Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
КаменК 2014-12-03 17:04:16
Здравейте, бих искал да попитам - какво става ако 3 пъти си сгрешил ПИН код по карта. И какъв е редът за възстановяването му.Благодаря, предварително.
Customer Support 2014-12-03 17:29:01
Здравейте! Ако сте забравили Вашия ПИН на дебитната Ви карта, е необходимо да се обадите на един от следните телефони: +359 2 817 1143 +359 2 817 1142; +359 888 68 10 10 Отново на тези телефони е необходимо да се обадите, ако сте блокирали Вашата карта в резултат на въвеждане на грешен ПИН код. При блокирана карта е нужно тя да бъде преиздадена отново, като първо информирате за това на посочените телефони на гърба на картата.
Кирил К 2014-12-03 10:36:56
здравейте
пак пиша и пак същия въпрос , който най-вероятно сте изтрили вчера :
- след 4.12.2014 година , ще разделите ли потока клиенти така че да не се затруднява работата .
Поздрави
Customer Support 2014-12-03 10:53:36
Здравейте! Отговорихме на въпроса Ви вчера: Кирил К 02.12.2014 @ 14:05 здравейте дали предвиждате да има разделение на процесите след 04.12 , какво имам предвид : – клиенти КТБ – клиенти ПИБ нещо което смятам за важно зада не пречи на работата на вашите клиенти . Поздрави Отговор Customer Support 02.12.2014 @ 16:04 Здравейте! За максимално удобство на нашите клиенти всички наши офиси и клонове ще обслужват както клиенти на банката, така и вложители в КТБ. Разполагаме с достатъчно ресурс, за да бъдат обслужени всички клиенти без да е необходимо специално обособени гишета за вложители в КТБ. Поздрави, Екипът на Fibank
Генчо Христов 2014-12-02 01:56:00
От 3 часа не мога да отворя електронното банкиране efibank i MyFibank!
Какво става?
02.12.2014 / 00:55
Customer Support 2014-12-02 10:41:55
Здравейте! Вчера имаше затруднения с достъпа. Функционалността на всички системи към момента е възстановена. В случай на затруднения не се колебайте отново да ни пишете тук или да се свържете с нас на някой от посочените телефони на сайта.
Румяна Коцева 2014-11-22 18:05:53
По какви причини и по каква логика физическо лице, което има пълномощно да тегли колкото иска пари от сметка на друго лице - титуляр на сметката, не може да получи преиздадената дебитна карта по съответната сметка с пълномощно? Нали затова се дава пълномощно, защото по някаква причина титулярът не може да се яви лично в банката.
Customer Support 2014-11-25 11:27:38
Здравейте! Основанията за това са описани в чл.54 от ЗПУПС Чл. 54. (1) Доставчикът на платежни услуги, който издава платежен инструмент, има следните задължения: да осигури недостъпност на персонализираните защитни характеристики на платежния инструмент за лица, различни от ползвателя на платежни услуги, който има право да използва платежния инструмент, без да се засягат задълженията на ползвателя на платежни услуги по чл. 53); В Общите условия на Банката изрично е посочено, че картата се предава лично на Оправомощения ползвател.
Иван Горинов 2014-11-17 21:58:00
Съжалявам, но май не разбирате за какво става въпрос. Проблемът не е в КЕП, проблемът е във Вашия софтуер.
admin 2014-11-18 11:14:08
Здравейте! Докато официално не се пусне от страна на Mozilla нов модул за криптографско подписване, няма как да предприемем мерки, които засягат нашата система. Очакванията са, че в следващата версия ще има такъв модул. Към момента можете да подписвате с КЕП, като използвате IE или по-стара версия на Firefox от последната.