AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Искам да попитам кога Първа Инвестиционна банка ще има мобилно приложение, което настина да отговаря на нуждите на клиента и с което може да се работи лесно и удобно?

    Това което имате в момента е мобилно адаптирана веб страница и през телефон клиента много трудно може да види с какви пари разполага в момента, какво е платил или получил като преводи. Приложението е пълно с ненужна и безполезна маркетинг и статистическа информация, които я несъвместима с модерно мобилно приложено.

    Препоръчам Ви да положите сериозни усилия и мисъл в разработването на реално мобилно приложение за банкиране, ако не искате да загубите клиенти поради тази причина.

    Поздрави,
    Пламен Димитров

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка и градивната критика. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за мобилното приложение. Поздрави и успешен ден!

    1. Благодарим за обратната връзка. Приложението се развива постоянно. В следващите версии очаквайте нови функционалности (само за потребителите с регистрирани мобилни устройства). Мобилното приложение съдържа достатъчно информация за преведени и получени суми. През него могат да се правят преводи, договаряне на валутен курс, покупко-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта. Приложението ни е функционално и различно, тъй като поддържа два метода за подпис – Token и парола за вход за преводи до предварително определени лимити. Клиентите, могат да променят онлайн лимитите за плащания и/или теглене от съществуващите си карти. За достъп до пълната функционалност е нужно да притежавате регистрирано мобилното устройство, с което достъпвате профила си.

  2. Здравейте, получих следното съобщение: Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344] . Какво означава това?

    1. Здравейте! Полученото от Вас съобщение е фишинг. Злонамерени лица изпращат подобен тип съобщения на случаен принцип, като приканват в тях да бъдат попълнени лични данни с цел достъп до банков акаунт и/ или банкова карта. Моля, не попълвайте никаква лична информация и изтрийте съобщението. Повече по темата сме писали в нашия материал тук >> https://blog.fibank.bg/phishing-v-polezni-saveti-kak-da-se-predpazim-ot-izmami/

  3. Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344]
    от:
    Fibank (ereporting@medinetla.com)
    дата:
    01.05.2018 05:11
    до:
    bdtschakarov@abv.bg

    При заявен интерес от ваша страна мога да ви препратя целия имейл. Лек ден

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Вече получихме същия сигнал и от други наши клиенти. Поздрави! екипът на Fibank

  4. Сигурна съм, че това е фишинг.

  5. Здравейте, на електронната си поща получих следното съобщение:
    Важно : Потвърдете самоличността на профила си.

    от:
    Fibank (x@server.chinanetrix.info)

    дата:
    27.03.2018 05:03
    до:
    gracia_t@abv.bg




    25/03/2018
    Уважаеми клиент,

    Техническите услуги на извършват планирано надстройване на софтуера. Искрено ви молим да посетите следната връзка, за да започнете процедурата за потвърждение на данните за клиентите.
    За да започнете, моля, кликнете върху връзката по-долу


    актуализация

    1. Благодарим Ви за обратната връзка. Да, правилно смятате, че полученото от Вас съобщение, е фишинг. Поздрави и успешен ден!

Коментирай