AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, на електронната си поща получих следното съобщение:
    Важно : Потвърдете самоличността на профила си.

    от:
    Fibank (x@server.chinanetrix.info)

    дата:
    27.03.2018 05:03
    до:
    gracia_t@abv.bg




    25/03/2018
    Уважаеми клиент,

    Техническите услуги на извършват планирано надстройване на софтуера. Искрено ви молим да посетите следната връзка, за да започнете процедурата за потвърждение на данните за клиентите.
    За да започнете, моля, кликнете върху връзката по-долу


    актуализация

    1. Благодарим Ви за обратната връзка. Да, правилно смятате, че полученото от Вас съобщение, е фишинг. Поздрави и успешен ден!

  2. Здравейте, на електронната си поща получих съобщение, че банковата ми сметка е заключена, това вярно ли е?

    1. Здравейте! Полученото от Вас съобщение е Phishing. Банката никога няма да изпрати такова съобщение, както и няма да изиска въвеждането на лични данни чрез подобно съобщение. Обърнете се към Вашата поща, такива съобщения да бъдат филтрирани като СПАМ.

  3. Благодаря за бързия отговор, но много трудно ми е да повярвам, да не кажа невъзможно, че само две седмици след ПЪРВОТО МИ ВЛИЗАНЕ във Вашата банка, вече съм назован от неизвестните лица като неин "клиент" (което от тази гледна точка си е самата истина) и това тяхно знание и информираност да е някаква "случайност".
    Няма как да не си помисля, че имате изтичане на информация..
    Влизам Ви в положението, че е трудно да заподозрете който и да е Ваш служител, че работи за организираната престъпност, а сезирането на следствени органи може да ви донесе лоша слава...
    В интерес на истината с друга банка, от тези с които съм работил не съм имал подобни проблеми.

  4. Здравейте! Две седмици след като преведох една сума чрез вашата банка в чужбина, тази сутрин получих по имейла т. нар. от вас фишинг съобщение със същото съдържание, както по-горе писалият.
    Въпросът ми към Вас е: откъде са разбрали измамниците, че съм ползвал Вашите услуги и как са научили имейла ми. Това не означава ли, че имате служител, от когото изтичат данни към недобронамерени лица?
    Благодаря!

    1. Здравейте! Както вече писахме и по-рано, този вид е-mail-и се разпространяват масово, на случаен принцип, включително и до лица, които не са клиенти на банката. Колегите ежедневно докладват такива линкове, за да бъдат деактивирани. Хората, които стоят зад това нямат идея каква част от базата данни с е-mail-и, до които изпращат съобщения, са наши клиенти, или съответно - не са. Разчитат на хора, които ще се окажат наши клиенти и в бързината, без да прочетат кой е подателят на съобщението, ще изпратят свои лични данни.

  5. Здравейте, получих мейл уж от вас и го последвах. Препрати ме в my fbank и аз въведох потребителско име и парола и ме прехвърли да въввеждам лични данни, което ме усъмни и излязох от профила си. Смених си паролата за достъп, но не знам дали това е достатъчно.
    Опитвам се да се свържа с Виртуалния банков клон на 0700 12 777, но ми дава грешен номер.
    Благодаря предварително за отговора.
    Хубав и успешен ден

    1. Направила сте добре, че сте сменила ведната паролата за достъп. За допълнителна информация пишете на колегите на my.fibank@fibank.bg, за да направят справка и да Ви дадат повече информация.

  6. Здравейте,
    на електронната поща получаваме следното писмо: "скъпи клиенти,

    Вашата електронна сметка в Fibank.bg е временно заключена от съображения за сигурност.

    Ако искате да активирате профила си, следвайте инструкциите по-долу.

    можете да го направите тук:

    Отключване на профила

    С уважение,

    Обслужване на клиенти"

    Въпроса ми е това някакъв вид измама ли е? И ако е така какви действия предприемате?

Коментирай