AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Колегите ще Ви съдействат за разрешаване на казуса. За целта е необходимо да изпратите имейл с Вашите три имена и ЕГН на email: bboyan@offices.fibank.bg Също така, ако не сте представила пълномощно в наш офис, моля да го приложите сканирано към мейла. Имейлът, от който ще очакваме данните Ви, трябва да е от този, с който сте регистрирана в Моята Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте, аз съм ваш клиент и бих искала да попитам защо от скоро забелязвам, че има такса теглене от банкомaти на ПИБ?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, няма промяна при таксите за теглене от АТМ устройства на Fibank. При теглене с карта Debit MasterCard PayPass няма такса, независимо дали теглите от банкомат на Fibank или от друг. При теглене с дебитна карта Maestro или VISA Electron/V PAY таксата е 0.20 лв. Детайлна информация можете да откриете в Тарифата на Банката - http://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf (стр. 23). Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Какво означава сменените места на бонус и лихва в IQ сметка кое е вярното.
    Как да се разбира раздел ХII от лихвения бюлетин отнесено към IQ сметка. Ако обичате да поясните в по разбираем вид. Може и лично на мейла ми да пишете.
    С уважение ваш клиент Симеонов

    1. Здравейте, Бонусът към IQ сметката, описан в лихвения бюлетин, е актуален. Раздел 12 не се отнася към IQ сметката. Условията по IQ сметката са разделени в таблица 1 - за физически лица и в таблица 2 – за юридически лица. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Получих ултимативен SMS , че ако незабавно не платя дължимите 10 лв. ще ми бъде блокирана кредитната карта .
    Не коментирам, че нямах задължние , в същият ден бях погасил фаталните 10 лв, но това не е проверено . Въпросът ми е имате ли представа , какви последствия за клиента Ви можед да има блокирането на картата заради 10 лв , ако съм в чужбина , трябва да платя хотел,или рент а кар или каквото и да било и картата ми е блокирана . аз не мога да повярвам . Моля отговорете ми това възможно ли е . Ако това е така - много благодаря за Вашата кредитна карта , не желая такава рискова услуга за която плащам .

    1. Здравейте, Извиняваме се за възникналото неудобство. За да проверим защо е възникнал проблемът и да го разрешим, е необходимо да направим справка за Вашата карта. За целта Ви молим да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на карта Ви на e-mail: marketing@fibank.bg Ще очакваме обратна връзка от Вас, за да можем да разрешим казуса максимално бързо. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте, бих искал да попитам - какво става ако 3 пъти си сгрешил ПИН код по карта. И какъв е редът за възстановяването му.Благодаря, предварително.

    1. Здравейте! Ако сте забравили Вашия ПИН на дебитната Ви карта, е необходимо да се обадите на един от следните телефони: +359 2 817 1143 +359 2 817 1142; +359 888 68 10 10 Отново на тези телефони е необходимо да се обадите, ако сте блокирали Вашата карта в резултат на въвеждане на грешен ПИН код. При блокирана карта е нужно тя да бъде преиздадена отново, като първо информирате за това на посочените телефони на гърба на картата.

  5. здравейте
    пак пиша и пак същия въпрос , който най-вероятно сте изтрили вчера :
    - след 4.12.2014 година , ще разделите ли потока клиенти така че да не се затруднява работата .
    Поздрави

Коментирай