AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Тъй като в Ask FiBank от четвъртък досега не съм получила отговор на сигнала си, а той е наистина важен, поствам го и тук, като се надявам сега да му реагирате.
    След ликвидната криза от юни месец ПИБ обяви, че като жест на благодарност към лоялните клиенти, които не са теглили парите си, премахва такса поддръжка на сметките им до края на годината. Сега обаче виждам, че ми е начислена такава такса. На какво се дължи това неспазване на поетите от банката ангажименти към клиентите, (особено с оглед на продължаващото изключително нестабилно положение в сектора и тоталната криза на доверие в банковите институции)? И кога смятате да го коригирате?

    1. Здравейте! Условията са активни за клиенти, които имат спестявания в банката - т.е. депозити.

  2. Здравейте!Моят въпрос е следният-можеш ли на базата на доходите си в друга страна от ЕС да кандидатстваш за жилищен кредит по възможност без депозит,а като залог жилището,което ще купиш?

    1. Здравейте! Възможно е в случай, че става въпрос за ипотечен кредит за закупуване на жилище в България, като е необходим и втори съкредитоискател, който живее в България и получава доходи и се осигурява в България, като отговаря на изискванията при подаване на документите.

  3. Здравейте.
    Използвам онлайн банкирането на банката(e-fibank.bg) от години и като цяло съм много доволен от предоставяната услуга. Имам въпрос относно блокираните суми по кредитни карти, които в банкирането все още не се отразяват и това прави невъзможно проверката на текущото салдо. Проблема става доста сериозен когато човек пътува, понеже обикновено при резервации (най вече кола под наем) търговците блокират повече пари (като застраховка).
    Предвиждате ли поддръжка на блокираните суми за крединтни карти (по подобие на дебитните)? Или поне възможност за проверка на актуално салдо (от което са изключени блокираните суми).

    Поздрави
    Йордан

  4. Ако падежа на депозит се пада събота и неделя, а искам да изтегля пари от него задължително ли е да го направя през почивните дни или може и първия работен ден?

    1. Здравейте! Ако падежът е събота или неделя, можете да изтеглите сумата и в първия работен ден. Ако сумата е над 5000 лева, е необходимо да направите 2-3 дни предварително заявка за тегленето на сумата.

  5. Здравейте,

    Имате ли възможност да предложите приложение за електронни токен кодове за виртуалния банков клон? Като отделно приложение за Android/Iphone или като функционалност във вече съществуващото приложение?

    1. Здравейте! Към момента подобна функционалност не е налична. Ние развиваме непрекъснато нашите дистанционни услуги и работим върху оптимизирането им. Благодарим Ви за отправените запитвания и предложения. Всяка новост представяме в нашия сайт, тук и във Facebook страницата ни. Когато тази функционалност бъде налична, ще публикуваме информация и ще информираме всички клиенти.

  6. Здравейте, правилно ли съм разбрала, че при получаване на превод от друга страна от ЕС (до 10000 евро), не ми се начислява такса?
    Oще едно въпросче, понеже нещо не ми е ясен списъкът с такси и комисиони - превод от сметката ми в ПИБ към сметка в ЕС е 2 евро за сума под 500 евро? А за суми над 500 евро (например 501 евро) съществуват само експресни преводи с такса 60 евро онлайн и офлайн експресни преводи, което пък в случая би ми струвало 35 евро? Ще съм много благодарна за разяснение :)

Коментирай