AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Петър! Забелязали сме, че този проблем се среща при някои клиенти, когато ползват приложението чрез мобилната мрежа на оператор, а не чрез Wi-fi. Можете ли да ни кажете каква интернет връзка сте ползвали, когато се изписва тази грешка?

  1. Г-н Драгомир Павлов, пиша по повод на вашия коментар за картите и тегленето на Атм. Нямате представа колко хора отиват до банкомата и забравят защо са там и редовно си забравят парите. Хубаво е ,че я има тази промяна така хората не си забравят парите вече, а и е по -удобно. Надявам се че сте разбрали че причинАта не е простовата. А по повод на закриване на картата ,ами закрийте я но никъде няма да Ви предложат по-добри условия за картите от тук.

  2. Здравейте,

    Опитах се да си сложа 3D парола на дебитната карта,но ми излиза следната грешка:

    "код:EU-0000
    описание: Неразпозната грешка
    Инструкции:Моля позвънете в Fibank."

    Писах на колегите Ви в my.fibank и ми препоръчаха следното:

    "Необходимо е да изчистите временната памен на вашият браузер и да го рестартирате.
    3D паролата може да е само букви и цифри като буквите трябва да са на латиница."

    Аз им отговорих следното:

    "След изчистването на кеша от браузъра и след рестартирането му проблема
    пак си го има.Паролата,която използвам е само букви и цифри като буквите
    са на латиница."

    Но от 10:30 днес повече не ми върнаха отговор.Моля да погледнете моя казус.


    Поздрави

    1. Проблема описан по-горе се разреши с друг браузър.

  3. Здравейте,
    Кандидаствам по промоционален кредит,който е в сила от 14 юли до 31 юли 2014г.Одобрението го получих на 21.07.2014г.,но потвърждение и до момента нямам. В първоначалните разговори с кредитните инспектори се уточнихме ,че до 2 дни след одобрението ще си получим парите. Къде е проблема и кога мога да разчитам на тези пари ?

  4. Здравейте, искам да попитам възможно ли е дублиране на плащане за комунални сметки? Благодаря.

    1. Аз вярвам че дори и да платиш двойно дадена сметка, търговецът ще ти пази парите като кредит за следващи задължения. Но все пак за да ти помогнат от Банката подобаващо, може да споменеш начина по който е платено /платежно нареждане, my.fibank, epay, директен дебит/ и също така кой е търговеца. Едва тогава може да се направи конкретна проверка и да ти се каже в случай на двойно платена фактура дали конкретния търговец ще ти държи парите като кредит.

      Най-добре се свържи с конкретния търговец и изясни какъв ти е баланса при него. Това е съвсем нормална практика например при отсъствие от адрес да се внасят по-високи суми в полза на търговец за да може да се "плащат" сметките докато те няма. Като цяло нямаш повод за притеснение защото парите едва ли са изгорели.

  5. Моля да ми разясните за какъв период от време се отпуска сумата по новият ви Лесен кредит ! ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ!
    Подала съм документи на 14.07.14г

  6. Здравейте. Имате ли представа каква може да е причината да не работи функционалността PayPass на картите от Fibank в САЩ?

  7. Получена е, благодарим Ви. Колегите правят проверка и ще Ви пишат допълнително на e-mail.

Коментирай