AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Имам стоков кредит към "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" и когато реших да платя вноската си чрез https://my.fibank.bg, то за този търговец имаше информация, че трябва "да наредя плащане на месечните си задължения към дружеството поне три работни дни преди датата на падежа."
    Това достоверно ли е, и ако е така, защо е необходимо толкова рано да правя плащане чрез my.fibank. Доколкото знам м/у банковите преводи се реализират същия ден. При комуналните ми плащания се извършват на момента, а при "Уникредит Кънсюмър Файненсинг" поне три работни дни преди датата на падежа!!!? Моля, за отговор.
    Поздрави!

    1. Здравейте! Плащанията в системата Моята Fibank са комунални плащания, а не стандартна междубанкова операция (кредитни преводи). Срокът е по изискване на самия Търговец, в случая “Уникредит Кънсюмър Файненсинг”. Ако желаете да извършвате междубанкови операции, то можете да направите това през системата Виртуален банков клон или в удобен за Вас банков офис.

  2. Изключително съм от възмутена от начина, по който Вашите служители "пробутват" продуктите Ви! Наскоро получих SMS, че поради изтичане срока на дебитната ми карта, тя е преиздадена /НЕ ПО МОЕ ЖЕЛАНИЕ!/ и днес в банката ИЗРИЧНО попитах служителката дали това е безплатно, в противен случай не желах да ми се дава новата карта. Отговора й беше: "Само 1 лв ще Ви се удържи от сметката." В последствие се оказва, че не е 1 лв, а 5 лв. Считате ли, че правилно по този начин да се лъжат клиентите Ви или просто служителите Ви са изключително некомпетентни? Беше ми казано, че всеки месец ще ми се удържат по 0,50 лв за обработка, така че да си внеса по-голяма сума в картата, а сега разбирам, че за клиенти с депозит в банката Ви, такава такса не се удържа след юни месец!?! Кое в крайна сметка е вярно?

    1. Здравейте! Ще се радваме, ако ни изпратите тази информация на marketing@fibank.bg, като допълните Вашите три имена, ЕГН, в кой офис сте били обслужени и името на служителя, ако имате спомен за него, за да направим проверка.

  3. Благодаря за отговора Ви!

  4. Здравейте! Относно Вашето пояснение - имам излезли задължения, но пак не успявам да добавя сметки , по същия начин стои въпроса и със плащането на данъци.. Отскоро съм клиент на банката, извън България съм в момента и се опитвам да си платя съществуващите задължения, но услугите които "предлагате" си остават неизползваеми поне за мен! Надявам се някои да ми обясни защо?

    1. Здравейте! Моля, свържете се с колегите на номер: 0700 12 777 или на адрес: my.fibank@fibank.bg, като предоставите Вашите три имена, ЕГН и клиентски номер, за да бъде направена справка и да можем да окажем съдействие.

  5. Възможно ли да закупя валута: хонг конг долар и японски йени, предполагам е необходима предварителна заявка в клон ?

    1. Здравейте! Препоръчителна е предварителна заявка. При нас можете да закупите японски йени. Що се отнася до долара, можете да го откриете в Никар, на ул. Граф Игнатиев 36, в град София.

  6. Здравейте!
    Интересувам се, защо когато вляза в системата Моята Fibank, с плащанията към мобилните оператори няма проблем , но не мога да добавя абонатни сметки към ЧЕЗ и ВиК . Пробвах многократно , но всеки път излизаше следното съобщение : В момента регистрацията на Клиентски номер ".........." към 'ЧЕЗ България' ЕАД не е възможна. Моля опитайте по-късно!

Коментирай