AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, за да проверим случая ще ни бъдат необходими Вашите данни. Бихте ли ни изпратили 3-те си имена и ЕГН на marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,
    Ползвам кредитна карта MasterCard YES PayPass,
    която изтича май 2015.
    В момента и до края на годината тече промоция за новоиздадени карти включваща и този тип карта.
    Преиздаването на моята съществуваща карта
    ще бъде в рамките на промоционалния период.
    Моля да ми отговорите, преиздадената карта ще се ползва ли от промоционалните условия, или трябва да я закрия и да заявя издаването на съвсем нова промоционална кредитна карта. Какви действия от моя страна щеса необходими?

    1. Здравейте, Любомир, При преиздаването на картата Ви, тя ще бъде със стандартни условия, тъй като промоцията важи за новоиздадени карти. Можете да прочетете пълните условия на промоцията тук: http://fibank.bg/bg/page/3764#nasheto-predlojenie Ако решите да закриете картата си, можете да кандидатствате за издаване на нова карта, която ще бъде с промоционални условия. Поздрави от нашия екип! :)

  2. Здравейте,искам да попитам как е възможно с генерално пълномощно в което изрично е упомената Вашата банка,което важи пред всички държавни органи да не мога да получа дебитна карта,на майка ми която е инвалид?

    1. Здравейте, за съжаление картата може да бъде получена единствено лично от титуляра на сметката, в случая майка Ви. Това, което можем да Ви предложим като вариант, е да подадете искане за издаване на допълнителна карта на Ваше име - с нотариално заверено искане за издаване на карта. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте, имам дебитна карта Maestro Paypass на Вашата банка, има ли вариант да се промени или преиздаде като Visa Electron ? Благодаря Ви

    1. Здравейте, можете да позвъните на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, и да коментирате въпроса с колегите. Те ще Ви дадат подробна информация. Поздрави от нашия екип! :)

  4. Здравейте,
    Притежавам дебитна карта от Вашата банка, но този месец изтича нейният срок!Исках да Ви попитам от кой Ваш клон мога да си новата дебитна карта?
    Благодаря Ви предварително за съдействието!

    1. Здравейте, Мария, Вашата карта ще бъде преиздадена автоматично след 20-то число на месеца, в който изтича. Тя ще бъде изпратена в клона-издател на предишната Ви карта. В случай че той не е удобен за Вас и желаете да я получите в друг наш офис или клон, можете да позвъните на телефон *bank (*2265) и да пренасочите картата към удобен за Вас офис на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Имам две кредитни карти към една сметка, (основна и допълнителна)
    Ако искам да закрия едната карта ще загубя ли натрупаните точки по нея?

Коментирай