AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, благодарим Ви за подадената информация. Техномаркет е партньор на Fibank в Програма YES. Във връзка със създаденото неудобство ще изпратим служители на банката до посочените обекти на Техномаркет, за да проверят на място какво е техническото състояние на терминалите на Fibank. За проблема сме сигнализирали и ръководството на Техномаркет, като очакваме тяхното съдействие за решаването на проблема във възможно най-кратки срокове. Поздрави, Екипът на Fibnak

  1. Klient sam na bankata. Imam kreditna karta, po koyato ne dalja nikakvi plashtaniya, sumata po kredita e nalichna po smetkata, ne dalja taksa obslujvane I dori ima pari v poveche vneseni. Namiram se v Nova Zelandiya. Nyamam nujda ot tazi smetka I iskam da ya zakriya. Ostavenoto palnomoshtno na moi rodnina ne kvlyuchva klauza zakrivane na tazi tocno smetka, no klyuchva klauza da me predstavlyava pred vsichki banki, kadeto imam otkriti smetki. Az ne planiram vrashtane skoro v Bulgaria. Nyamame bulgarsko posolstvo tuk v Nova Zelandiya. Nai-blizkoto e v Australia I razhodite da se otide do tam samo za da se napravi palnomoshtno sa golemi.
    Bihte li mi kazali kakav e reda da zakriya tazi smetka ot chujbina. Imam dostap do moyata fibank po internet, no ne vijdam tazi opciya za zakrivane na smetkata.
    Razchitam, che razbirate absurdnostta na situaciyata. Advokat sam s dalgogodishna praktika I mi se iska da vyarvam, che v nashe vreme ima vazmojnost da se razreshi tozi problem distancionno. Ochakvam vashiya otgovor.
    Blagodarya vi.

    1. Здравейте, Колегите ще Ви съдействат за разрешаване на казуса. За целта е необходимо да изпратите имейл с Вашите три имена и ЕГН на email: bboyan@offices.fibank.bg Също така, ако не сте представила пълномощно в наш офис, моля да го приложите сканирано към мейла. Имейлът, от който ще очакваме данните Ви, трябва да е от този, с който сте регистрирана в Моята Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, аз съм ваш клиент и бих искала да попитам защо от скоро забелязвам, че има такса теглене от банкомaти на ПИБ?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, няма промяна при таксите за теглене от АТМ устройства на Fibank. При теглене с карта Debit MasterCard PayPass няма такса, независимо дали теглите от банкомат на Fibank или от друг. При теглене с дебитна карта Maestro или VISA Electron/V PAY таксата е 0.20 лв. Детайлна информация можете да откриете в Тарифата на Банката - http://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf (стр. 23). Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Какво означава сменените места на бонус и лихва в IQ сметка кое е вярното.
    Как да се разбира раздел ХII от лихвения бюлетин отнесено към IQ сметка. Ако обичате да поясните в по разбираем вид. Може и лично на мейла ми да пишете.
    С уважение ваш клиент Симеонов

    1. Здравейте, Бонусът към IQ сметката, описан в лихвения бюлетин, е актуален. Раздел 12 не се отнася към IQ сметката. Условията по IQ сметката са разделени в таблица 1 - за физически лица и в таблица 2 – за юридически лица. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Получих ултимативен SMS , че ако незабавно не платя дължимите 10 лв. ще ми бъде блокирана кредитната карта .
    Не коментирам, че нямах задължние , в същият ден бях погасил фаталните 10 лв, но това не е проверено . Въпросът ми е имате ли представа , какви последствия за клиента Ви можед да има блокирането на картата заради 10 лв , ако съм в чужбина , трябва да платя хотел,или рент а кар или каквото и да било и картата ми е блокирана . аз не мога да повярвам . Моля отговорете ми това възможно ли е . Ако това е така - много благодаря за Вашата кредитна карта , не желая такава рискова услуга за която плащам .

    1. Здравейте, Извиняваме се за възникналото неудобство. За да проверим защо е възникнал проблемът и да го разрешим, е необходимо да направим справка за Вашата карта. За целта Ви молим да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на карта Ви на e-mail: marketing@fibank.bg Ще очакваме обратна връзка от Вас, за да можем да разрешим казуса максимално бързо. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте, бих искал да попитам - какво става ако 3 пъти си сгрешил ПИН код по карта. И какъв е редът за възстановяването му.Благодаря, предварително.

Коментирай