AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Възможно е в случай, че става въпрос за ипотечен кредит за закупуване на жилище в България, като е необходим и втори съкредитоискател, който живее в България и получава доходи и се осигурява в България, като отговаря на изискванията при подаване на документите.

  1. Здравейте.
    Използвам онлайн банкирането на банката(e-fibank.bg) от години и като цяло съм много доволен от предоставяната услуга. Имам въпрос относно блокираните суми по кредитни карти, които в банкирането все още не се отразяват и това прави невъзможно проверката на текущото салдо. Проблема става доста сериозен когато човек пътува, понеже обикновено при резервации (най вече кола под наем) търговците блокират повече пари (като застраховка).
    Предвиждате ли поддръжка на блокираните суми за крединтни карти (по подобие на дебитните)? Или поне възможност за проверка на актуално салдо (от което са изключени блокираните суми).

    Поздрави
    Йордан

  2. Ако падежа на депозит се пада събота и неделя, а искам да изтегля пари от него задължително ли е да го направя през почивните дни или може и първия работен ден?

    1. Здравейте! Ако падежът е събота или неделя, можете да изтеглите сумата и в първия работен ден. Ако сумата е над 5000 лева, е необходимо да направите 2-3 дни предварително заявка за тегленето на сумата.

  3. Здравейте,

    Имате ли възможност да предложите приложение за електронни токен кодове за виртуалния банков клон? Като отделно приложение за Android/Iphone или като функционалност във вече съществуващото приложение?

    1. Здравейте! Към момента подобна функционалност не е налична. Ние развиваме непрекъснато нашите дистанционни услуги и работим върху оптимизирането им. Благодарим Ви за отправените запитвания и предложения. Всяка новост представяме в нашия сайт, тук и във Facebook страницата ни. Когато тази функционалност бъде налична, ще публикуваме информация и ще информираме всички клиенти.

  4. Здравейте, правилно ли съм разбрала, че при получаване на превод от друга страна от ЕС (до 10000 евро), не ми се начислява такса?
    Oще едно въпросче, понеже нещо не ми е ясен списъкът с такси и комисиони - превод от сметката ми в ПИБ към сметка в ЕС е 2 евро за сума под 500 евро? А за суми над 500 евро (например 501 евро) съществуват само експресни преводи с такса 60 евро онлайн и офлайн експресни преводи, което пък в случая би ми струвало 35 евро? Ще съм много благодарна за разяснение :)

    1. Здравейте! Правилно сте разбрала, че при получаване на превод от друга страна от ЕС (до 10000 евро) не се начислява такса. За превод от сметка във Fibank към сметка в ЕС таксата е 2 евро + 10 евро swift за сума до 500 евро включително. Останалата информация, която сте описала е точно така.

  5. Здравейте,
    Аз съм от клиентите,които би следвало да получат
    Debit MasterCard.Как мога да разбера в кой клон мога дя си я взема?А мога ли да я получа в клон по желание
    Благодаря!

    1. Здравейте! Ако имате предвид получаването на карта Debit MasterCard от клиентите, които имат ненарушени депозити през м. юни, можете да заповядате в удобен за вас клон на банката и да разговаряте с наш служител. Картата не се издава автоматично, а след направена справка в системата, че клиентът отговаря на условията и заяви желание, че иска да получи картата.

Коментирай