Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Ивайло Иванов 2014-07-02 10:44:59
Здравейте, след вливането на "Юнионбанк" ЕАД в "Първа инвестиционна банка" АД (Fibank) станах Ваш клиент въпреки моите желания. Искам да изразя недоволството си от два /поне до този момент – 02.07.2014/ факта:
1. Имам застраховка „МКБ СекюрКард” направена от "Юнионбанк" ЕАД в Ей Ай Джи Юръп Лимитид (AIG) (клон България) която покрива различни щети по дебитната ми карата, лични документи, портфейл и ключове. Втора година съм застрахован, но настоящата застраховка изтича на 11.07.2014г. След разговор в Клон "Русе", гр. Русе 7000, ул. "Райко Даскалов" 11 ми отговориха, че те нямат подобна застраховка и за продължаване срока да се обадя в застрахователната компания. От там ми отговориха че "Първа инвестиционна банка" АД не е подновила договора си за тази услуга и не мога да се възползвам от продължение на застраховката.
2. Регистриран съм в системата за електронни плащания ePay.bg на фирма "Ипей" АД от 11.2007г. и съм изключително доволен от системата. За да се извършват разплащания там е необходимо да бъде регистрирана банкова карта, от чиято сметка се извършва плащането. Регистрирах си и новата дебитна карта на "Първа инвестиционна банка" АД и отново за жалост установих, че таксите, които се взимат за плащанията са различни от старата ми дебитна карта на "Юнионбанк" ЕАД. Последваха отново разговори с банката и с "Ипей" АД. Отново се оказа че "Първа инвестиционна банка" АД не е подновила договора си с оператора "Ипей" АД. И поради тази причина сега плащам 10 пъти по-високи такси в системата за електронни плащания.
Имам питане по конкретните два случая, които представляват неудобство за мен дали може да има някакво решение и дали ще има и нови изненади от това че станах клиент на "Първа инвестиционна банка" АД по неволя.
Разчитам на бърз и компетентен отговор на адрес: гр. Русе ул. Цариброд 6 ст. 212 в работни дни от 08.30 до 17.00; електронен адрес: ivnivanov@gmail.com или телефон: 088 9 242 369
02.07.2014 С уважение: п
/инж. И.Иванов/
Customer Support 2014-07-02 10:06:31
Здравейте! Информацията, за която питате, е на нашия сайт тук: http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947 Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни ги зададете тук, или на marketing@fibank.bg
Данаил 2014-07-01 21:46:12
Здравейте!
Имах същият въпрос който е задал Петър вчера относно превалутирането при плащане с карта в чужбина.
Съобразно отговора Ви,се опитах да намеря информация за “Курсове за картови трансакции” в http://www.fibank.bg , но не можах.
Бихте ли ме насочили къде по-точно да ги търся?
В "Тарифа за такси и комисиони" също не намирам информация защо обменният курс при плащане с карта е с 1% над обявения "Курс продава" за Евро ?
Повече информация?
Благодаря!
Михаил Киров 2014-07-01 10:38:31
Здравейте.
Искам да изкажа искрените си благодарности и уважение към екипа работещ в ПИБ клон Приморски град Варна.Особена похвала заслужава Анелия Еленска - специалист общи банкови операци - за своята отзивчивост и спокойствие с което обслужваше клиентите през "черния" петък (27.06.2014).Като управител и съдружник във фирма, аз най-добре знам какъв капитал са служителите на една компания.В нейно лице и в лицето на целия екип на този клон Вашата банка разполага с невероятен капитал с който може да се справи с всякакви трудности и непредвидени ситуации и събитията от изминалата седмица го доказаха.Надявам се това мое писмо да стигне и до тях, защото тези хора имат нужда от тази морална подкрепа, която ще им даде допълнителна мотивация към извършваната от тях дейност.Те заслужвата и повече от морална подкрепа, защото този стрес се стовари и върху тях, но Вие ще си прецените с какво можете да ги възнаградите. Аз също смятам , че Вие сте най-добрата банка в България и Ви пожелавам още дълги години да останете на тази позиция.
Иван Веселинов 2014-06-30 21:06:14
днес следобед посетих офиса ви в МЛАДОСТ 1 за да внеса вноските си по кредитните си карти,служителите бяха усмихнати и любезни въпреки тежката ситуация. Радвам се че съм ваш клиент и искам да изразя специална благодарност към вашата служителка Надежда. Варналиева която беше търпелива и вежлива към мен въпреки многобройните ми
Благодарности
Петър 2014-06-30 11:13:38
До преди няколко месеца, когато пазарувах с моята Mastercard кредитна карта ( сметката е в лева) в евро, курса варираше в рамките на 1,95ххх-1,956хх лв за едно евро
от няколко месеца вече е 1,97хх-1,98хх.
Бихте ли обяснили как точно се извършва превалутирането принципно при използването на кредитни карти, очевидно вече не е по курса на банката.
Customer Support 2014-06-30 13:17:59
Здравейте! Осчетоводяването по дебитни и кредитни карти се извършва по "Курсове за картови трансакции" за определения ден. Курсовете могат да се видят в www.fibank.bg.
Асен 2014-06-30 10:09:48
Здравейте,
кога ще работи онлайн банкирането? Не мога да си захраня дебитната карта. Или трябва да идвам до клон на банката за такава проста операция. Моля напишете по-детайлна информация какво се случва с него.
Customer Support 2014-06-30 10:20:31
Здравейте! е-fibank работи. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.
Иво Иванов 2014-06-30 07:48:01
Здравейте, до преди известно време беше много удобно преглеждайки някой картов продукт да се погледнат таксите и комисионните които се дължат за ползването му. В момента има линк единствено към PDF с тарифата на Банката, бих го нарекъм "чиста загуба на време" да прелиствам 111 страници тарифа, докато открия каквото ми трябва. Моля, поставете директен линк към старницата в тарифата или върнете стария варинат.