AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте. Имате ли представа каква може да е причината да не работи функционалността PayPass на картите от Fibank в САЩ?

  2. Получена е, благодарим Ви. Колегите правят проверка и ще Ви пишат допълнително на e-mail.

  3. Здравейте,

    изпратих изисканата от Вас информация.

    P.S. През цялото време телефона ми беше включен и имах обхват.

  4. Здравейте,

    Имам дебитна карта при вас с активирана услугата SMS известия при
    авторизации с банкови карти, с което едно от предимството и е :

    "спокойствие – ако установите неправомерно ползване на Вашата карта,
    сигнализирате веднага във Fibank или Diners Club България. По този начин
    се предпазвате от риска да загубите пари, ако Вашата карта е открадната,
    загубена или фалшифицирана"

    за 3 път през последните месеци след като тегля пари известието ми се
    праща след повече от два дни след това.

    Пример теглих пари на 12/07/2014 (този месец) в 10:03,а известието
    ми(смс-а) пристигна днес 14/07/2014 в 14:08.Моля кажете имате ли
    възможността да оправите този проблем,ако ли не да не давам пари на
    вятъра за услуга,която не ми върши работа в случая,защото ако не бях аз
    този човек теглил парите щях да узная за това чак днес( 14/07/2014 ).

    Поздрави.

    1. Здравейте! Вероятно причината е липса на връзка, или обхват на Вашия апарат, в резултат, на което сте получили съобщенията със закъснение. За да направим проверка, ще ни бъдат нужни следните данни, които очакваме на marketing@fibank.bg, а именно Вашето ЕГН, три имена и номер на телефона, на който поучавате известията.

  5. Здравейте,

    Имам едно предложение, което се надявам задълбочено да разгледате. То касае индивидуалните кредитни лимити които бихте дали по кредитните карти на всеки клиент.

    Бихте ли помислили да пуснете в сайта си, калкулатор на ориентировъчен кредитен лимит който бихте отпуснали? Например, клиент въвежда бруто заплатата си за 6м. назад, въвежда кредитите които излизат за него в ЦКР и сайта калкулира ориентировъчен кредитен лимит за който е резонно да се кандидатства.

    Разбира се ще добавите уточнение че това не е ангажимент от Банката за предварително одобрен лимит, просто ще е някаква ориентировъчна цифра за която клиент може да кандидатства. Така ще се добива представа каква кредитна експозиция е логично да се търси.

    Поздрави,
    Стефан

  6. Здравейте,

    Бих искал да знам, защо банкоматите ви първо дават желаната сума, а след това картата? Ако човек бърза, грабва парите и забравя картата... На мен ми се е случвало два пъти и няколко пъти съм намирал карти в банкомати.
    При всички останали банкомати, които съм ползвал, парите се дават след картата, за да е сигурно, че тя няма да остане в банкомата.

    1. Здравейте! Промяната бе наложена с цел сигурността на нашите клиенти, поради голям брой случаи на забравени пари в брой на АТМ устройства. Повече по темата има в публикацията тук http://blog.fibank.bg/iztchakayte-za-svoyata-karta-v-kraya-na-transaktsiyata-na-atm-ustroystva-na-fibank/

    1. По-голяма глупост не бях чувал скоро... Човек ще си вземе картата и ще си забрави парите?!?!
      Както се вижда от кометарите под цитираната публикация, това е пълно безумие.
      Вие сте единствената банка с такава политика за банкоматите си, просто нямам думи...
      Със сигурност трети път няма да си забравя картата във ваш банкомат, по простата причина, че ще я закрия...

  7. Виждам, че ПИБ вече е регистрирана в SEPA регистър-а.
    Кога ще предложите тази услуга на клиентите, за да се избегнат безумно високите такси за преводи в други европейски страни.

    Ако искам да си купя нещо на стойност 501 евро трябва да платя 25 евро комисионна, което са 5% от сумата.(15+10 за swift).
    Ако превеждам от сметка в Европейска банка таксата е 0Е.

Коментирай