Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Custumer Support 2015-03-27 13:11:26
Здравейте, Любомир, При преиздаването на картата Ви, тя ще бъде със стандартни условия, тъй като промоцията важи за новоиздадени карти. Можете да прочетете пълните условия на промоцията тук: http://fibank.bg/bg/page/3764#nasheto-predlojenie Ако решите да закриете картата си, можете да кандидатствате за издаване на нова карта, която ще бъде с промоционални условия. Поздрави от нашия екип! :)
Десислава Шуманова 2015-03-26 15:38:22
Здравейте,искам да попитам как е възможно с генерално пълномощно в което изрично е упомената Вашата банка,което важи пред всички държавни органи да не мога да получа дебитна карта,на майка ми която е инвалид?
Custumer Support 2015-03-26 16:18:12
Здравейте, за съжаление картата може да бъде получена единствено лично от титуляра на сметката, в случая майка Ви. Това, което можем да Ви предложим като вариант, е да подадете искане за издаване на допълнителна карта на Ваше име - с нотариално заверено искане за издаване на карта. Поздрави, Екипът на Fibank
Надя 2015-03-18 12:47:11
Здравейте, имам дебитна карта Maestro Paypass на Вашата банка, има ли вариант да се промени или преиздаде като Visa Electron ? Благодаря Ви
Custumer Support 2015-03-18 13:12:34
Здравейте, можете да позвъните на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви, и да коментирате въпроса с колегите. Те ще Ви дадат подробна информация. Поздрави от нашия екип! :)
Мария 2015-03-12 21:01:53
Здравейте,
Притежавам дебитна карта от Вашата банка, но този месец изтича нейният срок!Исках да Ви попитам от кой Ваш клон мога да си новата дебитна карта?
Благодаря Ви предварително за съдействието!
Custumer Support 2015-03-13 14:18:42
Здравейте, Мария, Вашата карта ще бъде преиздадена автоматично след 20-то число на месеца, в който изтича. Тя ще бъде изпратена в клона-издател на предишната Ви карта. В случай че той не е удобен за Вас и желаете да я получите в друг наш офис или клон, можете да позвъните на телефон *bank (*2265) и да пренасочите картата към удобен за Вас офис на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank
Петър 2015-03-11 09:37:27
Имам две кредитни карти към една сметка, (основна и допълнителна)
Ако искам да закрия едната карта ще загубя ли натрупаните точки по нея?
Custumer Support 2015-03-11 10:21:06
Здравейте, Петър, Ако имате предвид точките по програма YES, то те се натрупват не по карта, а по т.нар. "акаунт" на клиента. Т.е, както Вие в случая имате две карти към една сметка, които участват в програма YES, дори и да закриeте едната от картите, натрупаните точки остават и могат да се усвоят от другата Ви карта. А ако въпросът Ви е относно точките по cash back, то там ситуацията е следната: ако имате над 2000 точки по картата, която желаете да закриете, те ще се върнат по сметката Ви, а в случай че точките са под 2000, ще ги изгубите. Поздрави, Екипът на Fibank
Стоян 2015-03-08 15:19:45
Здравейте,
"Банкови пакети за индивидуални клиенти", които започнахте наскоро да предлагате, са добра идея.
Възнамерявате ли да предложите ИЗЦЯЛО безплатни операции с дебитна карта в пакет (като добавите например безплатно теглене в чужбина, безплатно плащане в интернет и др.)?
Подобни конкурентни предложения съществуват от доста време при съвсем малко по-висока месечна такса ...
Поздрави!