Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
vladimir ivanov 2014-10-15 09:21:36
Здравейте
Лоялен клиент съм на банката повече от 10 години, привлякъл съм в бнакта ви стотици мои клиенти.
не съм теглил пари в периода на кризата и паниката ,а всеки месец продължават да ми се вземат такси въпреки рекламата че няма да има такива до края на годината... моля, обяснете ми защо?
Поздрави
Customer Support 2014-10-15 11:32:43
Здравейте! Условията са за клиенти, които имат депозити и те не са били нарушавани в периода 23 - 30 юни 2014 г. В случай че отговаряте на тях, съветваме Ви, при посещаване на клон на Банката, да помолите служител на фронта да направи справка, като предоставите Вашите лични данни - три имена, ЕГН. Нашите служители ще Ви предоставят допълнително информация на място, след като се легитимирате.
Велян Савов 2014-10-14 11:08:15
Искам да получа информация относно спестовен влог в евро. Запитването ми е за комисионната, която вероятно ще се отразява в евро. При повторно внасяне към влога, разбрах че е 29 евроцента, тка ли ще се запази или се актуализира всяка година и ако има промяна от какво зависи? Благодаря предварително.
Customer Support 2014-10-14 15:55:14
Здравейте! Ако става дума за този продукт: http://www.fibank.bg/bg/page/301#nasheto-predlojenie - няма комисиона при повторно внасяне.
Н. Николова 2014-10-09 10:38:12
Здравейте, отново! Тъй като преди 10-тина дни тук на всеослушание изказах своето възмущение от обслужването, което получих в един от офисите на банката, сега считам за редно, отново на всеослушание да изкажа своите адмирации от бързата и най-вече компетентна реакция от страна на служителите на същата тази банка за изясняване на ситуацията, за която имах оплакване! Считам, че след вниманието и уважението, с което се отнесоха към мен и моя проблем /при условие, че съм просто един средностатистически техен клиент, а не крупен вложител или кредитополучател/, с право мога да кажа, че за мен те са една от най-коректните банки на българския пазар!
Пламен Димитров 2014-10-08 22:11:00
Здравейте,
Искам да Ви поздравя с невероятната реклама, която пуснахте наскоро!!! Като цяло не съм фен на рекламната индустрия, но това, което сте сътворили е наистина прекрасно! Силните думи, в комбинация с въздействаща музика и прекрасни картини ме карат да пускам звука на телевизора всеки път, когато я видя.
Поздравления!!!
Customer Support 2014-10-09 09:16:54
Благодарим Ви за позитивните отзиви!
Здравко 2014-10-08 14:19:10
Здравейте,
Имам стоков кредит към "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" и когато реших да платя вноската си чрез https://my.fibank.bg, то за този търговец имаше информация, че трябва "да наредя плащане на месечните си задължения към дружеството поне три работни дни преди датата на падежа."
Това достоверно ли е, и ако е така, защо е необходимо толкова рано да правя плащане чрез my.fibank. Доколкото знам м/у банковите преводи се реализират същия ден. При комуналните ми плащания се извършват на момента, а при "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" поне три работни дни преди датата на падежа!!!? Моля, за отговор.
Поздрави!
Customer Support 2014-10-08 17:09:39
Здравейте! Плащанията в системата Моята Fibank са комунални плащания, а не стандартна междубанкова операция (кредитни преводи). Срокът е по изискване на самия Търговец, в случая “Уникредит Кънсюмър Файненсинг”. Ако желаете да извършвате междубанкови операции, то можете да направите това през системата Виртуален банков клон или в удобен за Вас банков офис.
Н. Николова 2014-09-26 18:01:30
Изключително съм от възмутена от начина, по който Вашите служители "пробутват" продуктите Ви! Наскоро получих SMS, че поради изтичане срока на дебитната ми карта, тя е преиздадена /НЕ ПО МОЕ ЖЕЛАНИЕ!/ и днес в банката ИЗРИЧНО попитах служителката дали това е безплатно, в противен случай не желах да ми се дава новата карта. Отговора й беше: "Само 1 лв ще Ви се удържи от сметката." В последствие се оказва, че не е 1 лв, а 5 лв. Считате ли, че правилно по този начин да се лъжат клиентите Ви или просто служителите Ви са изключително некомпетентни? Беше ми казано, че всеки месец ще ми се удържат по 0,50 лв за обработка, така че да си внеса по-голяма сума в картата, а сега разбирам, че за клиенти с депозит в банката Ви, такава такса не се удържа след юни месец!?! Кое в крайна сметка е вярно?