AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Съобщението, което сте получил, е фишинг. Колегите са предприели необходимите мерки. Сигнали можете да ни изпращате директно и на е-mail my.fibank@fibank.bg Подобни съобщения се изпращат на произволен принцип до различни физически лица, не само до клиенти на банката. От Phishing-a са засегнати клиенти на всички големи български банки. Ежедневно колегите докладват такива линкове, за да бъдат деактивирани. Публикували сме официална информация на нашия сайт по случая. В допълнение на това - тук в блога има материал, в който наши експерти са представили полезни съвети как хората да се предпазват от подобни измами в интернет.

  1. Klient sam na Va6ata banka,i otnovo mi se naloji da vzemem kredit koito ni be6e kraino nujdae6t i blagodarenie na podrobnoto i kompetentnoto obslujvane i razbirane na obvzelata nu situaciq ot Va6a slujitelka ot klon v Blagoevgrad - Albena Mitova - kredita ni be6e otpusnat za koeto izskazvam blagodarnost kam neq i V6ata banka
    Li4na blagodarnost kam Bankata i Albena Mitova ot moeto semeistvo za dobronamerenostta i proqvenata okazana pomo6t.

    1. Благодарим Ви за добрите думи и високата оценка за нашия колега - Албена Митова. Желаем Ви успех!

  2. Здравейте,

    дългогодишен клиент съм на Вашата банка и съм много доволен от услугите Ви. Имам обаче едно оплакване - притежавате банкомат в сградата на бензиностанция "Петрол" в ж. к. Дианабад, бул. Драган Цанков (срещу КАТ), гр. София. Вероятно 80% от случаите, когато се опитам да го използвам, той не работи - или няма средства, или има друг проблем. И това не е само мое оплакване - служителите на бензиностанцията са на същото мнение.

    Моля, вземете адекватни мерки или в краен случай премахнете банкомата, за не разваля доброто впечатление от Вашата банка.

    Благодаря предварително.

    Поздрави,
    Тодор Цвятков

    1. Здравейте, г-н Цвятков. Благодарим Ви за обратната връзка. Информацията е предадена на колегите, които поддържат АТМ устройствата на банката. Ще бъде направена проверка и ще бъдат взети съответните мерки.

  3. Здравейте,
    В продължение на въпроса ми от 27.01.2018, благодаря за отговора Ви, но отново срещам затруднение! Пред мен имам касови по платени две фактури към М-тел, и двете фактури са с 10 цифрен номер. Кои 4 цифри да включа в комбинация с GSM номера на абоната, за да мога да регистрирам задължението?
    Благодаря и поздрави!

    1. Здравейте! Ако Вашият GSM номер е регистриран на същото лице, както и другите услуги, тогава има две възможности - Първата е да попълните само Вашия GSM номер, втората е да използвате кода от фактурата, който е изписан на самата фактура. По-лесният вариант е да попълните само номера на Вашия GSM.

  4. Служителите в ПИБ клон Белене винаги усмихнати и приветливи. За мен е удоволствие да съм ваш клиент!
    Продължавайте в същия дух!

    1. Благодарим Ви за високата оценка! Желаем Ви успешен ден!

  5. Здравейте. Имам само регистрация в MyFibank със същите данни не мога да в е-fibank. Как да се регистрирам в е- fibank?

Коментирай