AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Моля, свържете се с колегите на номер: 0700 12 777 или на адрес: my.fibank@fibank.bg, като предоставите Вашите три имена, ЕГН и клиентски номер, за да бъде направена справка и да можем да окажем съдействие.

  1. Възможно ли да закупя валута: хонг конг долар и японски йени, предполагам е необходима предварителна заявка в клон ?

    1. Здравейте! Препоръчителна е предварителна заявка. При нас можете да закупите японски йени. Що се отнася до долара, можете да го откриете в Никар, на ул. Граф Игнатиев 36, в град София.

  2. Здравейте!
    Интересувам се, защо когато вляза в системата Моята Fibank, с плащанията към мобилните оператори няма проблем , но не мога да добавя абонатни сметки към ЧЕЗ и ВиК . Пробвах многократно , но всеки път излизаше следното съобщение : В момента регистрацията на Клиентски номер ".........." към 'ЧЕЗ България' ЕАД не е възможна. Моля опитайте по-късно!

    1. Здравейте! Въпросните търговци, за които ни пишете, изискват да има излязло задължение, за да можете да ги регистрирате в My Fibank. Когато имате неплатено задължение, ще можете да ги регистрирате.

  3. Здравейте,
    Подадох искане за издаване на кредитна карта на 18.08, но към този момент нямам отговор дали съм одобрена, за да ми бъде издадена такава.
    Бихте ли ми предоставили ел. адрес или телефон, на който бих могла да получа информация за статуса на искането ми.

    Успешен ден!

    1. Здравейте! Изпратете ни трите Ви имена и ЕГН на marketing@fibank.bg, за да направим справка.

  4. Тъй като в Ask FiBank от четвъртък досега не съм получила отговор на сигнала си, а той е наистина важен, поствам го и тук, като се надявам сега да му реагирате.
    След ликвидната криза от юни месец ПИБ обяви, че като жест на благодарност към лоялните клиенти, които не са теглили парите си, премахва такса поддръжка на сметките им до края на годината. Сега обаче виждам, че ми е начислена такава такса. На какво се дължи това неспазване на поетите от банката ангажименти към клиентите, (особено с оглед на продължаващото изключително нестабилно положение в сектора и тоталната криза на доверие в банковите институции)? И кога смятате да го коригирате?

    1. Здравейте! Условията са активни за клиенти, които имат спестявания в банката - т.е. депозити.

  5. Здравейте!Моят въпрос е следният-можеш ли на базата на доходите си в друга страна от ЕС да кандидатстваш за жилищен кредит по възможност без депозит,а като залог жилището,което ще купиш?

Коментирай