AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! е-fibank работи. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.

  1. Здравейте,

    Кога отново ще работи онлайн клона на банката?

    П.С. Нямам намерение да тегля парите си, само да си платя наема :)

    1. Здравейте! e-fibank е активно към момента. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.

  2. Здравейте,

    Искам да Ви кажа, че съм Ви дългогодишен клиент от 1998г. Първа инвестиционна банка е най-добрата банка в България. Новата класация Банка на годината ще го докаже за пореден път, отново.

    През 2008г. когато този слух тръгна от един форум, аз изчаках на опашка пред клона във Варна и демонстративно внесох 10000лв. по сметката ми в момент когато разни лица искаха да разклатят Банката.

    Вярвам във Вас. Това, което не Ви убива, Ви прави по-силни.

    Поздрави!

  3. В Стара Загора имате клон, който работи до 22ч. и аз бях сигурен, че паричките са ми на сигурно, за да тегля, когато си поискам, но не било така.Прецакахте ме много лошо, с 10 месечно бебе съм и няма от кого или къде да взема 100-тина лева.Да не говорим, че сутринта трябва да пътувам.С какво? Отговорете ми бързо, че не съм си в кожата.

    1. Здравейте! Официално обявихме на нашия сайт, включително и чрез медиите, че обектите ще затворят днес в 15.00 часа. Причините за това са описани детайлно тук >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771 Можете да теглите на банкомат, както и да се разплащате с Вашата карта на ПОС устройство.

    1. Имам само свободен депозит и пасивна регистрация в е-фибанк.Не обичам кредитни или дебитни карти, затова и нямам.

  4. В момента работя във Великобритания като лекар. Имам влогове във вашата банка. Сутринта ми се обадиха приятели и ми съобщиха за сериозни проблеми на банката и че има огромни опашки от хора опитващи се да изтеглят спестяванията си.
    Ще съм ви много благодарен ако ми дадете информация относно случващото се. Досега съм бил изключително доволен от работата си с ПИБ, почти всичките ми спестявания са там и се надявам всичко да се окаже някакъв гаден номер на конкуренцията или политически противници.
    Благодаря ви за вниманието и се надявам на честен отговор.

    1. Здравейте! Официална информация е публикувана на нашия сайт тук >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771

  5. Здравейте,

    Бихте ли обяснили защо електронното Ви банкиране не работи в момента и защо има големи опашки от хора пред клоновете Ви?

Коментирай