AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за бързата реакция. Всичко е наред, услугата е активирана.
    Искам да съобщя за един проблем, който се получи преди няколко дена. Проблемът е следният: регистрирал съм NET1 за комунално плащане и ми пристигна съобщение, което все още не съм платил. Жена ми също има регистрация на същия абонатен номер във Fibank на NET1 и тя плаща в събота. Проблемът е, че отново ми стои сметката, че не е платена. Излиза, че сметката ще се плаща два пъти. Aко случайно не ми беше казала, че я е платила, аз щях да си платя отново. Не трябва ли като е платена един път сметката, без значение, че не съм я платил от моя акаунт, ТЯ ДА ИЗЧЕЗНЕ? Благодаря.

    1. Оправи се, трябвало е да дам "check for obligation", а не само "Payments".

  2. Здравейте! Това ми се случило в банкоматите на ФИБ в: "The Mall" гр. София, Кабинков Лифт, Симеоново, гр. София; OMV, Ломско шосе, гр. София.

    Много благодаря!

    1. Благодарим много за предоставената информация. Тя ще бъде пренасочена към колегите, които отговарят за ATM устройства, за да бъдат взети необходимите мерки.

  3. Здравейте! От 3 дни има проблеми със системата за комунални плащания "Моята FiBank". При влизане в режим "плащане" излиза прозорец:
    Подновяване на общите условия
    За да продължите е необходимо да се съгласете с новите Общи условия на ПИБ
    Запознат съм и приемам Общите условия на "Първа инвестиционна банка" АД за ползване на „Моята Fibank”.
    Въпреки ,че маркирам "Съгласявам се....", натискането на прилежащия бутон не предизвиква никакво действие от системата! През тези 3 дни многократно и безуспешно опитвах "да се съглася" , а също толкова пъти безуспешно опитвах да се свържа на тел. 0700 12 777 - системата ме оставя на изчакване и след 3 минути ме уведомяват на "английски език????" , че системата има проблеми - опитайте пак. Ако действително имате някакви технически проблеми , толкова ли е трудно за една уважавана и уважаваща себе си и клиентите си банка, да публикува на сайта си предупредителни съобщения до клиентите си, за да не си губят времето?

    1. Здравейте! Колегите са работили по отстраняването на този проблем и към момента би трябвало да можете да влезете без проблем. Съветваме Ви да изчистите кеша на Вашия браузър и да опита отново да натисне въпросния бутон. Благодарим за подадения сигнал от Ваша страна.

  4. Здравейте, има ли възможност за пращане на e-mail, когато постъпят комунални плащания? И ако има, безплатно ли е? Благодаря.

    1. Здравейте, г-н Александров! Услугата е безплатна и може да се активира от менюто Плащания ->известия по Е-mail Можете да избирате сред следните опции: - При възникване на задължение; При успешно плащане; При неуспешно плащане.

  5. Здравейте! Много благодарим за попадения от Ваша страна сигнал. Съжаляваме за причиненото неудобство. Ще Ви бъдем благодарни да посочите местата, където сте залебязали, че няма звуков сигнал, за да бъде назначена проверка от страна на колегите и при проблем, той да бъде отстранен.

  6. Здравейте,

    Исках да споделя, че за 3ти път в рамките на 2 месеца си забравям дебитната си карта на банкомат на ФИБ - това се случва защото при изтеглянето на пари, банкомата НЕ ДАВА никакъв звуков сигнал (или е много тих) за да ми напомни да си взема картата. Звука се издава само за вземането на парите, но не и на картата. Моля ви да обърнете внимание на това, знам за още много други ваши клиенти, на които им се случило същото...На всички останали банкомати има звук напомнящ за вземането на картата.

    Предварително благодаря!

    Поздрави!

Коментирай