AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте.
    Искам да изкажа искрените си благодарности и уважение към екипа работещ в ПИБ клон Приморски град Варна.Особена похвала заслужава Анелия Еленска - специалист общи банкови операци - за своята отзивчивост и спокойствие с което обслужваше клиентите през "черния" петък (27.06.2014).Като управител и съдружник във фирма, аз най-добре знам какъв капитал са служителите на една компания.В нейно лице и в лицето на целия екип на този клон Вашата банка разполага с невероятен капитал с който може да се справи с всякакви трудности и непредвидени ситуации и събитията от изминалата седмица го доказаха.Надявам се това мое писмо да стигне и до тях, защото тези хора имат нужда от тази морална подкрепа, която ще им даде допълнителна мотивация към извършваната от тях дейност.Те заслужвата и повече от морална подкрепа, защото този стрес се стовари и върху тях, но Вие ще си прецените с какво можете да ги възнаградите. Аз също смятам , че Вие сте най-добрата банка в България и Ви пожелавам още дълги години да останете на тази позиция.

  2. днес следобед посетих офиса ви в МЛАДОСТ 1 за да внеса вноските си по кредитните си карти,служителите бяха усмихнати и любезни въпреки тежката ситуация. Радвам се че съм ваш клиент и искам да изразя специална благодарност към вашата служителка Надежда. Варналиева която беше търпелива и вежлива към мен въпреки многобройните ми
    Благодарности

  3. До преди няколко месеца, когато пазарувах с моята Mastercard кредитна карта ( сметката е в лева) в евро, курса варираше в рамките на 1,95ххх-1,956хх лв за едно евро

    от няколко месеца вече е 1,97хх-1,98хх.

    Бихте ли обяснили как точно се извършва превалутирането принципно при използването на кредитни карти, очевидно вече не е по курса на банката.

    1. Здравейте! Осчетоводяването по дебитни и кредитни карти се извършва по "Курсове за картови трансакции" за определения ден. Курсовете могат да се видят в www.fibank.bg.

  4. Здравейте,
    кога ще работи онлайн банкирането? Не мога да си захраня дебитната карта. Или трябва да идвам до клон на банката за такава проста операция. Моля напишете по-детайлна информация какво се случва с него.

    1. Здравейте! е-fibank работи. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.

  5. Здравейте, до преди известно време беше много удобно преглеждайки някой картов продукт да се погледнат таксите и комисионните които се дължат за ползването му. В момента има линк единствено към PDF с тарифата на Банката, бих го нарекъм "чиста загуба на време" да прелиствам 111 страници тарифа, докато открия каквото ми трябва. Моля, поставете директен линк към старницата в тарифата или върнете стария варинат.

  6. Здравейте, разгледах вашите условия за потребителски ктредит, добри са, бих искал да попитам - Искам да рефинансирам кредит в друга банка , но в кредитната ми история през 2009 г. излиза че съм закъснял с 1 вноска. От тогава до сега нямам закъснения никъде и имам добра заплата. Ако ще ми отпуснете кредит 10 000 лв. веднага си пускам документите. Благодаря

  7. Здравейте. Аз работя в друга банка, но искам да Ви кажа,че хората са с Вас в такъв труден момент. Не се знае коя банка ще е следващата!
    През последните дни бих казала,че не само се правят опити за дестабилизирането на банковата система, а и те успяват благодарение на незнанието на хората. Повечето хора имат ниска финансова култура и лесно се поддават на такива провокации и внушения. Обикновения българин не е запознат с финансовите правила и лесно се манипулира. Няма ли кой да им обясни,че това,което правят - да теглят масово е опасно и само то може да доведе до нестабилност на банковата система? Защо всички се хванаха на тези слухове и се наредиха да теглят парите си? Къде ще ги държат...в къщи ли - за радост на крадците, или в друга банка ...в коя? Ако нещата продължат така нито една банка няма да е сигурна. На такъв народ трябва да се обяснява спокойно и елементарно, въпреки, че съм скептична към това, че ще чуе когото и да било в такъв момент. Другия проблем е,че сме бедни. Всеки трепери за малкото пари, които има. Третия проблем е, че няма в какво да инвестираме парите си и ги държим в банки на депозити. Пък и малко хора биха се доверили на някой да управлява парите им, инвестирайки ги в нещо друго, различно от банкова сметка. Бих казала, че ако се случи най-лошото хората сами са си го докарали. Ако не се поддават на импулса за теглене всичко ще е бъде наред. Онези,които пуснаха слуха,обаче разчитат точно на глупостта на стадото. Банките работят 90% с привлечени ресурси и е нормално, когато те бъдат изтеглени всяка банка да фалира. Няма как да си съберат раздадените кредити и край. Един слух е много опасно нещо и може да направи от нищо нещо.
    Надявам се да се стабилизирате бързо след тази атака!

  8. Здравейте,
    днес сата на e-finank е спрян.Това добре, но този канал ползвам за погасяване на задтлженията по кредитна кратна и прехвърляне на налични средства по дебитна карта от спестовни компоненти.
    В момента съм без никакви пари в брои. Съвсем скоро идва краен срок за погасяване на кредитна карта. Бихте ли ми казали скоро ще работи ли електрония портал e-fibank за онлине разплащания.
    Благодаря би
    От много годишен клиент имащ доверие във вас.

Коментирай