AskFibank

Fibank 2995

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Искам да Ви попитам за една моя много стара сметка:
    Като я откривах нямаше месечна такса, не съм я ползвал и не ми е съобщено по никакъв начин, че от известно време има такса и вече е на - 70лв.Защо всички други банки при липса на движение за година ги закриват служебно, а Вие без да ме уведомите сте ми променили условията по сметката. Аз щях да си я закрия ако знаех за това. Малко в кръга на майтапа, живи и здрави след 15 години, да не ми вземете телевизора.
    Въпроса ми е ще се уредят ли и при Вас нещата с тези мъртви сметки. По моя договор аз не Ви дължа такси и не съм уведомен и не смятам да Ви ги изплащам, просто защото не са заслужени. Плащал съм Ви за много неща, но в случая не мисля, че сте прави да ми ги искате.

    Поздрави,
    Камен

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. За да бъде разгледан Вашият случай, препоръчваме да изберете един от следните варианти: Вариант е да изпратите детайлна информация, като попълните формата от нашия сайт, както е описано, тук http://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386 и изпратите информацията на complaints@offices.fibank.bg. Другата възможност е да ни пишете на e-mail marketing@fibank.bg, като опишете детайлно случая и предоставите Вашите три имена, ЕГН и координати за обратна връзка.

  2. Здравейте,

    При "Кредитни карти с промоционални условия", линка с правилата на промоцията дава грешка, а ми се искаше да го видя.

    1. Здравейте! За кой от текстовете става въпрос? Възможно е материалът, за който пишете, да е по-стар и поради това линкът вече да не е активен към настоящия момент. Можете да откриете актуалните условия за промоцията с кредитни карти на нашия сайт тук >> http://www.fibank.bg/bg/svetovni-karti-svetovni-nagradi/page/3764#nasheto-predlojenie

  3. Здравейте, използвам ваша кредитна карта виза с лимит 2000лв , имам и потребителски кредит от 4000лв до март 2017 по който вноската е 130лв на месец. Месечния ми доход е средно чисто 1300лв, работя от 3.5 години на текущото си място.Лятото на 2015та, Планирам да кандидатствам за ипотечен кредит на стойност 40 000 лева за 20 години,за дофинансиране за покупка на имот с обща стойност 105 000лв. Въпроса ми е каква тежест ще окажат кредитната карта и кредита и ще трябва ли да се откажа от картата и съответно на погася предварително кредита, за да няма пречки при отпускането на ипотечния кредит.

    Благодаря.

    1. Здравейте! Вашето запитване беше препратено към колеги - кредитни специалисти, които ще се свържат с Вас допълнително по поставения от Вас въпрос.

  4. Имам един въпрос. Реших да си регистрирам дебитната карта в paypal вкарах си данните те ми дръпнаха 1.50 евро от картата и трябваше да ми излезне някакъв код. Като проверя на банкомат колко $ имам в картата ми излиза че са с 1.5 по малко но като дам на Извлечения/Отчет и задам датата не ми излиза нищо.

    1. Здравейте! За да направим справка, моля, изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта. Предварително Ви благодарим.

  5. Не съм съвсем съгласен с твърдението "след сливането или са преподписали условията си в Мтел, регистрацията на задължения в My Fibank се извършва по мобилен номер".
    Аз имам предподписани два договора за интернет на два отделни адреса и клиентският ми номер НЕ е мобилен номер, започват с 100ххххххххх. Съгласен съм, че има още много стари абонати, за това нека в секция "Интернет" има и Мегалан Нетуърк АД и МТел.

    1. Благодарим Ви за препоръките и обратната връзка. Към момента това е информацията, която изисква търговецът и съответно посредникът при тези разплащания. В случай, че тя бъде променена, ще се актуализира и в системата My Fibank. Успешна седмица!

Коментирай