AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Препоръчителна е предварителна заявка. При нас можете да закупите японски йени. Що се отнася до долара, можете да го откриете в Никар, на ул. Граф Игнатиев 36, в град София.

  1. Здравейте!
    Интересувам се, защо когато вляза в системата Моята Fibank, с плащанията към мобилните оператори няма проблем , но не мога да добавя абонатни сметки към ЧЕЗ и ВиК . Пробвах многократно , но всеки път излизаше следното съобщение : В момента регистрацията на Клиентски номер ".........." към 'ЧЕЗ България' ЕАД не е възможна. Моля опитайте по-късно!

    1. Здравейте! Въпросните търговци, за които ни пишете, изискват да има излязло задължение, за да можете да ги регистрирате в My Fibank. Когато имате неплатено задължение, ще можете да ги регистрирате.

  2. Здравейте,
    Подадох искане за издаване на кредитна карта на 18.08, но към този момент нямам отговор дали съм одобрена, за да ми бъде издадена такава.
    Бихте ли ми предоставили ел. адрес или телефон, на който бих могла да получа информация за статуса на искането ми.

    Успешен ден!

    1. Здравейте! Изпратете ни трите Ви имена и ЕГН на marketing@fibank.bg, за да направим справка.

  3. Тъй като в Ask FiBank от четвъртък досега не съм получила отговор на сигнала си, а той е наистина важен, поствам го и тук, като се надявам сега да му реагирате.
    След ликвидната криза от юни месец ПИБ обяви, че като жест на благодарност към лоялните клиенти, които не са теглили парите си, премахва такса поддръжка на сметките им до края на годината. Сега обаче виждам, че ми е начислена такава такса. На какво се дължи това неспазване на поетите от банката ангажименти към клиентите, (особено с оглед на продължаващото изключително нестабилно положение в сектора и тоталната криза на доверие в банковите институции)? И кога смятате да го коригирате?

    1. Здравейте! Условията са активни за клиенти, които имат спестявания в банката - т.е. депозити.

  4. Здравейте!Моят въпрос е следният-можеш ли на базата на доходите си в друга страна от ЕС да кандидатстваш за жилищен кредит по възможност без депозит,а като залог жилището,което ще купиш?

    1. Здравейте! Възможно е в случай, че става въпрос за ипотечен кредит за закупуване на жилище в България, като е необходим и втори съкредитоискател, който живее в България и получава доходи и се осигурява в България, като отговаря на изискванията при подаване на документите.

  5. Здравейте.
    Използвам онлайн банкирането на банката(e-fibank.bg) от години и като цяло съм много доволен от предоставяната услуга. Имам въпрос относно блокираните суми по кредитни карти, които в банкирането все още не се отразяват и това прави невъзможно проверката на текущото салдо. Проблема става доста сериозен когато човек пътува, понеже обикновено при резервации (най вече кола под наем) търговците блокират повече пари (като застраховка).
    Предвиждате ли поддръжка на блокираните суми за крединтни карти (по подобие на дебитните)? Или поне възможност за проверка на актуално салдо (от което са изключени блокираните суми).

    Поздрави
    Йордан

Коментирай