AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам един въпрос. Реших да си регистрирам дебитната карта в paypal вкарах си данните те ми дръпнаха 1.50 евро от картата и трябваше да ми излезне някакъв код. Като проверя на банкомат колко $ имам в картата ми излиза че са с 1.5 по малко но като дам на Извлечения/Отчет и задам датата не ми излиза нищо.

    1. Здравейте! За да направим справка, моля, изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри на Вашата карта. Предварително Ви благодарим.

  2. Не съм съвсем съгласен с твърдението "след сливането или са преподписали условията си в Мтел, регистрацията на задължения в My Fibank се извършва по мобилен номер".
    Аз имам предподписани два договора за интернет на два отделни адреса и клиентският ми номер НЕ е мобилен номер, започват с 100ххххххххх. Съгласен съм, че има още много стари абонати, за това нека в секция "Интернет" има и Мегалан Нетуърк АД и МТел.

    1. Благодарим Ви за препоръките и обратната връзка. Към момента това е информацията, която изисква търговецът и съответно посредникът при тези разплащания. В случай, че тя бъде променена, ще се актуализира и в системата My Fibank. Успешна седмица!

  3. Здравейте,
    Вчера се опитвах да регистрирам в my.fibank.bg нова абонатна сметка за Интернет(МегаЛан/Мтел). При избор от секция "Интернет" на търговец "МелагаЛан.." излиза съобщение, че търговеца не може да бъде регистриран в момента и да опитам по-късно. В секция "Телефон" на търговец "Мтел" успях да го регистрирам, но там подвеждащото е, че клиентския номер е GSM номера + последните 4ри числа от фактурата. Реално за Интернета клиенския номер няма нищо общо с GSM номер.
    Предложението ми е да се добави в секция "Интернет" отново търговеца "Мтел" на мястото на "МегаЛан" и ще се добавя реалния клиентски номер. За информация към номера и изискванията може да се обърнете към МТел, но последните 4ри числа отново са последните от фактурата. По този начин няма да има объркване при регистрация на тази услуга.

    Приятен ден!

    1. Здравейте! Важно е да уточним, че Мегалан са собственост на Мтел от сравнително скоро. Все още има стари клиенти на Мегалан, които използват интернет услугите от дълго време и не са подновявали условията на абонаментите си в Мтел (преподписване при промоционални условия в Мтел или при изтичане на абонамента). Тези клиенти разполагат единствено с абонаментен номер в Мегалан и могат да регистрират задълженията си от раздел Интернет – Мегалан Нетуърк АД. За клиентите, които използват интернет услугите на Мегалан, след сливането или са преподписали условията си в Мтел, регистрацията на задължения в My Fibank се извършва по мобилен номер. Много често клиенти използват пакетна услуга, към която освен мобилната услуга, комбинират и Интернет, Телевизия и Фиксирана телефонна услуга или всичко заедно. Тогава във фактурата за мобилната услуга се начисляват всички такси за използваните комбинирани услуги.

  4. Здравейте,
    Има ли начин да вградя в моя интернет сайт, линк за плащана на стоки (покупка през Интернет), подобно на линка на paypal, който вече съм предложил като начин за разплащане на сайта. Благодаря предварително за отговора!

    1. Здравейте! Ще бъде ли удобно на е-mail marketing@fibank.bg да ни пишете по темата, като предоставите Ваш актуален телефонен номер, на който колегите да се свържат с Вас. Поздрави! Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    много неприятно бях изненадан от това, че вече не работите с OMV. Не знам по коя вина е, но е много тъпо и за двете страни. PayPas беше много удобен и бърз начин на плащане. Наличието на банкомати в една от най-големите вериги бензиностанции, много ме/ни улесняваше. Имате ли планове да разположите вече махнатите банкомати от OMV, в друга верига бензиностанции.
    Благодаря

    1. Здравейте! Благодарим Ви за въпроса. Водят се преговори с голяма верига бензиностанции. Когато има повече информация, ще я публикуваме във всички официални информационни канали на Банката.

Коментирай