Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Martin 2014-07-18 14:35:27
Здравейте,
изпратих изисканата от Вас информация.
P.S. През цялото време телефона ми беше включен и имах обхват.
Martin 2014-07-18 11:25:42
Здравейте,
Имам дебитна карта при вас с активирана услугата SMS известия при
авторизации с банкови карти, с което едно от предимството и е :
"спокойствие – ако установите неправомерно ползване на Вашата карта,
сигнализирате веднага във Fibank или Diners Club България. По този начин
се предпазвате от риска да загубите пари, ако Вашата карта е открадната,
загубена или фалшифицирана"
за 3 път през последните месеци след като тегля пари известието ми се
праща след повече от два дни след това.
Пример теглих пари на 12/07/2014 (този месец) в 10:03,а известието
ми(смс-а) пристигна днес 14/07/2014 в 14:08.Моля кажете имате ли
възможността да оправите този проблем,ако ли не да не давам пари на
вятъра за услуга,която не ми върши работа в случая,защото ако не бях аз
този човек теглил парите щях да узная за това чак днес( 14/07/2014 ).
Поздрави.
Customer Support 2014-07-18 14:11:08
Здравейте! Вероятно причината е липса на връзка, или обхват на Вашия апарат, в резултат, на което сте получили съобщенията със закъснение. За да направим проверка, ще ни бъдат нужни следните данни, които очакваме на marketing@fibank.bg, а именно Вашето ЕГН, три имена и номер на телефона, на който поучавате известията.
Стефан 2014-07-17 21:08:44
Здравейте,
Имам едно предложение, което се надявам задълбочено да разгледате. То касае индивидуалните кредитни лимити които бихте дали по кредитните карти на всеки клиент.
Бихте ли помислили да пуснете в сайта си, калкулатор на ориентировъчен кредитен лимит който бихте отпуснали? Например, клиент въвежда бруто заплатата си за 6м. назад, въвежда кредитите които излизат за него в ЦКР и сайта калкулира ориентировъчен кредитен лимит за който е резонно да се кандидатства.
Разбира се ще добавите уточнение че това не е ангажимент от Банката за предварително одобрен лимит, просто ще е някаква ориентировъчна цифра за която клиент може да кандидатства. Така ще се добива представа каква кредитна експозиция е логично да се търси.
Поздрави,
Стефан
Драгомир Павлов 2014-07-17 09:48:49
Здравейте,
Бих искал да знам, защо банкоматите ви първо дават желаната сума, а след това картата? Ако човек бърза, грабва парите и забравя картата... На мен ми се е случвало два пъти и няколко пъти съм намирал карти в банкомати.
При всички останали банкомати, които съм ползвал, парите се дават след картата, за да е сигурно, че тя няма да остане в банкомата.
Customer Support 2014-07-17 11:48:34
Здравейте! Промяната бе наложена с цел сигурността на нашите клиенти, поради голям брой случаи на забравени пари в брой на АТМ устройства. Повече по темата има в публикацията тук http://blog.fibank.bg/iztchakayte-za-svoyata-karta-v-kraya-na-transaktsiyata-na-atm-ustroystva-na-fibank/
Драгомир Павлов 2014-07-17 13:59:08
По-голяма глупост не бях чувал скоро... Човек ще си вземе картата и ще си забрави парите?!?!
Както се вижда от кометарите под цитираната публикация, това е пълно безумие.
Вие сте единствената банка с такава политика за банкоматите си, просто нямам думи...
Със сигурност трети път няма да си забравя картата във ваш банкомат, по простата причина, че ще я закрия...
Петър 2014-07-14 16:11:49
Виждам, че ПИБ вече е регистрирана в SEPA регистър-а.
Кога ще предложите тази услуга на клиентите, за да се избегнат безумно високите такси за преводи в други европейски страни.
Ако искам да си купя нещо на стойност 501 евро трябва да платя 25 евро комисионна, което са 5% от сумата.(15+10 за swift).
Ако превеждам от сметка в Европейска банка таксата е 0Е.
Мариета Великова 2014-07-14 13:08:22
Поздравявам Ви за гъвкавата банкова политика, която е в полза на клиента! Въпросът ми е как се определя падежа на 48 - часов депозит (моля за по-подробен отговор)? Например - днес си откривам 48-ч. депозит и кога е падежа, за да преценя как да си изтегля парите без такси/глоби.
Customer Support 2014-07-14 16:14:14
Здравейте! Ако днес, 14.07.2014 г,. се открие депозитът, падежът му е на 16.07.2014. Условие на този депозит е средствата да постъпват безкасово, т.е. ползване на суми от него се извършват от/по разплащателна сметка.