AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, имам проблем с достъпа до MyFibank, убедена съм, че въвеждам правилно паролата и потребителското име. Как може да решим проблема?

    1. Здравейте, системата работи нормално, няма проблем с нея. Съветваме Ви да проверите дали правилно изписвате потребителското си име и паролата: на кирилица или латиница е, с малки или главни букви или да опитате да влезете в Моята Fibank през друг браузър. В случай че продължавате да срещате затруднение с достъпа, можете да се свържете с колегите от Онлайн банкиране на телефон: 0700 12 777 или на имейл: my.fibank@fibank.bg Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Проблема с пакетната услуга беше, че колежката ви от фронт офис беше объркала пакетите и настройките и не ги беше активирала правилно. Проблема не беше в това, че не съм чакал достатъчно време, за да може пакета да влезе в сила.
      Проблема беше решен с преподписване на всичко в друг офис.
      Знам какво

  2. Здравейте,

    Възползвах се от пакетната ви услуга "Моят избор Онлайн" въпреки това, когато правя вътрешнобанкови преводи заплащам такса от 0.50 лв за всеки превод.
    Защо

    1. Здравейте, Ако сте закупил пакета вчера, вътрешнобанковите преводи са били таксувани, тъй като пакетът реално е активен от деня, следващ този на закупуването му (записано е в Общите условия). Т.е. днес пакетът Ви "Моят избор онлайн" вече е активен и не би трябвало да се начислява такса за вътрешнобанкови преводи. Относно Вашето предишно запитване - за Инфонотари, колегите разгледаха случая и бихме искали да се свържем с Вас. Ще Ви бъде ли удобно да ни изпратите телефон за връзка на: marketing@fibank.bg? Предварително Ви благодарим! Поздрави от нашия екип :)

  3. Здравейте, имам въпрос за новата услуга която предлагате:

    ----------
    Уважаеми клиенти,
    Уведомяваме Ви, че Тарифата за такси и комисиони на ПИБ АД е допълнена с приложимите такси по нова банкова услуга - e-mail известяване, с които можете да се запознаете
    http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_CI_XI_CII_XV_13-02-2015.pdf
    -----------

    Това e-mail известяване би трявало да става веднага при авторизацията на картата, когато се заплаща СМС.
    Как се активира тази услуга.
    Според вашите колеги в банков клон услугата се настройва в my.fibank, но там няма такава настройка.
    Има само за вечерните репорти, които се предлагат от години.

    1. Здравейте, към момента можете да заявите услугата e-mail известяване само в офис на Fibank. Извиняваме се за объркването, което се е получило. С услугата e-mail известяване ще Ви изпращаме уведомления за авторизации с банкови карти на имейл. Ще получавате информация периодично или при възникването на определено събитие за движения и наличности по банкови сметки, операции по дебитни и кредитни карти, кредити, др. банкови услуги. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Благодаря за отговора.След като е 30 календарни дни,защо Вашите колеги не закриха сметката ми на 30.01.2015г,предвид подаденото предизвестие от 30.12.2014г,и трябваше да чакам до 09.02.2015г????
    Бях там на 30.01.2015г. и ме върнаха.

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили данните си на имейл: marketing@fibank.bg, за да направим справка? Необходими са ни: трите Ви имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата. Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

  5. По повод предишния коментар на г-н Любомир Димитров,искам да попитам следното:Тези 30 дни,описани в т.3 от предизвестието как се смятат:работни,календарни,непочивни,почивни и т.н.?

Коментирай