. Здравейте,
    Във връзка с мои въпроси и ваши отговори от 27.03.15 и 03.04.15 , написаното в т. 4.5. от условията на промоцията, означава ли, че за да ползвам промоционалните условия по новата карта, трябва да запазя и съществуващата вече карта, поне още една година /както ми беше обяснено днес в Централния офис Варна/?
    Исках да заявя издаване на нова кредитна карта с промоционалните условия и след това заедно с изтичането на съществуващата карта да я закрия с 30 дневно предупреждение, но ми беше отказано с обяснението от по-горе!
    Поздрави!

Коментирай