AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, към момента можете да заявите услугата e-mail известяване само в офис на Fibank. Извиняваме се за объркването, което се е получило. С услугата e-mail известяване ще Ви изпращаме уведомления за авторизации с банкови карти на имейл. Ще получавате информация периодично или при възникването на определено събитие за движения и наличности по банкови сметки, операции по дебитни и кредитни карти, кредити, др. банкови услуги. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Благодаря за отговора.След като е 30 календарни дни,защо Вашите колеги не закриха сметката ми на 30.01.2015г,предвид подаденото предизвестие от 30.12.2014г,и трябваше да чакам до 09.02.2015г????
    Бях там на 30.01.2015г. и ме върнаха.

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили данните си на имейл: marketing@fibank.bg, за да направим справка? Необходими са ни: трите Ви имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата. Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. По повод предишния коментар на г-н Любомир Димитров,искам да попитам следното:Тези 30 дни,описани в т.3 от предизвестието как се смятат:работни,календарни,непочивни,почивни и т.н.?

    1. Здравейте, Срокът е 30 календарни дни. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    Интересува ме дали информацията с която разполага всеки един клиент с профил в системата My Fibank е достоверна, съответстваща на информацията, в системата която ползват служителите в банковите клонове и дали може да послужи като доказателство?
    Въпроса ми е предизвикан от следния случай:
    Имам разплащателна сметка с дебитна карта, която блокира на 23.04.2014 г.
    На 24.04.2014 в клон на банката във Варна, заедно със служителка на банката правихме безуспешни опити за разблокиране и след разговорите на служителката с картовия отдел ми беше казано , че единствения начин за решаване на проблема е преиздаване на картата срещу заплащане. Тъй като ползвам и кредитна карта, реших да закрия блокиралата карта. Пластиката предадох на служителката, която я унищожи чрез разрязване пред мен и след това я деактивира и закри в електронната система. От документите , които тогава подписах нямам копие, но нямах съмнения, че всичко е направено, защото ден - два след това в системата My Fibank - Регистъра на картите показваше Статус "Деактивирана", а в профила ми Статуса на картата показваше "Закрита", като това е състоянието и до момента.
    На 11.02.2015 г. след приключване на всякакво движение по тази сметка, попълних нареждане за закриване на сметката в централния офис Варна, но ми беше отказано, тъй като служителката твърди, че в системата , която тя ползва няма доказателства, че картата е закрита. Обясненията ми по случая /описани по-горе/ и разпечатките ми за статусите в системата My Fibank, не послужиха за нищо. Лесно можеше да се провери и че с тази закрита карта 10 месеца не са извършвани никакви парични операции. но не би!
    Имах имената на служителката от клона, която закри картата. След разговори между двете, изчакване, търсене на документи, тел. разговори и т.н., на 13.02.2015 г. се наложи да попълня наново Предизвестие за прекратяване на договор за издаване на "Закритата" 10 мес. преди това карта, защото не могли да намерят документа в архива ?!? Веднага обърнах внимание на служителката, че според т.3 от предизвестието сметката може да бъде закрита след 30 дни и осигуряване на дължимите такси и комисионни съгласно тарифата, но тя ме успокои , че това е формалност, която при моя случай няма да важи.
    Днес обаче другата служителка от централния офис, която трябва да извърши закриването на сметката ми каза че "формалността" е действаща и трябва да изчакам 30 дни. Не можа обаче да ми каже, кой ще плаща таксите за празната ми сметка със закритата преди 10 мес. карта - въпросът е принципен, независимо от незначителната такса!
    Връщайки се отново на въпросите от началото - може ли да се вярва на системата My Fibank, като доказателство?
    След като съм направил всичко необходимо по случая при блокирането на картата, без вина - виновен за създадения проблем, кой или кое , според вас е причината за излишното размотаване, нерви, загуба на време - дали системата или някой се престарава и ме размотава излишно?

    1. Здравейте, Колегите разгледаха подробно случая. Бихте ли ни изпратили Ваш актуален имейл и/или телефон за връзка на: marketing@fibank.bg, за да се свържем с Вас? Предварително благодарим. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте,
    Въпросът ми е свързан с виртуално банкиране с Токен устройството:
    Ако аз като физическо лице имам регистрирано Токен устройство, възможно ли е да извършвам виртуално банкиране и на фирмената сметка на съпругата ми /ЕООД/ със същото устройство, след като тя лично ще регистрира /в банков офис/ сметката си, за виртуално банкиране и лично ще регистрира /в банков офис/, мен и гореспоменатото Токен устройство за банкиране с нейната фирмена сметка?
    При такова регистриране лично от титуляра на сметката, необходимо ли е тя /като титуляр на сметката/ да депозира
    при вас нотариално заверено пълномощно на мое име, за тези дейности?

    1. Здравейте, Предлагаме Ви два варианта за регистриране на токен устройство и упълномощяването Ви да банкирате активно с фирмената сметка на съпругата Ви: Първият вариант е да посетите офис на Fibank заедно със съпругата Ви и тя да попълни необходимия пакет от документи за регистрация на токен устройство. В този случай е необходимо пълномощно за ниво на достъп 1 (http://fibank.bg/bg/virtualen-klon/page/42#dokumenti) При втория вариант е необходимо да направите комбинирано пълномощно между това за регистрация и това за ниво 1 (http://fibank.bg/bg/virtualen-klon/page/42#dokumenti) и сам да си регистрирате токен устройството в удобен за Вас офис на Fibank. В този случай не е необходимо съпругата Ви да посещава офиса на Банката. При нужда от допълнително съдействие, можете да се свържете с колегите от Виртуалния банков клон на телефон: 0700 12 777 или имейл: e-bank@fibank.bg Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    имам карта в Първа Инвестиционна Банка с N: ...7 005, valid 04/03. Не съм подновявала договора с банката. Към днешна дата имам натрупани 52,00 лв. за поддръжка на картата. Картата не съм я ползвала след 2003 г. Случайно открих картата си в мои стари документи на 11.02.2015 г. Не виждам логика да плащам за услуги които не съм ползвала, след изтичане на картата. Благодаря ви предварително за отговора.

Коментирай