AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, направихме справка за описания случай. Сметката Ви е разплащателна, а не картова. И самата сметка все още не е закрита. Съветваме Ви да посетите удобен за Вас офис на Fibank, за да закриете сметката. На място колегите ще проверят и на какво се дължат натрупаните задължения. Можете да видите всички адреси на офисите на Fibank на нашия сайт: http://fibank.bg/bg/page/618/ Поздрави, Екипът на Fibank

  1. здравейте,имам регистрация в my fibank но съм си забравила паролата а когато искам да я сменя ми иска кл.номер който аз нямам моля да ми бъде предоставен
    благодаря предварително

    1. Здравейте, Клиентския си номер можете да намерите в документи, издадени от Банката при операции на гише (вноска на каса, теглене на каса и др.). Ако имате персонална регистрация във Виртуален банков клон, можете да проверите клиентския си номер от меню Настройки -> Информация за потребителя. Можете да го получите и в удобен за Вас офис на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Уважаема ПИБ, пиша ви по повод промените за известие при авторизации с карти - http://www.fibank.bg/uploads/_CustomerSupport/docs/GTC_SMSEmail_change_02-02-2015.pdf

    Според документа се въвежда SMS и/или е-mail известие, което е чудесно. Това е нещо, което трябваше да въведете много отдавна.

    Тъй като в Тарифата ви (http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf) не може да бъде открита тази услуга към настоящия момент, бихте ли дали малко повече информация за таксите за Е-mail известяването.

    То ще бъде на цената на СМС известяването, или ще бъде безплатно

    Бихте ли добавили информация в приложението ви с Тарифи, кога последно е било променяно или от кога е в сила, както това се прави от другите институции.

    1. Успяхте ли да проучите този въпрос?

    1. Здравейте, Към момента услугата E-mail известяване се ползва само от клиенти на Юнионбанк АД, вляла се във Fibank през 2014 г. Предстои услугата да се предлага за всички клиенти на Fibank и да бъде включена в Тарифата на Банката. Оставаме на Ваше разположение! Поздрави, Екипът на Fibank

  3. До кога ще стои невъзможността да правя плащания от виртуалния клон с Firefox 35?

    Проблема го има само с Вашия сайт,.Версията на Мозила работи префектно и в Агенция по вписавния и в НАП.Обучете колегите си от Виртулания клон технически ,да не казвам за повишаване на тон,близко до фалцет от тяхна страна.Проблема не е в КЕП .

    1. Здравейте, Във версиите на Mozilla Firefox 33 и 35 самите разработчици на браузъра са премахнали вградената функционалност за дигитално подписване. Това означава, че не е възможно подписване с КЕП, независимо от кой издател е подписа, когато се ползва такава версия на браузъра. Този проблем е наличен при всички банки, които поддържат дигитално подписване на документи - най-сигурното подписване с КЕП. При НАП случаят е различен - там не се използва такъв вид дигитално подписване. За да можете да извършвате преводи с КЕП, е необходимо да използвате браузър, който поддържа тази функция: Firefox 34, 32 или по-стара, или Internet Explorer от версия 11 до версия 7. Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Тъй като ПИБ най-вероятно няма да ви отговорят, Има разработен АДД за Мозила, - https://www.b-trust.org/en/news/digital-signing-in-mozilla-firefox-35
      ( не мога да кажа колко е сигурен и до колко се препоръчва използването му)
      Алтернативно може да направите да преминете към по-ниска версия на Мозила по следния начин:

      1. За забраняване на автоматичното обновяване на браузъра: от меню „Инструменти“ (Tools) - „Настройки“ (Options) - таб „Разширени“(Advanced) - таб „Обновяване“(Update) - маркирайте „Проверка за обновявания, но показване на избор дали да се инсталират“( Check for updates, but let me choose whether to install them).
      2. Изтеглете версия 34.0.5 от официалния сайт на Mozilla Firefox.

      При НАП всичко работи, защото използват java

  4. Искам да попитам защо на датата на погашения по кредита ми се начислява просрочие при положение, ча на датата имам достатъчно пари по сметката. Веднъж или два пъти занимавах кредитния ми консултант, но се оказва че явно този проблем стои. Обработката на кредитите при Вас минава сутрин, а аз внасям на датата пари по сметката. Съобразил съм датата на вноска с моите постъпления. Никъде в договора ми за Кредит не пише на "30-то число Сутринта"

Коментирай