AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Проблема описан по-горе се разреши с друг браузър.

  1. Здравейте,
    Кандидаствам по промоционален кредит,който е в сила от 14 юли до 31 юли 2014г.Одобрението го получих на 21.07.2014г.,но потвърждение и до момента нямам. В първоначалните разговори с кредитните инспектори се уточнихме ,че до 2 дни след одобрението ще си получим парите. Къде е проблема и кога мога да разчитам на тези пари ?

  2. Здравейте, искам да попитам възможно ли е дублиране на плащане за комунални сметки? Благодаря.

    1. Аз вярвам че дори и да платиш двойно дадена сметка, търговецът ще ти пази парите като кредит за следващи задължения. Но все пак за да ти помогнат от Банката подобаващо, може да споменеш начина по който е платено /платежно нареждане, my.fibank, epay, директен дебит/ и също така кой е търговеца. Едва тогава може да се направи конкретна проверка и да ти се каже в случай на двойно платена фактура дали конкретния търговец ще ти държи парите като кредит.

      Най-добре се свържи с конкретния търговец и изясни какъв ти е баланса при него. Това е съвсем нормална практика например при отсъствие от адрес да се внасят по-високи суми в полза на търговец за да може да се "плащат" сметките докато те няма. Като цяло нямаш повод за притеснение защото парите едва ли са изгорели.

  3. Моля да ми разясните за какъв период от време се отпуска сумата по новият ви Лесен кредит ! ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ!
    Подала съм документи на 14.07.14г

  4. Здравейте. Имате ли представа каква може да е причината да не работи функционалността PayPass на картите от Fibank в САЩ?

  5. Получена е, благодарим Ви. Колегите правят проверка и ще Ви пишат допълнително на e-mail.

  6. Здравейте,

    изпратих изисканата от Вас информация.

    P.S. През цялото време телефона ми беше включен и имах обхват.

  7. Здравейте,

    Имам дебитна карта при вас с активирана услугата SMS известия при
    авторизации с банкови карти, с което едно от предимството и е :

    "спокойствие – ако установите неправомерно ползване на Вашата карта,
    сигнализирате веднага във Fibank или Diners Club България. По този начин
    се предпазвате от риска да загубите пари, ако Вашата карта е открадната,
    загубена или фалшифицирана"

    за 3 път през последните месеци след като тегля пари известието ми се
    праща след повече от два дни след това.

    Пример теглих пари на 12/07/2014 (този месец) в 10:03,а известието
    ми(смс-а) пристигна днес 14/07/2014 в 14:08.Моля кажете имате ли
    възможността да оправите този проблем,ако ли не да не давам пари на
    вятъра за услуга,която не ми върши работа в случая,защото ако не бях аз
    този човек теглил парите щях да узная за това чак днес( 14/07/2014 ).

    Поздрави.

    1. Здравейте! Вероятно причината е липса на връзка, или обхват на Вашия апарат, в резултат, на което сте получили съобщенията със закъснение. За да направим проверка, ще ни бъдат нужни следните данни, които очакваме на marketing@fibank.bg, а именно Вашето ЕГН, три имена и номер на телефона, на който поучавате известията.

Коментирай