AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    бих искала да изтегля 5000 лв от личната си сметка. Трябва ли да се обадя в клона, от който ще ги тегля да заявя предварително сумата или мога направо да отида и да ги изтегля.
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, Антоанета! Можете да заповядате в удобен за Вас клон на Банката и да изтеглите сумата от 5 хил. лева без предварителна заявка. Таксата за операцията е 5 лева за суми до 5000 лева. Хубав ден!

  2. Opravih se sama, blagodarq.

  3. Imam debitna karta pri vas , no se namiram v chyjbina i zatova si napravih online registraciq vuv my.fibank.taka moga da proverqvam moeto saldo.No ot 2 dena kato vlizam i izpisvam parolata mi dava- gre6ka. Opitah se da vlqza nqkolko puti , no sega informaciqta e, 4e e blokirano.Ne sam mnogo kompetentna i se opitah 4rez zabravena parola, no tam mi iska klientski nomer i az ne znam kakvo da pisha.Ne znam kakvo da pravq.

  4. Гарантират ли се депозитите по IQ умна сметка

  5. Здравейте, проблема го има и през wifi, и през мобилен интернет - през мтел и виваком. Инсталирах наново приложението, а след това ресетнах настройките на телефона през фабрични настройки но проблема си остава.

  6. Здравейте
    При проверка на картовите авторизации за кредитната ми карта през мобилното приложение Fibank се получава съобщение server error. Това вероятно е от около седмица но вчера забелязах съобщението.

    1. Здравейте, Петър! Забелязали сме, че този проблем се среща при някои клиенти, когато ползват приложението чрез мобилната мрежа на оператор, а не чрез Wi-fi. Можете ли да ни кажете каква интернет връзка сте ползвали, когато се изписва тази грешка?

  7. Г-н Драгомир Павлов, пиша по повод на вашия коментар за картите и тегленето на Атм. Нямате представа колко хора отиват до банкомата и забравят защо са там и редовно си забравят парите. Хубаво е ,че я има тази промяна така хората не си забравят парите вече, а и е по -удобно. Надявам се че сте разбрали че причинАта не е простовата. А по повод на закриване на картата ,ами закрийте я но никъде няма да Ви предложат по-добри условия за картите от тук.

  8. Здравейте,

    Опитах се да си сложа 3D парола на дебитната карта,но ми излиза следната грешка:

    "код:EU-0000
    описание: Неразпозната грешка
    Инструкции:Моля позвънете в Fibank."

    Писах на колегите Ви в my.fibank и ми препоръчаха следното:

    "Необходимо е да изчистите временната памен на вашият браузер и да го рестартирате.
    3D паролата може да е само букви и цифри като буквите трябва да са на латиница."

    Аз им отговорих следното:

    "След изчистването на кеша от браузъра и след рестартирането му проблема
    пак си го има.Паролата,която използвам е само букви и цифри като буквите
    са на латиница."

    Но от 10:30 днес повече не ми върнаха отговор.Моля да погледнете моя казус.


    Поздрави

Коментирай