AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Отговорихме на въпроса Ви вчера: Кирил К 02.12.2014 @ 14:05 здравейте дали предвиждате да има разделение на процесите след 04.12 , какво имам предвид : – клиенти КТБ – клиенти ПИБ нещо което смятам за важно зада не пречи на работата на вашите клиенти . Поздрави Отговор Customer Support 02.12.2014 @ 16:04 Здравейте! За максимално удобство на нашите клиенти всички наши офиси и клонове ще обслужват както клиенти на банката, така и вложители в КТБ. Разполагаме с достатъчно ресурс, за да бъдат обслужени всички клиенти без да е необходимо специално обособени гишета за вложители в КТБ. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. От 3 часа не мога да отворя електронното банкиране efibank i MyFibank!
    Какво става?
    02.12.2014 / 00:55

    1. Здравейте! Вчера имаше затруднения с достъпа. Функционалността на всички системи към момента е възстановена. В случай на затруднения не се колебайте отново да ни пишете тук или да се свържете с нас на някой от посочените телефони на сайта.

  2. По какви причини и по каква логика физическо лице, което има пълномощно да тегли колкото иска пари от сметка на друго лице - титуляр на сметката, не може да получи преиздадената дебитна карта по съответната сметка с пълномощно? Нали затова се дава пълномощно, защото по някаква причина титулярът не може да се яви лично в банката.

    1. Здравейте! Основанията за това са описани в чл.54 от ЗПУПС Чл. 54. (1) Доставчикът на платежни услуги, който издава платежен инструмент, има следните задължения: да осигури недостъпност на персонализираните защитни характеристики на платежния инструмент за лица, различни от ползвателя на платежни услуги, който има право да използва платежния инструмент, без да се засягат задълженията на ползвателя на платежни услуги по чл. 53); В Общите условия на Банката изрично е посочено, че картата се предава лично на Оправомощения ползвател.

  3. Съжалявам, но май не разбирате за какво става въпрос. Проблемът не е в КЕП, проблемът е във Вашия софтуер.

    1. Здравейте! Докато официално не се пусне от страна на Mozilla нов модул за криптографско подписване, няма как да предприемем мерки, които засягат нашата система. Очакванията са, че в следващата версия ще има такъв модул. Към момента можете да подписвате с КЕП, като използвате IE или по-стара версия на Firefox от последната.

  4. Здравейте,

    Имате ли намерение да оправите невъзможността да бъдат подписвани преводи с Mozilla Firefox 33? От Виртуалния клон ми казаха, че се очаква в следващата версия на Mozilla този бъг да бъде отстранен. Да, ама не! Ето тук https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1030963 достатъчно ясно е казано, че тази функционалност ще бъде окончателно премахната поради това, че е нестандартна и зле поддържана. Обсъжда се да бъде временно разрешена за да могат сайтовете, които я ползват да направят съоветните промени. Но в дългосрочен план ще бъде премахната. Какво мисли да прави банката по този въпрос? Съветите да се ползва Internet Explorer не се приемат по подразбиране. Съветите да се ползва Firefox 32 или по-стара застрашават сигурността на клиентите.

    1. Здравейте! КЕП се издава от лицензирани издатели на територията на България. В този смисъл въпросът е редно да отправите към Вашия издател на КЕП, тъй като Банката няма пряко отношение и невъзможността да бъдат подписвани преводи с Mozilla Firefox 33 не зависи от системите, които ползва Банката.

  5. Здравейте,

    Искам да Ви попитам за една моя много стара сметка:
    Като я откривах нямаше месечна такса, не съм я ползвал и не ми е съобщено по никакъв начин, че от известно време има такса и вече е на - 70лв.Защо всички други банки при липса на движение за година ги закриват служебно, а Вие без да ме уведомите сте ми променили условията по сметката. Аз щях да си я закрия ако знаех за това. Малко в кръга на майтапа, живи и здрави след 15 години, да не ми вземете телевизора.
    Въпроса ми е ще се уредят ли и при Вас нещата с тези мъртви сметки. По моя договор аз не Ви дължа такси и не съм уведомен и не смятам да Ви ги изплащам, просто защото не са заслужени. Плащал съм Ви за много неща, но в случая не мисля, че сте прави да ми ги искате.

    Поздрави,
    Камен

Коментирай