AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Поздравявам Ви за гъвкавата банкова политика, която е в полза на клиента! Въпросът ми е как се определя падежа на 48 - часов депозит (моля за по-подробен отговор)? Например - днес си откривам 48-ч. депозит и кога е падежа, за да преценя как да си изтегля парите без такси/глоби.

    1. Здравейте! Ако днес, 14.07.2014 г,. се открие депозитът, падежът му е на 16.07.2014. Условие на този депозит е средствата да постъпват безкасово, т.е. ползване на суми от него се извършват от/по разплащателна сметка.

  2. Работите ли по payWave app за телефони с NFC?

  3. Здравейте! На този етап не предвиждаме подобна услуга.

  4. Здравейте,

    Ще предложите ли тагове за плащане PayWave?
    http://banknerd.ca/wp-content/uploads/2011/06/Visa-Micro-Tag-Personal-Visa-USA-2011-06-21-11-44-27.png

    Ще предложите ли и безконтактни плащания на билети в метрото в София? Например машините за продажби на билети да имат Paypass четец и при допиране на карта автоматично да издава билет.

  5. Здравейте
    кога ще добавите опция при онлайн подаването на искане за издаване на дебитна карта да се може да се посочва сметка към която да се " закачи " новата карта , според вашите служители на гише това е така но реално в сайта няма такава опция .
    Поздрави

    1. Към момента не предлагаме подобна функционалност, поради нисък интерес от страна на клиенти до момента.

    1. Много се извинявам , но ако има нисък интерес както описвате защо просто не премахнете услугата .

  6. ГРИЖА ЗА ЛОЯЛНИТЕ КЛИЕНТИ!!!!!!!
    Аз съм клинет на ПИБ повече от 7 години/имам потребителски кредит и кредитна карта/.Нито веднъж не съм закъсняла с вноската и по кредита и по кредитната карта.Но този месец се оказа, че имам просрочие по потребителският кредит с 0.16лв, за което получих СМС в 9,48часа/07.07.2014г/.В 10,26 часа отидох до банковия клон-Петрич и внесох 2 лева/на място ми бе обяснено, че задължението идва от такса за поддържане на сметката/. В 13.02часа получавам телефонно обаждане от служителка на ПИБ/представи се с името Моника.....не чух фамилията, тъй като много се ядосах/че имам просрочие по кредита с цели 0,16лв/не си е направила труда да провери състоянието на сметката преди да се обади /при което страшно се възмутих, до тези ли 0,16лв опря банката , че се направиха разходи за СМС и обаждане по телефона многократно повече отколкото просрочието.Не получих и извинение от служителката, че съм погасила ДЪЛГА СИ КЪМ ПИБ.
    Дали всички просрочия на клиентите на банката се събираха така както моите просрочени 0,16лв
    Огорчена съм , а се считам за лоялен клиент.

  7. Имам депозит 52000лв.Какъв депозит ще ми препоръчате -Сега съм на двугодишен свободен , но срока е до средата на м.юли.

Коментирай