AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Благодаря за информацията, но става въпрос към друг тип плащане. Проверих но при мен не фигурира в телефонното приложение кредитен превод. Направих преглед на Демо версията и там за сравнение има опция "Нов превод" която при мен не фигурира има само "Комунални плащания". Каква е причината да липсва тази опция при мен.

    Благодаря предварително

    1. Необходимо е да сте заявил достъп до всички функционалности на Моята Fibank и да имате средство за подпис - Token или КЕП. За повече информация можете да се обърнете към колегите от Виртуален банков клон на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

  2. Здравейте,

    Възможно ли е да се нареди плащане към търговец чрез My Fibank и ако е да, как е възможно да бъде направено?

    Благодаря предварително за отделеното време
    С уважение,
    Мартин Костов

    1. Здравейте! Ако имате предвид комунални такси - да възможно е да правите плащания, като има отделна опция за комунални плащания, които са поместени в платформата и максимално улесняват потребителя. За тази услуга сме писали детайлно в този материал https://blog.fibank.bg/plashtay-mesetchnite-smetki-barzo-lesno-i-udobno/ Ако имате предвид друг тип плащане - можете да използвате кредитен превод.

  3. Здравейте,
    Искам да изкажа своята положителна оценка за работата на две ваши служителки:Галя Каменова и Станимира Ванчева.Те работят в Офиса на ПИБ в гр.Варна, бул.8-ми Приморски полк 128.
    За мен те са образец за това, как трябва да работи перфектният банков служител.Винаги приветливи, усмихнати, търпеливи, отговорни и на високо професионално ниво.С готовност дават съвети на клиентите, информация за всичко интересуващо ги.
    Мисля, че на такива като тях се крепи доверието на клиентите Ви.
    Аз имам счетоводна кантора и заради тяхното отношение към клиентите и професионализма им винаги съм препоръчвала и ще препоръчвам този офис на ПИБ на своите клиенти.
    Мисля, че на Галя Каменова и Станимира Ванчева трябва да се отдаде дължимото, заради всичко, което правят за нас.

    Ек.Кателиева

  4. Искам да изразя възмущението си от клона Ви в Ботевград. Как може да има такова неуважение към клиентите. На два пъти ми се налага да посетя клона със служителките ви се разминах на вратата, аз влизах те излизаха. Беше останала само една служителка, а хората чакаме докато другите две госпожици се смееха и си пушеха на вън пред банката. И после клиентите ви били важни, а ме карат да чакам доста време за една справка по карта. И това ми се случи и двата пъти.

  5. Здравейте,
    В навечерието на най-светлия и свят празник -
    Рождество Христово, искам да изкажа огромната си благодарност и признание за човешко и професионално отношение към един от вашите служители: г-жа Калина Малчева, специалист "Кредити на физически лица", дирекция "Банкиране на дребно", офисът в Централни хали на бул. "Мария Луиза" №25. Сигурна съм, че не съм първият клиент, който ще напише суперлативи по неин адрес, а съм убедена, че далеч няма да съм и последният. Защото говорим на първо място за Човек с огромно сърце, невероятен професионалист и отговорен банков служител, който държи на думата си и на своите клиенти, т.е. клиентите на Първа инвестиционна банка. Благодарение на хора като Калина Малчева, ПИБ се радва на доверието и лоялността на клиенти като мен.
    Единственото нещо, което бих помолила Управителното тяло на ПИБ е да отдаде заслуженото уважение и подкрепа на г-жа Малчева, за да могат хора като нея да продължават да правят ежедневието ни по-лесно и щастливо.
    Благодаря Ви, г-жо Малчева.

  6. Искам да блгодаря за перфектното обслужване в клон Ив. Вазов в София, особено на Кремена (извинявам се, не стигам да прочета фамилията от таг-а)!
    Осъзнавам, че съм от досадните мрънкащи клиенти, често и не съм сигурна какво точно трябва да се случи със сметките ми, но винаги ме обслужват учтиво, с търпение и със съвет при нужда. Последния път дори ми осигуриха подарък за рожден ден от Вашата монетна колекция!
    Благодаря за търпението и прекрасното обслужване!

  7. Здравейте
    Тъй като в нашия град няма клон на баката, а желая да кандидатствам онлайн за потребителски кредит с рефинансиране на кредити. Тъй като със съпруга ми сме разделени от повече от 7 месеца, но нямаме официален развод, а не знам дали е редовен платец към банките и ако не е, това ще попречи ли на мен като кредитоискател.
    Благодаря предварително

    1. Здравейте! Във Вашия случай Ви съветваме да посетите удобен за Вас офис на Банката, тъй като става въпрос за рефинансиране. На място ще можете да получите повече информация от колега кредитен специалист.

Коментирай