AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, в сутрешния блок на БТВ около 7:45-8:00ч в студиото гостуваха Вл.Каролев и една дама, чието име не разбрах. Въпросната дама публично, през медиите направи изказвания, които според мен уронват доброто име на ПИБ. Прегледайте запис от предаването и предприемете необходимите действия за защита на вашата позиция и сезирайте компетентните органи за прилагане на чл.152а, ал.2 от ЗКИ.
    УСПЕХ!

    1. Здравейте! Запознати сме с информацията и сме предприели необходимите мерки. Благодарим Ви.

  2. Здравейте
    Лоялен клиент съм на банката повече от 10 години, привлякъл съм в бнакта ви стотици мои клиенти.
    не съм теглил пари в периода на кризата и паниката ,а всеки месец продължават да ми се вземат такси въпреки рекламата че няма да има такива до края на годината... моля, обяснете ми защо?

    Поздрави

    1. Здравейте! Условията са за клиенти, които имат депозити и те не са били нарушавани в периода 23 - 30 юни 2014 г. В случай че отговаряте на тях, съветваме Ви, при посещаване на клон на Банката, да помолите служител на фронта да направи справка, като предоставите Вашите лични данни - три имена, ЕГН. Нашите служители ще Ви предоставят допълнително информация на място, след като се легитимирате.

  3. Искам да получа информация относно спестовен влог в евро. Запитването ми е за комисионната, която вероятно ще се отразява в евро. При повторно внасяне към влога, разбрах че е 29 евроцента, тка ли ще се запази или се актуализира всяка година и ако има промяна от какво зависи? Благодаря предварително.

    1. Здравейте! Ако става дума за този продукт: http://www.fibank.bg/bg/page/301#nasheto-predlojenie - няма комисиона при повторно внасяне.

  4. Здравейте, отново! Тъй като преди 10-тина дни тук на всеослушание изказах своето възмущение от обслужването, което получих в един от офисите на банката, сега считам за редно, отново на всеослушание да изкажа своите адмирации от бързата и най-вече компетентна реакция от страна на служителите на същата тази банка за изясняване на ситуацията, за която имах оплакване! Считам, че след вниманието и уважението, с което се отнесоха към мен и моя проблем /при условие, че съм просто един средностатистически техен клиент, а не крупен вложител или кредитополучател/, с право мога да кажа, че за мен те са една от най-коректните банки на българския пазар!

  5. Здравейте,

    Искам да Ви поздравя с невероятната реклама, която пуснахте наскоро!!! Като цяло не съм фен на рекламната индустрия, но това, което сте сътворили е наистина прекрасно! Силните думи, в комбинация с въздействаща музика и прекрасни картини ме карат да пускам звука на телевизора всеки път, когато я видя.

    Поздравления!!!

    1. Благодарим Ви за позитивните отзиви!

  6. Здравейте,
    Имам стоков кредит към "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" и когато реших да платя вноската си чрез https://my.fibank.bg, то за този търговец имаше информация, че трябва "да наредя плащане на месечните си задължения към дружеството поне три работни дни преди датата на падежа."
    Това достоверно ли е, и ако е така, защо е необходимо толкова рано да правя плащане чрез my.fibank. Доколкото знам м/у банковите преводи се реализират същия ден. При комуналните ми плащания се извършват на момента, а при "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" поне три работни дни преди датата на падежа!!!? Моля, за отговор.
    Поздрави!

Коментирай