AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Във версиите на Mozilla Firefox 33 и 35 самите разработчици на браузъра са премахнали вградената функционалност за дигитално подписване. Това означава, че не е възможно подписване с КЕП, независимо от кой издател е подписа, когато се ползва такава версия на браузъра. Този проблем е наличен при всички банки, които поддържат дигитално подписване на документи - най-сигурното подписване с КЕП. При НАП случаят е различен - там не се използва такъв вид дигитално подписване. За да можете да извършвате преводи с КЕП, е необходимо да използвате браузър, който поддържа тази функция: Firefox 34, 32 или по-стара, или Internet Explorer от версия 11 до версия 7. Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Тъй като ПИБ най-вероятно няма да ви отговорят, Има разработен АДД за Мозила, - https://www.b-trust.org/en/news/digital-signing-in-mozilla-firefox-35
      ( не мога да кажа колко е сигурен и до колко се препоръчва използването му)
      Алтернативно може да направите да преминете към по-ниска версия на Мозила по следния начин:

      1. За забраняване на автоматичното обновяване на браузъра: от меню „Инструменти“ (Tools) - „Настройки“ (Options) - таб „Разширени“(Advanced) - таб „Обновяване“(Update) - маркирайте „Проверка за обновявания, но показване на избор дали да се инсталират“( Check for updates, but let me choose whether to install them).
      2. Изтеглете версия 34.0.5 от официалния сайт на Mozilla Firefox.

      При НАП всичко работи, защото използват java

  1. Искам да попитам защо на датата на погашения по кредита ми се начислява просрочие при положение, ча на датата имам достатъчно пари по сметката. Веднъж или два пъти занимавах кредитния ми консултант, но се оказва че явно този проблем стои. Обработката на кредитите при Вас минава сутрин, а аз внасям на датата пари по сметката. Съобразил съм датата на вноска с моите постъпления. Никъде в договора ми за Кредит не пише на "30-то число Сутринта"

    1. Здравейте, За да направим справка по запитването Ви, бихте ли ни изпратили Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на: marketing@fibank.bg. Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibnak

  2. Ужаваема ПИБ,

    Бихте ли обучили служителите в централния клон на Драган Цанков как се работи с подписи на ИнфоНотари и как всъщност се издават те.

    1. Здравейте, благодарим Ви за обратната връзка и се извиняваме за създаденото неудобство. Бихте ли ни изпратили малко повече информация за случая на имейл: marketing@fibank.bg? Предварително благодарим! Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Здравейте, извиняваме се за забавянето на отговора ни. Колегите проучиха случая и бихме желали да се свържем с Вас по телефона. Бихте ли ни изпратили телефон за контакт на имейл: marketing@fibank.bg? Предварително Ви благодарим! Успешен ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте!
    Имам разплащателна сметка във Вашата банка през която всеки месец автоматично се плащат четири битови сметки чрез услугата "Електронни битови сметки".Тъй като от няколко месеца насам ползвам плащане на битови сметки чрез услугата Ви в My FiBank,бих искал да премахнете изцяло плащането на тези четири сметки(ще ги плащам през My Fi Bank)Бихте ли ми казали как може да стане това без да се налага да посещавам Ваш офис(поради трудноподвижност)
    Надявам се на разбиране и Ви благодаря предварително

    1. Здравейте, Можете да прекратите услугата единствено в офис на Fibank - лично или с нотариално заверено пълномощно. В случай че желаете, можем да Ви изпратим пълномощното на имейл. Оставаме на разположение за допълнително съдействие. Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Много странно.Би ми било любопитно да чуя или видя аргументите за това.Нали не искате да ми кажете че в случай на сгрешена сметка(примерно)която не искам да платя, не мога да се обадя по телефона и да стопирам плащането а трябва да идвам до Ваш офис.И какво става ако съм в чужбина или болен на легло.
      Както и да е,аз ще намеря начин да спра плащането на сметките,но вместо това да стане по лесния начин,трябва да занимавам близки и роднини

Коментирай