AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, За да направим справка по запитването Ви, бихте ли ни изпратили Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на: marketing@fibank.bg. Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibnak

  1. Ужаваема ПИБ,

    Бихте ли обучили служителите в централния клон на Драган Цанков как се работи с подписи на ИнфоНотари и как всъщност се издават те.

    1. Здравейте, благодарим Ви за обратната връзка и се извиняваме за създаденото неудобство. Бихте ли ни изпратили малко повече информация за случая на имейл: marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Здравейте, извиняваме се за забавянето на отговора ни. Колегите проучиха случая и бихме желали да се свържем с Вас по телефона. Бихте ли ни изпратили телефон за контакт на имейл: marketing@fibank.bg? Предварително Ви благодарим! Успешен ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте!
    Имам разплащателна сметка във Вашата банка през която всеки месец автоматично се плащат четири битови сметки чрез услугата "Електронни битови сметки".Тъй като от няколко месеца насам ползвам плащане на битови сметки чрез услугата Ви в My FiBank,бих искал да премахнете изцяло плащането на тези четири сметки(ще ги плащам през My Fi Bank)Бихте ли ми казали как може да стане това без да се налага да посещавам Ваш офис(поради трудноподвижност)
    Надявам се на разбиране и Ви благодаря предварително

    1. Здравейте, Можете да прекратите услугата единствено в офис на Fibank - лично или с нотариално заверено пълномощно. В случай че желаете, можем да Ви изпратим пълномощното на имейл. Оставаме на разположение за допълнително съдействие. Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Много странно.Би ми било любопитно да чуя или видя аргументите за това.Нали не искате да ми кажете че в случай на сгрешена сметка(примерно)която не искам да платя, не мога да се обадя по телефона и да стопирам плащането а трябва да идвам до Ваш офис.И какво става ако съм в чужбина или болен на легло.
      Както и да е,аз ще намеря начин да спра плащането на сметките,но вместо това да стане по лесния начин,трябва да занимавам близки и роднини

  3. Здравейте,

    защо в Техномаркет, се отказва заплащането с карта на теминал на ПИБ с при желание за разход/набиране на точки по програма YES? Например, в Техномаркет- Скай Сити - София, няколко минути твърдо се опитваха да ме разубедят да не използвам точките си. Отделно се оказа, че теминала е отдавна е развален и захвърлен някъде си. Същото е положението и в Техномаркет- Mall Sofia, там направо ми казаха, че повече не работят с ПИБ. В крайна сметка Техномаркет продължава ли да е част от програма YES или не?

    1. Здравейте, благодарим Ви за подадената информация. Техномаркет е партньор на Fibank в Програма YES. Във връзка със създаденото неудобство ще изпратим служители на банката до посочените обекти на Техномаркет, за да проверят на място какво е техническото състояние на терминалите на Fibank. За проблема сме сигнализирали и ръководството на Техномаркет, като очакваме тяхното съдействие за решаването на проблема във възможно най-кратки срокове. Поздрави, Екипът на Fibnak

  4. Klient sam na bankata. Imam kreditna karta, po koyato ne dalja nikakvi plashtaniya, sumata po kredita e nalichna po smetkata, ne dalja taksa obslujvane I dori ima pari v poveche vneseni. Namiram se v Nova Zelandiya. Nyamam nujda ot tazi smetka I iskam da ya zakriya. Ostavenoto palnomoshtno na moi rodnina ne kvlyuchva klauza zakrivane na tazi tocno smetka, no klyuchva klauza da me predstavlyava pred vsichki banki, kadeto imam otkriti smetki. Az ne planiram vrashtane skoro v Bulgaria. Nyamame bulgarsko posolstvo tuk v Nova Zelandiya. Nai-blizkoto e v Australia I razhodite da se otide do tam samo za da se napravi palnomoshtno sa golemi.
    Bihte li mi kazali kakav e reda da zakriya tazi smetka ot chujbina. Imam dostap do moyata fibank po internet, no ne vijdam tazi opciya za zakrivane na smetkata.
    Razchitam, che razbirate absurdnostta na situaciyata. Advokat sam s dalgogodishna praktika I mi se iska da vyarvam, che v nashe vreme ima vazmojnost da se razreshi tozi problem distancionno. Ochakvam vashiya otgovor.
    Blagodarya vi.

Коментирай