AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте
    кога ще добавите опция при онлайн подаването на искане за издаване на дебитна карта да се може да се посочва сметка към която да се " закачи " новата карта , според вашите служители на гише това е така но реално в сайта няма такава опция .
    Поздрави

    1. Към момента не предлагаме подобна функционалност, поради нисък интерес от страна на клиенти до момента.

    1. Много се извинявам , но ако има нисък интерес както описвате защо просто не премахнете услугата .

  2. ГРИЖА ЗА ЛОЯЛНИТЕ КЛИЕНТИ!!!!!!!
    Аз съм клинет на ПИБ повече от 7 години/имам потребителски кредит и кредитна карта/.Нито веднъж не съм закъсняла с вноската и по кредита и по кредитната карта.Но този месец се оказа, че имам просрочие по потребителският кредит с 0.16лв, за което получих СМС в 9,48часа/07.07.2014г/.В 10,26 часа отидох до банковия клон-Петрич и внесох 2 лева/на място ми бе обяснено, че задължението идва от такса за поддържане на сметката/. В 13.02часа получавам телефонно обаждане от служителка на ПИБ/представи се с името Моника.....не чух фамилията, тъй като много се ядосах/че имам просрочие по кредита с цели 0,16лв/не си е направила труда да провери състоянието на сметката преди да се обади /при което страшно се възмутих, до тези ли 0,16лв опря банката , че се направиха разходи за СМС и обаждане по телефона многократно повече отколкото просрочието.Не получих и извинение от служителката, че съм погасила ДЪЛГА СИ КЪМ ПИБ.
    Дали всички просрочия на клиентите на банката се събираха така както моите просрочени 0,16лв
    Огорчена съм , а се считам за лоялен клиент.

  3. Имам депозит 52000лв.Какъв депозит ще ми препоръчате -Сега съм на двугодишен свободен , но срока е до средата на м.юли.

    1. Здравейте! Ако желаете да имате възможност да изтеглите част или целия депозит преди падежа, без да загубите лихвата, трябва да изберете свободен депозит или свободна сметка. Но ако искате да получите по-висока лихва, препоръчваме да изберете някой от срочните ни депозити. Нашите продукти можете да разгледате тук http://www.fibank.bg/bg/spestovni-produkti-depoziti-vlogove-razplashtatelni-smetki/page/18

  4. Искам да поздравя всички служители на банката от офисите в Бургас,затова,че се справиха професионално с така създалата се ситуация.Опашките и хората,чакащи на тях наистина бяха нещо с което не всеки може да се справи.Но вашите момичета и момчета бяха страхотни,защото всичко става с подходящите хора.Винаги съм казвала,че не е важно колко е скъпо бюрото на което седи клиента-важен е човека зад бюрото.И ако има поощрение за лоялните ви клиенти,то тогава служителите ви заслужават награди!!!!

  5. Здравейте, след вливането на "Юнионбанк" ЕАД в "Първа инвестиционна банка" АД (Fibank) станах Ваш клиент въпреки моите желания. Искам да изразя недоволството си от два /поне до този момент – 02.07.2014/ факта:

    1. Имам застраховка „МКБ СекюрКард” направена от "Юнионбанк" ЕАД в Ей Ай Джи Юръп Лимитид (AIG) (клон България) която покрива различни щети по дебитната ми карата, лични документи, портфейл и ключове. Втора година съм застрахован, но настоящата застраховка изтича на 11.07.2014г. След разговор в Клон "Русе", гр. Русе 7000, ул. "Райко Даскалов" 11 ми отговориха, че те нямат подобна застраховка и за продължаване срока да се обадя в застрахователната компания. От там ми отговориха че "Първа инвестиционна банка" АД не е подновила договора си за тази услуга и не мога да се възползвам от продължение на застраховката.

    2. Регистриран съм в системата за електронни плащания ePay.bg на фирма "Ипей" АД от 11.2007г. и съм изключително доволен от системата. За да се извършват разплащания там е необходимо да бъде регистрирана банкова карта, от чиято сметка се извършва плащането. Регистрирах си и новата дебитна карта на "Първа инвестиционна банка" АД и отново за жалост установих, че таксите, които се взимат за плащанията са различни от старата ми дебитна карта на "Юнионбанк" ЕАД. Последваха отново разговори с банката и с "Ипей" АД. Отново се оказа че "Първа инвестиционна банка" АД не е подновила договора си с оператора "Ипей" АД. И поради тази причина сега плащам 10 пъти по-високи такси в системата за електронни плащания.

    Имам питане по конкретните два случая, които представляват неудобство за мен дали може да има някакво решение и дали ще има и нови изненади от това че станах клиент на "Първа инвестиционна банка" АД по неволя.

    Разчитам на бърз и компетентен отговор на адрес: гр. Русе ул. Цариброд 6 ст. 212 в работни дни от 08.30 до 17.00; електронен адрес: ivnivanov@gmail.com или телефон: 088 9 242 369

    02.07.2014 С уважение: п
    /инж. И.Иванов/

  6. Здравейте! Информацията, за която питате, е на нашия сайт тук: http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947 Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни ги зададете тук, или на marketing@fibank.bg

  7. Здравейте!
    Имах същият въпрос който е задал Петър вчера относно превалутирането при плащане с карта в чужбина.
    Съобразно отговора Ви,се опитах да намеря информация за “Курсове за картови трансакции” в http://www.fibank.bg , но не можах.
    Бихте ли ме насочили къде по-точно да ги търся?
    В "Тарифа за такси и комисиони" също не намирам информация защо обменният курс при плащане с карта е с 1% над обявения "Курс продава" за Евро ?
    Повече информация?

    Благодаря!

Коментирай